Whahahhaaa te grappig Ik had 2 weken geleden ofzo ook zoiets... Alleen dat was een glazen bakje En die viel dus niet in de pot maar op de vloer, dus hier vanaf nu ook een plastic dingetje Ahaha ben blij dat ik nog geen last heb van die was Jaaa vind het zoooooo raar.... Mijn cyclus zou dan nu dus minimaal al 34 dagen zijn! Zoooo kon zoon korte cyclus maar!
Oow okee , jaa ik vond t handig omdat ik dan ook ong. Wist wanneer ik ongesteld zou worden, was dit overigens wel 4/5 dagen te vroeg maar goed
Ja, nou ik gooi genoeg in de droger hoor haha Maar ook het wasrekje wel vol.. maar m'n vriend verzamelt was.. en dan gooit ie in 1x de hele wasmand vol.. heel flauw en sowieso elke dag meerdere handdoeken..blegh.. ik haat was draaien haha Niet over de grond gelukkig! Gelukkig nog wel in de pot haha Anders had ik gelijk kunne dweile niet zo heel veel zin in gisteravond haha Straks blijft jullie ovu test positief tot aan je ongi, vaag zeg! Ik heb dat nog niet meegemaakt.. Ik voel dat ik moet plasse, ik ga ook ff teste haha, tot zo! ( bekertje GOED vasthouden )
Owjaa baby heb nog even gevoeld...! Eehmm ik voelde t zelfde als gister..... Volgens mij net zo laag of hoog hoe je t wil zien haha Maar weet dus niet of ie laag genoeg zit... Of dat het gewoon hoog is aangezien dit de 1e keer is dat ik voel.....njaa officieel 2e keer maar goed daarvoor nooit.....iig niet de bmm En... Heb nog even op t 'spleetje' gelet.... En voelde die.... Als t niet een soort van randje van iets anders was....... Alleen vind t erna wel een beetje een rotgevoel hoor... Njaa als k me broek heb opgehesen... En ik ga daarna gewoon lopen ofzo... Dn prikt t een beetje
hahah goed zo.. effe goed voelen Ja dat is nu lastig te bepalen inderdaad.. moet je echt een hele cyclus voelen, om verschil te voelen.. Nee ik denk dat je het 'spleetje' wel gevoeld heb, als het op je baarmoedermond was voor de rest is die namelijk rond en glad haha ja heb je daarna een rotgevoel? Ohh daar heb ik dan geen last van..
Ohja das wel makkelijk, een droger. Nee daar hebben wij helaas geen plek meer voor in ons huisje. Ohja haha dat ken ik ja, mijn man gooit ook altijd z'n spullen op de grond en na een paar dagen pas in de was.. handig Hahah tot aan onze ongi? Nee joh we worden niet meer ongi de komende 9 maanden hahah ja maar dat zal wel heel maf zijn. En heb je je potje goed vastgehouden? Wat voor test had je?
Nou dames ben weer terug van weggeweest! Jaa ik heb ook geen idee hoor... ik denk stiekem eigenlijk misschien dat ik toch die dag dat ik zoon buikpijn had me eisprong had... Aangezien het ook niet al te lang duurde en t een buikpijn was die op tijd zou zijn voor de eisprong en een buikpijn die ik normaal nooit heb en ook uitstraalde in me liezen.... Hmm zal zo eens even googlen over die vastzittende eitjes... maar 5 dagen is wel heeeeel lang daarvoor denk ik hoor En wanneer onze NOD is... geeeeeeeen ideeee
Nou ik zou niet zonder droger kunnen hoor, vooral makkelijk voor vriendlief z'n werkkleding, en handdoeken enzo.. en ook spijkerbroeken gaan erin Dan zitten ze lekker strak als je ze net aan hebt haha Ja heb leuke avond gehad hoor haha Geen dansje aangezien ie dat gelezen had Had het topic er nog voor op m'n laptop, hij heeft zich kapot gelachen Ik niet Maargoed.. we hebben iig wel lol in bed gehad haha Nog geen positieve ovutest hier, licht streepje We wachten nog af.. en ik hield het bekertje deze keer wel goed vast ja haha Wat een heeeerlijk weer, heb net de tuin ff geveegd, moest nodig haha, blaadjes en nog rotzooi van de verbouwing Ik baal dat we nog geen tuinset hebben haha, en ik baal dat ik nu niet meer rook.. even lekker peukie roken in het zonnetje, grrr! Ik zal m'n bmm zo ook eens even voelen haha xD Als ik hem vinden kan
Haha succes met de zoektocht Heb je m al vaker gevoeld? Hahahah te grappig! je moet ook altijd even gewoon je internet wegklikken... of voor je t wegklikt gewoon ff naar google gaan whaha Maar mooi zo dat jullie een leuke avond hebben gehad! En hoop dat je test snel positief is.. Zoo HEEEEERLIJK in t zonnetje een peukie roken!! Alleen ik vind t wel een beetje koud hoor.. dus ik blijf lekker binnen
@Sam, ik vind het allemaal maar gekkigheid.. Als we ons eitje nou gewoon om de juiste tijd hadden gehad, dan mochten we over 9 dagen al testen! maar nu weet ik het niet meer.. Maar het is wel gek, want jij hebt met die kruidvat testen toch ook negatief getest? Dat betekent dus niet dat ze alleen maar positief weergeven.. En ga je even een zwangerschapstestje doen? Als je wat gevonden hebt over de eitjes, even delen he? @Jiska Een droger is inderdaad wel lekker. Ik gebruik altijd maar lekker veel wasverzachter als ik handdoeken ofzo was.. dan zijn ze ook nog wel lekker zacht, dat scheelt wel. Ja het is schitterend weer.. hmm daar word ik helemaal vrolijk van Nou dan komt jou positieve testje ook wel snel! Met welke ovutesten test jij dan?
