Haha maakt niet uit, ik baalde alleen even Maar het lijstje is er nu, en nu hopen dat ie beetje compleet blijft.. ik gok dat dat m'n NOD is overigens, als ik uitga van 27 dagen cyclus, beetje gemiddeld. Omdat mn LF de vorige keer wat korter was, anders is mn cyclus langer... we zien 't wel En ja is zeker fijn gevoel dat ie eraan komt Vanavond vriendlief maar even verleiden haha En hopen op een knaltest eind van de middag! Ik heb bij google ingetypt, ovulatie testen, en de bovenste gepakt, bij mij was dat 123ovulatietest ofzoiets Hele simpele dingen, maar wel lekker goedkoop en ik had ze snel binnen Agh, denk dat dit de laatste maand is dat ik ga testen met die dingen, ik voel mn ei meestal wel, plus dat mijn ei wel regelmatig is zeg maar Ik weet nu iig dat er een ei is, dat vind ik het belangrijkst Balen van het verplichte klussen, jullie zijn ook al dagen bezig natuurlijk.. Dat zal ook wel beetje meespelen. Nu voorlopig maar even niet meer klussen, even paar daagjes rust maar haha Ik neem aan dat Jenny dus in Belgiƫ woont dan Ik hoop dat je weer uitkeringachtig iets krijgt! En ben eigenlijk stiekem ook wel benieuwd of je leuke cadeautjes hebt gekregen haha
@Sam hmmm balen is dat ja, maar je bent natuurlijk ook later begonnen he Ohja, ik wil vanmiddag ook weer een testje doen en alstie nog steeds positief aangeeft, dan stop ik ermee hoor. Dan geloof ik die testen van de Kruidvat gewoon niet.. volgens mij heb ik mijn eisprong namelijk eergisteren gehad, aan mijn temperatuur te zien. Dus daar houd ik het dan ook op! Helaas heb ik hier (huis van schoonouders) geen testjes liggen, dus moet eerst even langs mn eigen huisje @Jiskaa Ik zal er inderdaad ook mee stoppen, helemaal als je je ei goed voelt en meestal rond dezelfde tijd krijgt! Die ovulatietesten zijn dan beetje overbodig en vooral erg duur Ja ik denk dat we de afgelopen weken bijna elke avond hebben geklust.. met hooguit 2 of 3 dagen 'vrij'.. haha dusja dat wil dan wel Nee is niet zo leuk, op deze manier. Maarja als je zoveel dagen achter elkaar een bijna positieve test en daarna positieve testen heb, dan wil ik wel graag klussen hahah maargoed! Wat deed jij nou ook al weer voor werk Jiskaa?
Haha ik snap dat je dan wel veel wilt klussen, maar dan is het gelijk zo'n verplichting En helemaal na al die dagen achter elkaar.. dus btje rust is niet verkeerd nu En nu maar wachten tot de positieve zwangerschapstest Ik zit momenteel between jobs Eind maart kan ik pas beginnen bij de ING, op de helpdesk achter de telefoon Het is misschien niet een droombaan, maar vind op de helpdesk altijd wel leuk, en het verdient goed En misschien zit er nog een toekomst hogerop voor me in bij de ING haha Banken betalen altijd goed dusse En tot die tijd zit ik thuis, ben ik huisvrouwtje en verveel ik me het grootste gedeelte van de dag haha
Hahah inderdaad maar wat daagjes rust nu Hopen dat die positieve zwangerschapstest komt ja, maar ik ga ervan uit dat ie negatief is, dan valt het altijd mee he Of ben ik nu heel negatief ingesteld? Ohhja leuk joh! Lijkt mij best leuk om te doen en bij de ING is zeker niet verkeerd hoor! Ik ben op het moment ook huisvrouw en ik vermaak mij toch wel prima!! haha er is altijd wel wat te doen in huis, maar het is niet altijd even leuk nee. En je mist ook wel mensen om je heen he?
Nou ik ben altijd zo vroeg wakker en eruit omdat vriendje zo vroeg vertrekt, en dan duren de dagen wel vrij lang vind ik hoor. Hij komt pas rond etenstijd thuis dusja, tot die tijd moet ik mezelf vermaken haha Heb gisteren de tuin al geveegd en alles, vandaag maar aan het onkruid begonnen Voor ons huis is het geweldig dat ik thuis zit, want het is super schoon en ik ben dus nu uit ellende al begonnen aan het onkruid Nja ik ben opzich nog wel onder de mensen, maar ik begin wel te merken dat m'n vriendinnen moeten werken, of die hebben school overdag.. tsja dat heb ik niet, want ik zit de hele dag thuis Of ze denken dat ik de hele dag niks doe, ja daaaag Ben geen luie huisvrouw haha Aghja, nog even paar weekjes volhouden, dan verlang ik straks wel weer naar deze rustige periode, als ik 5 dagen in de week van 9 tot 5 op training zit bij de Ing Waarom jij niet aan 't werk? Bewust of..?
