Goeiemorgen! Jaa ben ook gestopt met de pil, en zal vast wel daardoor komen Het lichaam is echt een raar ding haha Had alleen zondag (vorige week) met naar t toilet gaan(bruin) Die nacht liep ik zowat leeg! En vanaf toen ook alleen met naar t toilet gaan tot en met woensdag.... En haha nee voel me niet zwanger mjaa... Dt wil ook weer nie zo heel veel zeggen... Dus ik ga nu denk k maar de nieuwe ronde in Xx
Ohja dan zal het daar denk ik wel van komen.. pfff je lichaam is maar een gek ding inderdaad haha nou vaak hoor je wel van meiden dat ze het toch echt wel voelen dat ze zwanger zijn, maar iedereen verschilt inderdaad! Nou nieuwe ronde, nieuwe kansen ej! Wanneer is dan nu je NOD?
jaa zoon idee had ik ook al haha jaa njaa ik ga ook nie meer testen... t was toch negatief dusja... en stel al is het wel zo haha dan zou ik daar volgende maand wel achterkomen Haha goeie vraag me NOD... over 18 dagen ongeveer...?? als ik uitga van deze cyclus die 27 dagen was.. haha ik ga wel weer ovutestjes gebruiken.... dus na een positieve test dan weet ik dat het nog ongeveer 2 weken is hahah zo heb ik t vorige keer ook gedaan
Over 18 dagen? haha dan ben je ongeveer gelijkertijd met mij zo rond 11 maart.. nou spannend hoor! Dan ehb je wel lekker een korte cyclus. Het is ook altijd maar een beetje raden wanneer je NOD is.. ik weet het ook niet precies en wacht inderdaad gewoon op mn ei en dan twee weekjes later is NOD Good luck!
hey meiden.. oh wel jammer he sam wel raar dat je zo kort ongesteld bent geweest. Vanmorgen moest ik rijlessen ( moet nog me rijbewijs halen ) haha en ik was zo misselijk in de auto ben gestopt en trug in me bed gaan liggen . En vaak voel je je zwanger maar je lichaam kan je altijd voor de gek houden hadden we maar gelijk zekerheid he konden we maar zelf in onze buik kijken hahah . en sam welke ovulatie testen doe je gebruiken ik heb gehoord en ook vind ik dat die egt niet fijn zijn van de kruidvat 5 voor 10 euro. ik deed er gister eens een voor de fun en kreeg een dikke vette streep ze zeggen ook vaak als je positieve ovu test hebt dat je dan ook zwanger kan zijn deze maand had ik wel 4 dagen 8er elkaar een positieve dus snapte egt niet wnn me eisprong is geweest?? raar he. en me temp was nog steeds 37.1 vanmorgen!! en sam doe jij niet temperaturen?? xx
Ja ben er best blij mee! hoop dat het zo blijft! Haha jaa wachten op je ei is wel t makkelijkst, dan ben je tenminste een beetje voorbereid Hoop dat het gaat lukken deze maand! voor ons allebei natuurlijk! En niet te vergeten Jenny ook! XX
Jaa vind het ook beetje raar, het was ook niet zoals normale ongesteld gewoon continu bloeden zeg maar echt alleen bij naar t toilet gaan... mjaa goed het zal allemaal wel haha ooww he jakkes als je zoooo misselijk ben dat je weer terug moet Zo dat echt heeeeeeeeeeeel makkelijk zijn haha geen getwijfel, heeeerlijk Jaa ik heb ze wel van de kruidvat, en heb geen rare dingen ondervonden ermee...kon echt duidelijk t verschil zien van wel en niet posi heb 2 dagen posi getest en daarna waren ze weer negatief dus deze rond is het goed gegaan haha Hmm 4 dagen is wel veel! Wanneer was je NOD nou? tenminste 1 maart wou je gaan testen toch? Oooow dat is wel hoopgevend 37.1! Nee ik temp niet, ik ben echt een leeghoofd ik vergeet het toch wel haha Hoop echt voor je dat het raak is! xx
Hooooooooooooooiiii.. hier ben ik hahah Yes heb voor het eerst in mijn leven licht positief getest.... helaas was het geen zwangerschapstest Ik heb vanmiddag voor het eerst een ovutest gedaan en was licht positief. De teststreep was lichter dan de controlestreep.. kan het nog lang duren voor mn ei springt? Ik weet niet precies hoelang ik dan moet rekenen.. wanneer zou ik weer testen? Vanavond of morgen? hmmm vanavond in ieder geval maar weer klussen, want is alweer 2 dagen geleden Hopen dat we nog op tijd zijn Hoe is het met jullie?
