Hierrrr Ik kom me afmelden dames.. of nja afmelden.. Ik ga minder komen.. ik hou me er nu teveel mee bezig en vriendlief niet, en dat botst enorm Ik ga niet weer terug aan de pil, en we zien 't wel.. mocht het zo zijn, dan is't zo, en als vriendlief alleen zin heeft buiten de eisprong periode om, gaat het nog heel lang duren Maar ik kan dit even niet meer.. dus ik kom beetje soort van afscheid nemen Ik kom heus af en toe nog wel even buurten, en in de gaten houden of jullie al zwanger zijn natuurlijk Heeeeel veel succes allemaal dames! Liefs (K)
Heej Jiska! ahh jammer zeg, we zullen je missen! Maar ik kan het ook wel begrijpen hoor.. je bent er zo toch veel meer mee bezig! Toch hoop ik dat je snel zwanger mocht zijn.. en als dat zo is, willen we het wel van je weten he? Veel succes met alles en geniet van het leven! Liefs babywensje
Ik ga jullie ook wel missen hoor, wat moet ik nu de hele dag doen haha Aghja, misschien op den duur dat ik wel weer kom mee kletsen, maar toch niet al te bewust met m'n cyclus bezig kan zijn? Misschien valt het straks wel te combineren Mocht het voor mij zover wezen, kom ik dat zeker wel melden! Thnx baby, jij ook!
Heee jiskaa jammer dat je niet meer zo vaak komt! We gaan je zeker missen! Ik hoop voor je dat je snel. Zwanger ben eb uiteraard willen we t dn wel weten! Heeeel veel succes! Dikke knuffel! Xx
hahah Sam wat heb jij allemaal gedaan joh? Dat is lang geleden.. haha lekker carnaval gevierd? Nu wel lekker moe zeker hahah we hoeven nog maar 9 daagjes te wachten joh.. wat gaat de tijd hard he?
Haha jaa was een heerlijk weekend eb me tel was leeg dus ik kon helemaal niet internetten Ff niet de halve dag aan kindjes gedacht haha En deze afgelopen paar dagen zijn wel snel gegaan... Alleen zo jammer dat ze nu weer wat langzamer gaan haha Wat hebben jullie allemaal gedaaan van t weekend? Xx
Hahah hier niet zoveel boeiends. Je merkt inderdaad wel als je echt wat leuks te doen hebt, dat de dagen dan veel sneller gaat en je er minder aan denkt! haha ik had vrijdagnacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had en we waren zoo intens gelukkig.. en dan opeens wordt je wakker haha dat was niet zo leuk!
Haha ziin droom heb ik nog niet gehad komt vast ooit nog wel een keer haha Gister waren we natuurlijk in de kroeg.... Zei vriendlief ineens heeel schattig ik wil een baby met jou!!! Was echt te lief hihi toen moest ik er natuurlijk wel weer even aan denken
Ahh lief he? vind ik ook altijd zo lief om te horen! haha ze zijn wel schattig.. de mannen Wij gingen zaterdag naar de supermarkt en toen had mijn mannetje een tijdschrift gekocht voor mij. Dat tijdschrift heet Zwanger.. ahh ook zo lief! hahah maar dan ben je er nog meer mee bezig, terwijl ik nog geen eens zwanger ben! (hahah nouja wie weet )
Haha jaa ze zijn idd lief! Of dan kom ik aan en krij ik ineens te horen daar is de aanstaande mama van mn kindjes! Hmm okee wat staat er allemaal in dan?
ahhh haha,nou altijd leuk om te horen toch? Ehm daar staat zoiezo elke week van een zwangerschap in. Wat er gebeurt en wat er veranderd enzo.. Ook verhaaltjes over vrouwen die zwanger zijn.. namen van kinderen.. leuke ingerichte babykamers en kleertjes.. zooo schattig allemaal
Jaaa zeker! Oow okee haha nou daar ga ik maar niet aan beginnen hoor haha dan krijg ik t helemaal niet meer uit me hoofd Maar wanneer is onze NOD nou? Hahaha 15 maart ofzo toch? Xx
Ehm.. tjah wanneer heb jij dan je eisprong gehad denk je? Ik woensdag, dus ik denk dat het van mij pas 16 maart is maar weet het niet zeker hahah lastigggg
Jaa ik volgens mij dinsdag(avond) Aangezien ik de eerste maand na 2 posi ovutesten weer negatief testte en nu ook na de 2e posi test kreeg ik die buikpijn enzo.... Dus denk toch echt dat dat het is geweest.... Heb jij eigenlijk nog getest?
Ja ik denk ook dinsdagnacht, aangezien mijn temperatuur woensdagochtend wat gestegen was.. dus laten we het dan gewoon lekker houden op 15 maart! hahah ja ik heb gister nog getest en ik had een heel licht streepje Dus mijn eitje is absoluut geweest!! En voel jij al wat? Ik nog illemaal niks hoor..
Nee ik voel helemaal niks haha maar de innesteling is ook nog niet geweest dus we hebben gewoon kans haha en we hoeven ook helemaal nika te voelen he ook al zijn we wel zwanger Maar ik heb goeie hoop want jij heb gezegd dat we deze maand zwanger worden Ga denk ik vnaaf toch nog ff testje doen voor de zekerheid, heb van t weekend helemaal geen kans gehad daarvoor Of ben ik nu heel raar? haha
hahah nee dat is waar.. wanneer is de innesteling dan? Ongeveer een week na de eisprong toch? Is ook zo, je hoeft ook niet veel te voelen. Maar ik zou het liefst heel erg misselijk willen worden, zodat ik zeker weet dat ik zwanger ben haha is toch fijner dan bijna niks voelen en enorm twijfelen Nee hoor, is niet gek! Ik snap het best.. gewoon voor de zekerheid he? Lekker doen als jij je daar goed bij voelt, kan absoluut geen kwaad Doe maar gauw.. ben benieuwd! Misschien is de streep wel helemaal weg!
Jaa meestal een week erna maar kan ook 10 dagen zijn... Tis meestal iets tussen de 5 en 10 dagen ofzo.... Hmm nou heb liever iets anders dan heeel misselijk haha Jaa moet nog ff wachten tot ik weer bij me vriend ben, daar liggen de testjes haha Xx
Ohja oké, nou ben benieuwd hahah helaas voel je daar ook niks van he.. haha wat zou jij dan willen hebben? Bijna het enige hoe je het kan weten voor je NOD is misselijkheid.. ach dat heb ik er wel voor over hoor! Kan ik meteen beetje afvallen hahah Wanneer ga je naar je vriend toe dan? Ben ook wel benieuwd.. Morgen weer werken?
Haha nou als me tieten gaan groeien ofzo vind ik wel genoeg hahaha Eehh ga nu naar me vriend Jaa morgn weer werken maar pas om 12 uur tot 2 uur ofzo haha dus makkie!