Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ja dat is waar ;) Je hoort het niet vaak.. Ga je vanavond nou weer klussen? Ongelofelijk.. knap van je mannetje hoor ;) haha

Ik wens... ik wens... dat het 12 maart is (en we een positieve zwangerschapstest in onze handen hebben...) wat wens jij?

haha en heb je nog de babyvoorspeller gedaan? :p whahah

En waar zijn alle andere dames gebleven??

2. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    En nu ga ik lekker uit eten! Eet smakelijk iedereen en tot vanavond ;)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm nou ik weet het nog niet hoor... ik laat het vanavond even op zn beloop en zie wel of ie aanstalten maakt om iets te doen of niet....;)
    Heb t wel een beetje gehad eigenlijk.. begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind sex heeeeel leuk!:D

Maar ik vind persoon dat 'moeten' klussen.. ik vind het niet erg om te beginnen en ook nie erg om te doen... maar na afloop hangt er een beetje andere sfeer....

meer een babymaak sfeer ipv ik heb net een heftige ....partij achter de rug:p
    of ben ik de enige?:)

Hahah nou ik wens liever dt t 15 maart is.. hou me denk ik maar aan die datum vast.. dan ben ik in ieder geval niet te vroeg :) (denk ik)

Owneee! zal ik gelijk ff doen haha...
    Maarja.. dan moet ik 4 namen invullen:p aangezien wij natuurlijk niet dezelfde achternaam hebben:p

hmm.. geen idee... njaa jenny is uit eten en de rest weet ik niet..
    het is stil he.. njaa wij kletsen voor 4 haha daar niet van:p

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Veel plezier!:D
    Eet smakelijk en tot vanavond!:)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hmm er staan 2 meisjes.... jayden en amber....

krijg ik nu een tweeling ofzo? whahaha:p

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha ik snap je heeeeeeeeeel goed.. dat hebben wij nu ook meer. Inderdaad beetje aparte sfeer hangt er dan.. nouja gelukkig willen jullie het allebei, dus dat scheelt! ;) Achja 1 dagje rust kan ook geen kwaad hoor :p

Ohja dat is waar.. 15 maart, ja daar houd ik het ook maar op dan! maar pfff dat betekent nog 11 dagen wachten.. haha weer dat wachten he ;)

Sjonge wat zijn wij een kletskousen niet normaal meer.. Maareh, nu ga ik echt eten hoor :p haha hoezo verslaafd? ;)

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa idd.. beetje moeilijk uit te leggen die sfeer.. maar k ben gelukkig niet de enige:p

Haha jaa 3 dagen extra wachten haha:p KILLING!:$

Hahah achjaa je moet toch ergens verslaafd aan zijn he:p

Eetse!

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee hoor, je bent zeker niet de enige!

pfff nog 3 dagen EXTRA wachten ja, ach ja als we dan toch aan het wachten zijn ;)

Daarom.. en hieraan verslaafd zijn is best leuk :D toch? :p

Hmm heb net heeerlijk gegeten joh! Jammie, daar word je weer vrolijk van!

Ga nu effe Wie is de Mol kijken! xxx

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff nou die laatste dagen gaan altijd nog langzamer! haha:p

Mijn tepels doen nog steeds pijn... dag 4 op rij nu...
    Heb ook alsof mn tepel uit kleine soort van witte/lichtbruine bobbeltjes bestaat....tenminste de bovenkant.. pcies het deel waar je tegenaankijkt als je in de spiegel kijkt zeg maar....
    En dan waar me tepel overgaat in het tepelhof zeg maar.. is het een donker randje... bijna paars:$ ahahha
    En in de rest van mn tepelhof lijkt het net alsof er meer bobbeltjes zijn zeg maar...

Misschien is dit gewoon normaal..... maar ik twijfel een beetje:p

herkent 1 van jullie dit misschien?

