Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah
    jaa hij is ook egt boos ochja kopen morgen wel een nieuwe moet ook niet zo drama maken is maar tv he:p hebben op slaapkamer een oude maar ook grote moet die t vanavond maar mee doen:p

haha oh dat had ik nog nooit gehoord dat je flirterig wordt haha moet ik deze maand maar eens op letten:p
    hmm leuke avond ervan maken!:p

2. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha tsja als je daar geld voor hebt ;) Zouden wij niet hebben iig :)
    Leuke cadeau's gehad! Ruilen haha? :p:D

Ja dat hoorde ik laatst ergens haha :p Dat is moeder natuur, oerinstinct van voortplanten denk ik haha :p

Aghja.. ik doe er verder niks mee, flirten mag toch :p Het is niet eens face-to-face hoor :D

Thnx, jullie ook leuke avond, met de ouderwetse tv :p

3. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah ja we sparen elke maand veel geld al jaren dus als er dan iets stuk is hebben we atyd ons spaargeld voor een nieuwe. pff mijn man is nog weg hij was egt boos weggelope en is al 2 uur weg :( niet leuk zit ik hier midden tussen lege huis zijn aan het verhuizen daarom veel al weg enz saaai....

hmm oerintstinkt hahha klinkt wel grappig ja missgien is dat wel vanuit vroeger he ga er is op lette deze maand ik heb wel altyd in me vruchtbare week meer zin dan normaal jullie ook?

xx

4. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh zo, ja dan is het wel logisch haha ;) Als ik straks aan 't werk ben gaat er ook wat opzij indd :)

Haha, ik heb altijd zin.. dus mij kun je niet als voorbeeld nemen haha :p Maar ook dat is iets van moeder natuur ;)
    Dan weet je ook wel ongeveer wanneer je eisprong is, makkelijk! :p

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Woooooww dames! Ik heb veeel gemist!! Heb ook zomaar geen mail gehad vandaag an nieuwe reacties!!(hmm raar)

Ach jenny ongelukje kan gebeuren toch... Wel vervelend maar goed niks aan te doen;)

Baby: hmm nou het streepje was eigenlijk nog heel duidelijk:)
    Bijna weer zoon twijfel geval maar goed hij knalt niet meer dus zal wel goed wezen haha

Jiskaa: waarom ben je alleen thuis? Waar is je vriend?:p

Gaan jullie noh iets doen vanavond dames?

6. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha
    ja me vriend heeft eig ook niet te klage dat ik vaak nee zeg hoor, maar soms word het egt wel te veel ahha

en wat gaan de dames vanavond doen?

7. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hort op met vrienden.. als het goed is zijn ze bij 1 van die kerels thuis, maar het verbaast me niks als ie straks smst dat ie de kroeg in gaat ;) Ga ik wel vanuit, ookal zei hij vanavond voordat ie weg ging, ik ga niet de kroeg in! :p

Wacht maar af ;)

Wat gaan jullie doen dan? :)
    Kzit nu met wijntje Xfactor te kijke haha :p Ik heb nu al rode wange :)

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Haha heb ook altijd last van rode wangetjes hoor :p
    Hmm ja mannen en zogenaamd niet de kroeg in hahaha moet de eerste nog meemaken:p

Ik ga carnavallen vnaaf!:)

9. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ben gelukkig dus niet de enige! :p
    Haha ja ik ook.. hij zegt dan altijd; ik ga niet kroeg in hoor.. en dan is het rond 12 uur, ik ga ff de kroeg in, is dat goed? Haha :p

Oehh leuk! Veel plezier :D Hoelaat dan?

10. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha carnavallen is hier in belgie niet
    ahahah veel plezier dames

11. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bovenin Nederland ook niet hoor Jenny :p

12. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh hahah dat wist ik niet dacht dat egt door heel nederland ging :p bij ons im roermond daar gaat hele limburg door t dolle heen met carnaval:p

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ouwe carnaval feest beesten ;)

Ik zit nu ook lekker Xfactor te kijken.. eindelijk zijn de 1ste rondes afgelopen, duurt altijd zo lang ;) Nu is het wel leuk, omdat er wel veel goede tussen zitten!

@Sam hahah dus heb je net iets als mij denk ik ;) Bij mij ook nog duidelijke streep, maar minder duidelijk dan gister.. dus dan is het goed he? :p

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen girls!

Hoe is het hier? Lekker geslapen allemaal? Ahh kben echt bij joh, vannochtend is mijn temp weer met 0,2 gestegen. Fertility Friend geeft nu aan dat ik op woensdag mijn ei had.. pfff gelukkig istie toch nog geweest ;)

Hier nog testjes? Wat gaan jullie vandaag doen?

15. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden

ik was gister avond ook is gaan zuipen:p me vriend waas nog niet thuis ben ik gewoon na zijn cafe gegaan en de wijn steeg me ook een beetje na t hoofd:p

vandaag niet veel lkkr rusten enz.
    en wel fijn dt je ei is geweest tog

xx

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahha lekker zuipen hoor Jenny! ;) mij doe je dus echt geen plezier met alcohol, daar houd ik gewoon niet van.. gek? :p

Ja ik ben echt heel blij dat mijn ei nu officieel is geweest :) Voelt toch wel fijn.. we hebben niet op de dag zelf geklust, dus das wel minder.. maar goed wel dag daarvoor en dag daarna ;)

17. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik normaal ook niet, drink normaal ook geen alcohol:p maar gister smaakte ze wel haha:p

jaa ik pak nu 3de clomid vandaag nog 2 dagen ben ik ervanaf en dan op na mijn eisprong :p tot de eisprong gaat het allemaal snel en drna gaat t altyd zo langzaam vind je niet tot aan je nod dan..:p

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Jenny hahah wat had je dan op gisteren? Wijn of rosé of bier? hahah dat lust ik dus gewoon niet he ;)
    Oh fijn dat je alweer bijna van je ongi af bent, dan inderdaad gauw naar je eisprong, want daarna duurt het heeeeeel lang inderdaad!

Waar zijn de andere meiden? Sam, Jiska en Blaadje? Heb al heeel lang niks meer van jullie gehoord!

Heb vanmiddag weer een testje gedaan en het streepje was heeel licht :) Fijn, fijn.. haha nu maar ophouden met testen, want mn eitje is al geweest. Sam wanneer was die van jou denk je?

Ahhh zo lief.. liepen net door de supermarkt en toen nam mn man een blaadje mee voor mij.. het blad Zwanger :) zoo schattig! hahah heel erg leuk om te lezen!

19. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wel lief ja van je vriend die van mij is weer is de hele dag weg hij is nog steeds boos van die tv kun je t je voorstellen terwijl we een nieuwe hebben gekocht vanmiddag njaa... was super actie nieuwe wasmachine en droger en plasma van 119 cm 1050 euro alles samen koopje tog? gelijk meenemen:p

derna heb ik lekker in bed gelegen filmpjes kijken en nu maar is koken beetje laat wel haha want me vriend belde dat die zo thuis kwam. ja die andere dames idd wat stil mja ze gingen gister allemaal byna wel feesten ofso carnaval enz:p zullen wel liggen uit te rusten ofso:p

xx

20. jenny90

jenny90 Lid

18 jan 2011
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaar zijn de dames allemaaaal??

xx

Deel Deze Pagina