Ohja dat is wat minder dan. Je gaat daarna ook niet echt weer terug je bed in, lijkt mij. Heb ik tenminste niet. Gelukkig hoeft mijn man pas om 9 uur te beginnen, dus die staat altijd kwart over 8 op. Vind ik wel een nette tijd Ja bij mij is ook alles wel schoon haha gelukkig hebben we geen tuin, want daar heb ik altijd een hekel aan.. tenzij het lekker weer is Het is nu opzich wel lekker, maar nog best koud buiten! Is ook zo.. Gewoon lekker genieten van dit moment Ehm ik ben sinds paar weekjes/maandjes gestopt met mijn opleiding. Ik studeerde voor secretaresse, maar het was niks voor mij.. Ik weet ook niet of ik nog een andere opleiding wil gaan doen. HEb niet zo'n behoefte om nog 4 jaar te gaan studeren. Ik wil een baby en opleiding zoiezo niet combineren. Helaas weet ik niet hoelang het nog duurt voor ik zwanger ben, dus is wel een beetje lastig. Ik ben op het moment oppasmoeder Dus het is niet dat ik niks doe, maar een vaste baan vinden is op het moment ook heel lastig. Heb jij gestudeerd daarvoor of hoe kom je daar dan bij? Je komt tegenwoordig nergens zonder diploma Kun je een diploma bij de ING halen?
Zooo weer lekker thuis!! Leuk jiskaa een baan bij de ING en idd wie weet kom je nog wel hogerop! Pff zal zo nog even een test doen... En strakjes naar de psycholoog.....
Baby; Secretaresse niet afgemaakt, jammer. Dat wil ik eventueel in september gaan beginnen haha Hangt er beetje vanaf natuurlijk, maar heb me wel ingeschreven en ik zie wel hoe 't loopt.. Als het nou gewoon zo plan dat ik dan volgend jaar in de zomervakantie ga bevallen haha hier is secretaresse niveau 4 opleiding maar 3 jaar, maar je kan hem versneld doen in 2/2,5 Nee geen diploma voor nodig, is ook gewoon via uitzendbureau, maar ik heb wel meer helpdesk/callcenter gedaan, en hier kijken ze meer naar ervaring. Heb alleen maar een havo diploma hoor Je kan wel een diploma halen via de ING, als contactcentermedewerker ofzo iets, maar voor helpdesk kijken ze toch naar ervaring dus weet niet of ik dat ga doen.. Verdien 10 euro in 't uur, dat vind ik veel belangrijker haha En bij de Ing lijkt me ook wel leuk ja, is niet al te commercieel, dat ik extra dingen bij moet verkopen.. Scheelt weer Plus we hebben de hypotheek bij de Ing, en ik had 1x een vraag en ben heel goed geholpen door de klantenservice haha Is vast gezellig daar Sam; Eindelijk negatief jeeeej! Ik heb nog geen knaller gehad helaas.. Zal morgen wel komen denk ik, vanmorgen was ie bijna even donker, toen ik vanmiddag testte was ie weer lichter.. maar misschien omdat je ook eet en drinkt enzo.. Ik test vanavond gewoon nog een keer, en dan morgen maar weer Je eitje is gesprongen, tel er 13/14 dagen bij op, en je hebt je NOD Cyclus van 33/34 dan ongeveer, nou da's netjes
@Jiska hahah grappig dat jij de secretaresse opleiding gaat doen Kijk als je er voor weggelegd ben, dan is het heel leuk! maar ik ben er blijkbaar niet voor weggelegd, doe liever iets met mijn handen en mensen helpen! Ik ben gek op kinderen, maar oudjes vind ik ook geweldig.. maarja.. pff om nog zo lang te gaan studeren? Wooww 10 euro per uur is echt super goed verdienen joh! Mag je fulltime werken? Nou dat tikt lekker door, allemaal sparen voor het baby'tje Jammer dat je nog geen KNALtest heb gehad, maar als tie vandaag al bijna even donker is, dan komt ie vast gaaf. Dan zit je heeel dicht bij Sam en mij @Sam jeeeej eindelijk!! Zag je nog wel een streepje of wastie niet te zien? Ik heb net ook getest en ik zag nog wel een duidelijk streepje, maar al wel veel lichter dan de test van gister. Dus daar kan ik uit opmaken dat mijn LHpiek al is gweest en ik dus ook een eisprong heb gehad.. hmm weet alleen niet precies wanneer, mijn temperatuur zegt 2 dagen geleden Ach ja laten we lekker 15 maart aanhouden! Ik hoop morgen helemaal geen streepje meer te zien Hoe ging het bij de psycholoog? Hoef je je niet voor te schamen hoor, heb in het verleden ook vaak bij psycholoog gelopen Als tie jou kan helpen is het alleen maar fijn toch