Hmm ik ga over een half uurtje maar even tukken tot ik wakker word gebeld of ik meneertje even op kan halen:):p

10. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames

zo helemaal buikie vol ik was na een sushibar gegaan in maastricht had ik nog nooit eerder gedaan was super lekker iets apparts:p en jullie beginnen nu ook allemaal zenuwachtig zeker te worden test drang enz:p maar vorige maand met de clomid had ik die de 7de dag gepakt van cyclus en moest 5de dag en dat is nu dus nu pak ik hem goed en heb ik dat die ook beter werkt:p nu moeten we om de dag klussen hahah vind me vriend maar niks:p

xxx

11. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaja dat ken ik heel goed die tepels had ik ook.
    heb sterk gevoel dat het is raak kan zijn.
    en met tanden poetsen kokhalzen bij me kiezen en helemaal gen zin in cola was zo vies opeeens allemaal gekke dingetjes :p

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik wou dat ik kon zeggen mmm lekker!!:D
    Maar ik lust geen sushi haha:p
    maar goedzo dat het gezellig was!:D

Haha je vriend wil zeker elke dag?:p

Haha ik moet soieso bijna altijd kokhalzen als ik me achterste kiezen poets:p

Maar hoop idd voor je dat je deze ronde zwanger word!:D

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jenny haha helaas lust ik ook geen sushi ;) maar wel lekker voor jou en gezellig ook zeker! Moest je lang wachten op je eten? Daar kan ik mij soms aan ergeren, als ik heel veel trek heb :p hahah wij hebben lekker bij stadhuis gegeten! heerlijk hoor..

Nee dat ken ik niet echt.. maar ik heb haast nooit zere borsten, alleen als ik ongi moet worden, aan de zijkant. Wel zitten er soort witte bobbeltjes op, maar volgens mij zitten die daar altijd ;) Wel vervelend dat ze zeer doen..

Echt bizar.. heb het idee alsof ik vanavond/morgen ongesteld moet worden, zo voel ik mij echt. Zou dat kunnen? als ik nou bijvoorbeeld geen eisprong heb gehad, zou ik dan ook ongesteld worden? Hmmm erg vreemd.. Ach ja, zometeen lekker klussen en daarna slapen en we zijn weer dagje dichter bij NOD ;)

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa volgens mij heb ik die witte bultjes nooit zoo erg....Denk ik..:)
    En t zijn echt alleen me tepels die heeeel veel pijn doen:p

Ook als je geen eisprong heb word je voor zover ik weet ongesteld...
    Toch?:(

Haha ik denk dat ik vanavond maar even niks doe... njaa ligt ook een beetje aan vriendlief.. als ie zin heeft zeg ik natuurlijk geen nee!:D

Hmm,, heb heel de tijd het gevoel alsof ik vochtig ben daar beneden...
    Maar na een paar keer voelen... is t niet echt vochtig.....;)

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    dames!

Denet voor t eerst weer een negatieve ovutest!:D
    Alleen krijgen we dit weer hoor...was ie wel echt negatief...
    volgens mij is de teststreep net 1 tintje lichter...
    Of toch net even donker....?

pfff word toch nog wel beetje moedeloos hiervan....
    Maar we gaan gewoon diehard morgen maar nog een keer testen dan!;)

16. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    God.. wat kunnen jullie soms kletsen :p
    En zeuren ;) Wees blij dat je zoveel seks hebt, ik moet er bijna om smeken hoor :)

Hier eigenlijk niet gezellige avond gehad, btje ruzie gehad..

En vanavond nog geen positieve ovu test..

We wachten af..

Hopelijk zijn jullie straks zwanger, en is dat de reden dat jullie veel positieve ovu testen hebben :)

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jahoeeee negatief testje!! hahah dat ik dat ooit nog zou zeggen :p maar als je streepje al lichter dan de andere dagen is, dan is je LHpiek al geweest, dus je eisprong ;) Nou lekker toch.. heb je die in ieder geval achter de rug. En zie je wel dat je ook negatief kan testen met testen van de Kruidvat ;)

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ja, kletsen kunnen we zeker! en zzeuren ook wel.. hahah :p maareh ik moet mijn manlief soms ook smeken hoor ;) Dus je bent zeker niet de enige!

Hmm bah, ruzie is nooit leuk he. Maar je positieve ovutest komt vanzelf hoor! (en dan hoop je dat ie gauw weer negatief wordt ;)) Welke dag van je cyclus zit je nu?

Sam en Jiskaa en Jenny.. jullie hebben het lijstje niet ingevuld, doe dat nou eens!! :p

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaaa ik weet het niet 100 pocent zeker.... Net even donker of net iets lichter haha maar goed doe er morgen gewoon nog een voor de zekereid:)
    Hmm ja had van de week ook een niet knallende test en daarna weer wel....:)
    Dus morgen nog maar eveb afwachten... Maar tis een positief begin:) nu jij nog baby!

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha ik snap helemaal niks van een lijstje:p
    Waar kan ik dat kreng vinden dan?:p:)

Deel Deze Pagina