Hi, hier ook nog iemand van 21 met een babywens Mijn vriend is 22 dus wij schelen niet zoveel, maar we zijn er helemaal klaar voor Momenteel ongi dus het gericht klussen duurt nog even.. over paar dagen kunnen we vast wel weer alvast oefen klussen Even over die ovulatie test, als de test streep lichter is dan de controle streep is ie nog niet positief, dan ga je dus richting je eisprong, kan dus nog wel paar dagen duren voordat je ei daadwerkelijk springt. Dus dat klussen ben je echt nog niet te laat mee! De teststreep moet even donker, het liefst donkerder dan de controlestreep zijn, dan heb je dus je piek. En 24/48 uur daarna springt daadwerkelijk je ei Het is verstandig om een paar dagen voor, tot een paar dagen na eisprong te testen, zodat je precies kunt zien wanneer je testen nou positief zijn of niet. Niet met ochtendurine, het liefst in de middag testen en van te voren niet teveel drinken.. al die regeltjes Ik overigens hier in het fora gelezen dat die ovu testen van de Kruidvat niet zo goed zijn, dat ze vaak vals positief aangeven. Ik heb ze via internet besteld, ook veel goedkoper!
Heeeee! mmm is dit je eerste keer met ovutesten? Want met die dingen bestaat geen licht positief voor ik weet haha, je heb dat hormoontje namelijk altijd in je... Hij is pas positief als de teststreep net zo donker of donkerder is..... Ik had nl echt een week voor me ei sprong ook een licht lijntje, dag erna weer niks... Dus eigenlijk kan je uit een licht lijntje niet echt informatie halen.... Misschien dat het bij jou wel anders is hoor.... Maar ik persoonlijk vind het niet nodig om vanavond weer te testen.. gewoon klussen en morgen op dezelfde tijd als vandaag gewoon weer een test doen... Je ei springt soieso pas 24-36 uur na een echte positieve test En je bent soieso nog op tijd... heb je een foto ervan? xx
Heej Jiskaa, Ik zag je ook al bij een ander forum, dus ik ken je wel maar welkom hier! Leuk dat je ook 21 bent en voor een kindje gaat. Mijn man is 23 dus wij schelen ook niet zoveel van elkaar Hmm hopen dat je ongi snel over gaat en dat je lekker weer kunt gaan klussen! Bedankt voor je uitleg over ovulatie haha nu is het wel wat duidelijker.. dus ik kan het beste morgenmiddag gewoon weer testen? Helaas voel ik mijn ei nooit, want heb regelmatig steken in mijn onderbuik.. dus kan mijn ei nooit echt onderscheiden, vandaar dat ik het zo eens wilde proberen! Nou dan gaan we vanavnd gewoon lekker rustig klussen en morgen en overmorgen en.... hahahha nee niet te gek natuurlijk, anders is de lol er vanaf Klopt ik heb ze ook van zwanger & Kids... Zijn inderdaad niet duur en momenteel krijg je er een gratis zwangerschapstest bij ook!
@ Jiskaa gezellig dat je ook mee komt kletsen! Whahaa sorry... ik had al gereageerd voor ik jou berichtje pas ging lezen! Ik had ze wel van de kruidvat, maar zover ik weet vorige maand gewoon goed gegaan, aangezien ik echt maar 2 dagen positieve ovutest heb gehad, en voor de rest geen verwarring met bijna wel posi of iets.... Dus bij mij hebben ze afgelopen maand prima gewerkt Word dit je eerste ronde? xx
hmmm.. apart Ik heb wel een foto hoor! Niet helemaal duidelijk, maar toch.. Ach ja, gewoon lekker doorklussen en we zien het wel.. alhoewel ik het toch wel makkelijk vind om mn ei te spotten, want dan weet ik ook een beetje wat mijn NOD is.. is ook erg lastig te bepalen met een onregelmatige cyclus!
Hahaha nou ik zie t streepje wel hoor Maar nog even door blijven testen dn vind je je ei vanzelf wel! En gewoon lekker doorklussen! xx
hey meiden ja ben zo ziekk koorts en alles ben nu egt aan twijfelen ben ik ziek of zwanger?? hmmm morgen moet ik ongesteld worden ben benieuwd en anders ga ik toch ef ef testen hoor! hahah hou t egt bijna niet vol ben al 2 dagen best ziek in me bed liggen slapen kan niet eten niks meer pff egt vervelend hoor en hoe is het met jullie allemaal? En zie dat we een nieuwe erbij hebben gezellig hoor jisca. en babywens tja met die testen ik test altijd positiev zo raar zou egt niet weten wat je moet doen maar sperma leeft ook nog paar dagen boven dus als je nu klust en 2 dagen gewoon weer denk wel dat je goed zit wij doen ook gewoon om de 2 dagen dan kan je bijna niet missen telang sparen is ook niet goed ideale is om tussen de 36 en 48 uur Het doen zeg maar dan is het sperma op beste kwaliteit! ... ik nu precies nog 1 week w8en om te testen maar als ik 25 ste nog niet ben dan doe ik tg wel stiekem een testje haha! xxx
Ooow das wel k*t dat je ziek ben! Ik snap je testdrang helemaal hahaha denk dat iedereen daar wel last van heeft 1 maart duurt ook nog wel erg lang hoor! haha xx
Dames, even een vraagje... Misschien staat het hier wel ergens al... maar er staat al zooooveeeel! Zit iemand van jullie op school toevallig? xx