Ja is lastig te voelen he? Helemaal als je het nu voor de eerste keer voelt.. je moet het eigenlijk doen na je menstruatie, dan kun je goed het verschil voelen! hahah blijft het aan? Ohh dat is dan wel erg knap hoe doen jullie dat dan? Nou ik ga lekker slapen en zie jullie morgen weer hier ben benieuwd naar onze testjes Sam.. en naar mn temperatuur morgen Lekker slapen en veel plezier vannacht
Jeps, vruchtbaar slijm dus. Dat gaat weg als je eitje is gesprongen...?? hahah dusseh misschien trekt het vannacht wel weg laten we het hopen! byeeeee
Hmm nou ga ik dan maar even voelen! dan weet ik tenminste het verschil.. wel handig haha Haha jaa gewoon string aan de kant trekken.. en huppa! hahaha Jaa ben ook nieuwsgierig! en ik ga ff kijken naar mijn temp morgenochtend aangezien ie net 37.5 was... maar ik weet dat dat niet telt Maar als ik zo naar veel meiden kijk... is hun normale temp meestal rond 36.2/36.5 normaal.. en na t ei 36,9/37.1 ofzo... dus ik ben gewoon heeeeel nieuwsgierig en wil weten hoe hoog ie morgen is haha Truste en tot morgen!
Zooo handig huppakee stringetje weg en.. huppakee hahaha Tjah dat telt niet he, niet gemeen gaan spelen jij. Ik zit normaal ook op 36,3 maar dat temp ik dan oraal.. als ik anaal temp heb ik wel meer dan een graad hoger.. echt super bizar is dat, maar hoop dat het dus morgen minimaal 36,5 is. Ik heb wel het idee dat ik een flut thermometer heb, maargoed moet niet heel veel uitmaken! Nou spannend, lekker klussen en daarna wel lekker slapen.. en morgen.. WEER testen haha we blijven testen Trusten!!
Haha ja ik ook al getrouwd Mijn mannetje en ik zijn al 5 jaar samen en omdat we christelijk zijn was samenwonen geen optie voor ons. Dus zijn we afgelopen oktober getrouwd Mn NOD is 18 maart, maar voordat ik aan de pil ging was ik altijd onregelmatig dus het is maar even afwachten. Ik vind het ook enorm spannend, waarom duurt een maand toch zo lang he
Ahaaaa op die manier Ooww dat is 3 dagen later dan baby en mij Vind het knap dat je nog weet hoe het voor de pil was haha, ik zou t echt niet meer weten, maarja is ook alweer zoooo lang geleden haha Gebruik je iets van ovutestjes ofzo? Of gewoon niks? Jaa de maanden lijken wel ineens 2x zo langzaam te gaan whaha, vooral vanaf je tot NOD!!
Leuk hoor Blaadje, ik dus ook oktober getrouwd en ook christelijk Gezellie dat je mee kletst, je zit inderdaad 3 dagen na ons.. trouwens Sam.. 3 dagen na ons? hahah wij hebben onze eisprong nog geen eens gehad dus misschien is Blaadje nog wel eerder dan ons Pff vannochtend weer een lage temperatuur en heb weer steken in mn buik.. Kga zo een testje doen, maar ben bang dat hij weer positief is.. verdorie, wanneer springt die ei nou eens, dit is toch niet normaal? Inmiddels zit ik alweer op dag 24 van mn cyclus.. grrrr
hahah zo nep, maar zo grappig om te doen.. Als ik onze voornamen invullen, krijgen we een jongetje genaamd Sem.. Als ik onze achternamen invullen krijgen we een meisje genaamd Luna hahah en jullie?
Haha zo doelloos Maar zal zo eens even op de pc kijken als k thuis ben Haha jaa okee das waar ga je nog een testje doen vandaag? Ik ben nu onderweg om nieuwe te halen... Alleen schijnen die van kruidvat niet zo goed te zijn Miss ligt t bij mij daar wel aan en was die buikpijn van van de week toch mn ei... Over een half uur de uitslag Blijf kijken word vervolgd haha
Nou ook echt pcies een half uur later zie ik whaha Nouja toen ik begon met typen in ieder geval haha.. Maar..... net getest en wederom Positief! En weer knallend!
Jep ik ga zo ook nog een testje doen, zodra ik moet plassen hahah.. Ik heb nu ook die van de kruidvat, maar hiervoor had ik ze van zwanger&kids.. die zijn wel heel goed en daar had ik ook vet positief, dusja.. al je bmm gevoeld? whahah misschien merk je verschil op met gister? Het stomme is dat ik nu al 4 dagen achter elkaar buikpijn heb.. pff niet normaal toch?
