Ja maar je zei toch dat je een negatieve test had.. tenminste is de streep lichter dan de vorige testen? Of heb je die niet bewaard? bij mij wastie vanmiddag super paars en veel donkerder.. nog steeds, laten we hopen dat er morgen niks te zien is en dat mijn temp eindelijk gestegen is Ik ga lekker slapen ladies. Spreek jullie morgen weer! Welterusten..
Jaa hij is wel lichter dn eerst maar dat had ik 2 dagen geleden ook en daarna weer knal.... Maar volgens mij is ie nog net net net positief morgen gewoon nog een keer en dn is ie vast negatief Ik ga ook even tukkie doen! Wat ik 2 uur geleden al zou doen haha truste dames!
zwanger-willen-worden-lijstje: Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde
zwanger-willen-worden-lijstje: Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde Sam20 - NOD 15 maart? - 2e ronde Zoiets??
Godver, zit ik net alle pagina's af te zoeke naar 't lijstje haha, heb ik hem gevonden, zet je hem hier neer zwanger-willen-worden-lijstje: Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde Jiska - NOD 17 maart - 4de ronde
Haha maakt ook niet echt uit, we hebben het lijstje gevonden toch Ik ben echt het toppunt van luiheid.. lig hier lekker op de bank, onder lekker dekentje.. en ik ben te lui om op te staan om op bed te gaan haha 't ligt zo lekker xD
hey je had er super veeel en super snel en zoveel eten als je wouw egt alle soorten eten had je wel en jisca soms is altyd zin hebben ook niet fyn die van mij is niet tevreden met 3 x per dag ! en ik snap ook helemaal niet egt dat lijstje lig nu ef in bed met de lappie kruip nu lekker bedje in en dan spreek ik jullie dames morgen weer xxx
Ik wist dat k iets vergete was! Gefeliciteerd Jenny! Fijn dat je leuke avond hebt gehad, sushi is altijd lekker haha En ik zou liever jouw vent hebbe hoor Liever 1 die nooit weigert, dan 1 die je constant afwijst Truste!
Goeiemorgen!! Jaa ik moest om 8 uur beginnen en werd om half 9 wakker gebeld! Dus haast haast haast heb niet echt tijd dus zeg maar haha
hey meiden ik ben ook nu net pas wakker laat geworden vannacht en nu moet ik zo naar een gesprek hier pff serieuze dingen allemaal ben hartstikke kapot kwam der egt niet uit.. en jisca is wel egt niet leuk nee, als die je afwijst laat je natuurlijk heel erg twijfelen niet? zou t dnek ook niet leuk vinden als hij me afwijst hmm... lastig zeg maar gaat jullie relatie verder wel goed enz? en samm haha hoe doe je tog de hele dag reageren werken en dit en dat knap hoor hahha xxx
Haha mooi op tijd zeg, ik ben al wakker vanaf vanmorge 6 uur, toen ging de wekker, half 7 eruit.. blegh Wat voor gesprek? Succes iig! Misschien even gauw onder de douche springe? Dan ben je weer fris en fruitig haha En ja daar ga je heel erg van twijfelen ja En af en toe heb ik van die onzekerheidsbuien, en als ie het dan doet, is het helemaal drama haha En soms zorgt het wel eens voor wat wrijving en 'ruzie', maar dan mopper ik even over van alles.. hij moppert terug, en dan is't klaar haha Leven en laten leven Hij moet accepteren dat ik een hoog libido heb, en ik moet accepteren dat hij een laag libido heeft.. en daar moeten we een tussenweg in vinden Ik denk dat m'n eitje eraan komt dames Ik had net een bijna positieve ovu test Hij was nét niet even donker, dus ik test eind vd middag nog een keer, en morgen, en dan hoop ik dat ie gauw springt Had 'k nou maar wel op vriendlief in gegaan vanmorgen Maar dan was ie te laat op 't werk gekomen, en dan is ie straks z'n baan kwijt, dat kan niet met een baby natuurlijk Succes met gesprek Jenny!
hey in nederland kreeg ik altijd een uitkering en nu ik hier woon niet meer en ik wil die gewoon weer hebben haha dus dalijk een gesprek daarover enz, hopen dat ik hem maar krijg. spreek jullie straks wel heb nu egt geen tyd om veel terug te schrijven. xxxx
zwanger-willen-worden-lijstje: Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde Sam - NOD 15 maart? - 2de ronde Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde Jiska - NOD 17 maart - 4de ronde
Goedemorgen dames! hehe eindelijk kan ik terug reageren.. Pff net had ik bijna alles gelezen en toen viel het internet weer uit en ging weer eens gek doen grrr, maar goed nu ben ik er hoor! @Jiskaa hahah sorry hoor, van dat lijstje. Ik heb ook super veel moeite moeten doen om die te vinden, hahah hebben we dus allebei gedaan. Maar als het goed is, is die nu ingevuld? Ohh yes, je eitje komt er ok bijna aan! Nice.. lekker gevoel is dat he? Totdat je 5 dagen lang een positieve ovutest heb, dan is het wat minder leuk Welke testen heb jij? @Jenny Jij moet het lijstje ook nog even invullen Heb je gisteren nog leuke cadeaus gehad? Ben wel benieuwd wat.. Succes met je gesprek! @Sam ohnee had je je verslapen? niet zo slim he Moet je nou weer naar de oudjes? Hoelang moet je werken? Ik ben op het moment mijn man aan het helpen met een website vullen.. Beetje saai, maar ach wel gezellig. Zit hier in een kantoortje met 3 jonge heren. Gister nog geklust, maar het was heel vreemd.. Het ging niet echt lekker het was meer zo van: we MOETEN vanavond nog even klussen en dan ga je er niet met een goede instelling tegenaan hahah dus het was een beetje vreemd Niet echt voor herhaling vatbaar.. beter maar gewoon doen wanneer we zin hebben! Vannochtend had ik weer 0,2 graden hoger dan gister!! Ohh ik denk dat mijn eisprong eindelijk is geweest, hopen dat ik vanmiddag eindelijke een negatieve ovutest heb Sam, hoe zit het met jou?
Zooo ff lekker een peukie roken! Pff wel balen normaal was ik nu al klaar... Nu pas om half 1 ofzo mjaa goed niks aan re doen Haha baby wou net vragen of je nog getest had Maar 0.2 erbij wat goed!!! Eindelijk! Mn test gister was net wel net niet... Dus straks maar ff nog een testje doen