Hierrrrr Haha ja ieder z'n ding, het lijkt mij wel heel erg leuk. Ik moet iets hebben waar ik druk bezig moet zijn, en wat drukte en hectiek enzo, en ik denk dat ik er wel geschikt voor ben Alleen wssn niet voor een mantelpakje Maargoed, een zwarte broek + blouse kan ook wel toch Met sneakers Mnee.. maar wel platte schoenen En het gaat om min/max contract, tussen de 24 en 36 uur.. Ik moet dan 36 uur beschikbaar zijn, maar zij plannen mij in wanneer ze me nodig hebben, dat kan de ene week bijvoorbeeld 24 zijn, maar die week erop 36 En indd wel lekker, kunnen we even flink sparen Maar misschien ga ik binnenkort ook nog wel even informeren over een cursus voor gastouder, dat is wel handiger met zwangerschap en eigen kindje te combineren.. Kan altijd nog naar school
hahah hoooiii Ja zo is iedereen weer verschillend he? Gelukkig ook maar, anders zou het niet goed komen met de wereld Ik kan dus absoluut niet tegen drukte en hectiek, gelukkig jij wel! hahah nee niet in zo'n mantelpakje he? Inderdaad gewoon nette broek en net shirtje/blousje en dan is het goed hoor Ik wil ook de cursus volgen voor gastouder, alleen denk ik niet dat ons huis goed gekeurd wordt Wij wonen natuurlijk in een appartementje op de 1ste verdieping en hebben geen tuin ofzo. Je huis wordt wel gecontroleerd op verschillende punten.. maargoed ik kan natuurlijk wel de cursus alvast doen en dan over tijdje gastouder worden. We zitten denk ik nog hooguit een half jaartje in dit appartementje, dus dat komt wel goed Grappig dat jij dat misschien ook wel wil gaan doen. En het combineren met een baby'tje is inderdaad ideaal! zo kan je gewoon bij je kindje zijn en nog werken/geld verdienen ook Ik heb ook zo iets van: al ben ik 30 kan ik nog een opleiding doen.. maarja of ik dat dan ook nog ga doen, is dan weer de volgende vraag
hey dames en hoe is het hier ? me gesprek ging goed 17 maart terug en dan krijg ik t te horen als ik het krijg of niet. pff wouw net de tv kast verschuiven valt de tv kapot plasma 1.19!!1 me vriend is zo boos is egt oorlog hier haha xxx
ja ik snap niet egt dat lijstje moeten jullie me even maar uitleggen kon t zo niet snel terug vinden staat zoveeel ik heb van me vriend laatst een autotje gekregen een polo en van me moeder navigatie systeem voor auto, me vader heeft etentje betaald met de fam en verder nodig ik niet egt mensen uit ben niet zoown verjaardag vierder
Hoii Jenny Hier gaat het goed, lekker stil hier op het forum zoals je kunt lezen Fijn dat je gesprek goed ging, hopen dat je het krijgt inderdaad! Zal toch wel? Oeehhh das niet zo best.. hahah tjah leuk is het inderdaad niet, maar ongelukje kan gebeuren he Hebben jullie een hoge tvkast dan, want een tv kan toch niet zomaar kapot vallen? Succes met je vriend
hahah het stond 2 bladzijdes terug Beetje opletten Jenny, hihi.. Maareh je moet gewoon quoten.. je eigen gegevens invullen, maar wel de QUOTE aan het begin en aan het einde van het bericht weghalen
zwanger-willen-worden-lijstje: Babywens2011 - NOD 15 maart? - 5de ronde Sam - NOD 15 maart? - 2de ronde Blaadje - NOD 18 maart - 1e ronde Jiska - NOD 17 maart - 4de ronde Jenny-NOD 25 maart- 4de ronde
Oehh Jenny da's kut! M'n vriend zou me ook dood maken als ik de tv zou slopen haha, die stomme plasma dingen staan ook zo slap haha Je kan beter die ouderwetse hebben, die mep je niet zomaar van de kast af haha M;n eisprong komt er zeker weten aan, ik las laatst een stukje of hoorde dat, dat vrouwen dus tijdens hun eisprong eerder hun telefoonnr geven aan andere mannen.. nou.. ik ben btje flirterig en sjanserig met kerels op 't moment haha Dus hij komt eraan haha Kan niet anders Eerst nog maar wijntje erin.. misschien is het dan nog leuk om alleen thuis te zijn