Ownee shit nog niet gedaan doe ik zo ff voor k weer ga werken whaha Moet je toevallig binnen 5 min plassen? Moet nl over 10 minuutjes weer richting werk haha 4 dagen al?! jeetje.. zou er niet vrolijk van worden... whaha Ik zat te denken hee.. ik had toch op dag 10 1 keer die posi ovu test en savonds niet meer.... kan het misschien toen al zijn geweest? Alleen vind dat zo raar... aangezien ik wel heeel pijn heb in me tepels net als vorige keer met me eisprong... Ik eehh.. ga vanavond maar even een zwtest doen denk ik.... Zal toch wel negatief zijn...maar goed dan weet ik t iig zeker...
haha ja ik ga nu direct plassen Hmm ja zou kunnen, maar waarom heb je dan nu nog steeds positief? En 10 dagen is toch al wel erg vroeg? Nouja ik weet het ook niet allemaal.. ik zal ook wel weer positief testen hoor. Ga het nu even doen Ja is dan misschien wel handig, maar kdenk dat het negatief is. Niet om lelijk te doen, maar om je te beschermen he? Ik vind dit allemaal maar maf hoor Effe testen.. brb
Jaa als je zwanger ben dan testen die dingen ook heel vaak positief... dus vandaar... En ik weet niet of dag 10 te vroeg is of iets Haha jaa ik snap t.. ik ga er ook nie vanuit dat het positief is.. want dt zou dan wel heel vaag zijn.. maar goed... ga jij maar even een plasje plegen
hahah hmm shit, net gedaan maar wat denk je? Ik heb er te kort over heen geplast whahah dus hij is helemaal wit, aahhh grrr hoezo stom! Nouja over paar uur komt er wel weer plasje denk ik Heb jij nou de hele tijd getest met ovutesten van de kruidvat? Ik hoorde net op ander forum dat die super slecht waren. Dat zelfs een man positief kan testen als hij erover heen plast.. Nou lekker handig is dat dan weet ik het helemaal niet meer. Hoelang moet je schoonmaken? WEer iets van 3 uurtjes? succes bij de oudjes
Haha jaa ik plas in een bakje hoor.. want je moet dt ding 10,15 sec in je plas houden... nou zolang plas ik echt niet.. waarbij als ik nodig moet en plas op dt staafje t alle kanten op spettert whaha Jaa ik heb ze van de kruidvat... Jaa hoorde idd ook al zoiets.. zat ook te denken volgende maand andere te halen... mjaa kan ze niet op internet bestellen aangezien niemand hier thuis er iets van weet en ik zeker de vraag krijg wat t is.. Ehhmm ja 2,5 uur.... Maar meestal 2 uurtjes
Ohh ja haha ik heb geen bakje bij de hand, dus dacht plas er lekker effe over heen.. nou de andere dagen is dat goed gegaan, maar nu dus niet hmmm nouja word ik nog niet veel wijzer.. pff wat moeten we hier nou mee Sam? Ik weet het echt ff niet meer hoor.. Misschien wil ons eitje wel niet springen, dat heb ik ook ergens gelezen. Nouja wanneer nou onze NOD is? Ik niet weet niet.. Nou oké, werkse en tot over 2 uurtjes dan
Ik breek er ff snel tussen, over in bakjes plassen gesproken haha Voel me zo blond, moet nu alweer lachen als ik er aan denk Ik zou gister nog ff ovu testje doen, gisteravond.. en ik plas altijd in een plastic bekertje dus ik plas d'r netjes in, laat ik 't bekertje vallen Mwhahaha Weg plasje Dus ik zal straks wel weer even testen, en dan niet zo klunzig zijn We grappig trouwens, dat jullie bmm in jullie schedel zit Dat vind ik ook echt een geniale opmerking Grrr.. zou ik sporten vandaag, heb ik nog steeds spierpijn blegh.. van dinsdag.. dacht dat dat nu wel over zou zijn nja kzie wel even.. ik zal eerst weer even een was in de wasmachine gooien, ga ik ooit die wasmand leeg krijgen Raar van jullie testjes, alhoewel die van de kruidvat indd niet zo goed zijn, hoor ik wel eens hier op het forum maar baby gebruikt anderen, en jij test ook al paar dagen positief.. vaaaaaaag.. Nou laten we er maar vanuit gaan dat het straks allemaal goed komt Allemaal dagenlang een positieve zwangerschapstest Blaadje; Succes met wachten, duurt altijd zo lang indd Van mij mag de hele cyclus wel 2 weken duren.. 3 dagen ongesteld, 5 dagen later eisprong ofzo, en dan week later ongi of zwanger haha Dat zou fijn zijn Nou tschus! Ik wapper straks nog wel ff langs
hahah das niet zo slim he toch niet alle plas over de grond? hahah ik zie het al helemaal voor me Ach ja , zo heeft iedereen wel eens wat. Net weer een testje gedaan en nog steeds een KNALtest.. Ik snap er de ballen niet meer van. Ja als het nou een zwangerschapstest was.. maar nee dat is het helaas niet Hmm leuk he wassen.. Onze wasmand zit ook altijd enorm vol, maar wij hebben bijna alleen maar donkere kleren.. en heb zo'n wasrek, maar daar past niet zo heel veel op. En het duurt soms 2/3 dagen voordat de was op de wasrek droog is en dan kan je pas weer nieuw wasje erop doen.. dus wasmand is ALTIJD vol lijkt het wel Succes met wasje draaien!
@sam ik gebruik geen ovu testjes, het is ook nog maar de eerste maand Ja ik vind het echt zo lang duren, 2 weken zou lang genoeg zijn @baby wat vervelend dat je ei nog steeds niet is gesprongen! Is dit je 1e maand met ovu testen?