hey dames en hoe is t hier gister heb ik niet mee rkunnen schrijven omdat mijn vriend een verrassing had hij had een huisje gehuurd met jacuzi enz lekker voor een nacht voor me verjaardag kom net pas binnen en begin te lezen en natuurlijk zoveel gemist weer om 5 uur straks uiteten met me vader en zijn vrouw en ik en me vriend gezellig en nog steeds zoown positieve ovutesten dames? xxx
Jaa ik blijf erbij dat ik m gewoon die dag van de buikpijn heb gehad....of ben k nu heel eigenwijs? Nee ze geven inderdaad niet allemaal positief aan hoor...: hier even mijn bevindingen ervan: vorige maand... heb ik wel 10 testen gedaan ofzo... ik ging uit van een cyclus van 28 dagen ofzo en dn moet je vanaf dag 10 testen ofzo.... dus ik dat netjes gedaan.. ei kwam op dag 17/18 ofzo.. en heb 2 dagen positief getest.. al die andere waren dus negatief... deze maand: 8 dagen geleden positief getest smiddags en savonds alweer negatief.. de 3 daarop volgende dagen ook negatief... en nu vanaf zondag positief.... 5 dagen dus positief nu... Vorige maand ging alles dus gewoon prima met die testen
ahh wat een leuke verrassing van je vriend zeg! Hmmm ik hou van jacuzzi's heerlijk! Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag! (je was vandaag toch jarig?) en ben je nu 21 geworden! Lekker hoor.. Wij gaan vanavond ook lekker uit eten met het zusje van mn man.. met zn 3tjes! Zeker gezellig Lekker eten alvast Jep hier nog steeds een KNALtest.. ik snap er helemaal niks meer van..
Owwwww lekker zeg!!! Ben jaloers haha En natuurlijk GEFELICITEERD!!! Jaa ik alleen nog maar positieve ovu testen en net een zwtest gedaan dames.... negatief! Veel plezier vanavond!
hmm missgien zwanger? zeggen tog meestal als je zwanegr bent blijft die positiev bij mij was dat toen ook eigenlijk wel ... dus spannend he jullie kunnen alweer byna testen ik nog zolang wachten tot me eisprong! En ja was egt leuk ben wel dood moe bijna niet geslape(A) ahaha xx
Nee de zw test was negatief.. maar goed... Denk dat ik me eisprong al heb gehad maar dat die testen een beetje raar aan t doen zijn maarja ik weet het niet heeeel zeker.. dus weet ook niet wanneer mn NOD is en ik dus kan testen..... Goedzo dat het leuk was! Hahaha volgens mij heeft iedereen een spannende avond/nacht gehad...
maar dat is dan toch heel gek dat hij nu al 5 dagen wel positief aangeeft? Terwijl je de vorige maand maar 2 dagen positief had getest? Doe dan een testje, dan weet je het zeker.. of wil je dat niet? Hahah en of je eigenwijs bent? tjah ik weet het ook niet precies. Ik had vorige week dinsdag ook 1 duidelijke streep.. die was alleen wel iets lichter dan de controlestreep, maar wel gewoon duidelijk! Daarna ook paar dagen negatief getest. Ik snap er maar niks van en daar blijf ik bij.. Ik zal mn eisprong nog wel niet gehad hebben en denk eigenlijk niet dat hij nog komt, aangezien ik al op dag 24 van mn cyclus zit..
ja je tets ook te vroeg je test meestal egt pas positief op je nod dag zelf je zit er 9 dagen voor dan test je denk ik ook niet positiev he jaa denk wel jaa leuke nachten hahah