Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahhh bofbips, ik nog niet.. haha ben thuis niet weg te slaan ;)
    Nee hoor, ik ga nu effe boodschapjes doen!

Ik zie jou altijd online staan, jij grote boef! hahah je zit gewoon te wachten op berichtjes he? ;)

Ohja dat heb ik dus ook.. vaak misselijk bij het eten.. hoezo stom! Maarja niet zoveel te doen.. ej we heoven nog maar 9 daagjes he.. besef je het wel? :p
    tenminste over 8 daagjes is al onze NOD! ssssspannend

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nee maar me tel staat altijd op die site.. aangezien t zo langzaam gaat anders ben ik 6 uur bezig whaha:p

Ik krijg een mailtje als k een nieuw berichtje heb dus hoef niet te wachten:p

Huh 8 daagjes..? ik dacht 9?
    Owneee de dag waarop je ongesteld moet worden is dag 9 toch?
    Haha ben ff de draad kwijt:p

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja das wel zo makkelijk inderdaad! ;)

Ehm nou NOD is 15 maart ej en het is vandaag al 7 maart.. dus nog 8 daagjes tot onze NOD.. De banner rekent altijd een dag later, zodat je 1 dag na je NOD positief kan testen, snappie?
    Dus nog maar 8 daagjes ;)

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het gekke is wel: stel dat ik nu zwanger zou zijn.. zou dit al mijn vierde week zijn! Heel bizar eigenlijk, dus als ik volgende week een positieve test in mijn handen mag hebben, zou ik al 5 weken zwanger zijn.. best bizar, maar dat heb je met zo'n lange cyclus..

Ohhh ik hoop zo dat het deze maand voor ons raak is joh!!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa je krijgt altijd de eerste 2 weken voor de eisprong kado...
    Waarom snap ik eigenlijk niet...
    Dus officieel zijn we eigenlijk maar 38 weken zwanger en geen 40 haha,,
    Wel een raar idee eigenlijk....
    Dan zou ik gewoon 4 weken zwanger zijn aangezien ik mn ei dag 16 had ofzo?
    Weet t geen eens meer haha maar ga in ieder geval uit van vorige week dinsdag :p

Maarja... we kunnen pas ECHT ECHT juichen als we de 12 weken voorbij zijn... en volgens mij gaat dat zoooooooolang duren! haha

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja klopt, dat is zo, omdat je dan beter kunt uitrekenen wanneer je vermoedelijke bevaldatum is. Omdat je nooit precies weet wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden!

Ehm jij zit nu op dag 22 van je cyclus? over 8 dagen als je NOD zou zijn, zou je dus op dag 30 zitten. Ze gaan uit van 28 dagen, dus jij zou dan inderdaad 4 weken en 2 dagen zwanger zijn ;) hahah

Jaa inderdaad.. je hoort tegenwoordig zo veel verhalen over miskramen :( Ahhh wat lijkt mij dat erg zeg, ben je eindelijk zwanger en dan gaat het weer fout! maar daar gaan wij natuurlijk helemaal niet van uit he Sam?

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    zoo weer terug van boodschapjes doen?:p

Ahaaaaa op die manier haha
    zooo echt een heleee rare gedacht om dan bijv. nu 3 weken en 1 dag zwanger te zijn!:$
    Haha als k eraan denk gaat alles van binnen kriebelen:D

Jaaa ik zou echt niet weten wat k ermee aan zou moeten hoor...!
    Dan nog liever na een paar weken dan na echt 10 weken ofzo!:$
    Mjaa goed dat heb je zelf niet in de hand..

Maar natuuuuurlijk gaan we daar niet vanuit!:D
    Maar eerst maar eens kijken of jou voorspellingen voor deze maand goed zijn:D

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa eindelijk terug.. sjonge ik heb daar gewoon bijna een uur over gedaan! Maarja ik heb ook geen auto, dus doe alles op het fietsje en dat is niet altijd even fijn :p Moest nu echt super veel boodschappen halen, dus ben lekker gaan lopen op de terugweg, met mijn fiets in de hand ;)

Jaa bizar he?? haha bij mij begint het dan ook echt te kriebelen!!

Ik zou het liefst een miskraam willen voordat ik ongi word :p dus dat je het dan helemaal niet weet!
    Als ik er aan denk, zou het mij niet verbazen als ik al eens een vmk heb gehad, maargoed daar kom ik nooit achter :p
    Vorige maand dat ik ongi werd, heb ik echt de hele dag op bed gelegen van de buikpijn.. Dit heb ik nooit zo gehad.. Ook was ik zoo misselijk dat ik bijna moest overgeven, mijn moeder vroeg toen of ik een miskraam heb gehad! Tjah daar kom ik nooit achter en maak mij er ook niet zo druk om ;)
    Maar zou het inderdaad niet willen als ik 10 weken zou zijn.. verschrikkelijK!

Nee we gaan gewoon van mijn voorspelling uit ej! ;)

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa fietsen is meestal niet zoon succes op de terugweg met volle tassen:p

Hmm jaa wie weet..maarja ik vind het ook niet iets om je druk over te maken want je komt er inderdaad nooit achter...
    dus het enige wat je ermee zou bereiken is dat je jezelf helemaal gek zou zitten maken:)

Idd die voorspelling gaat helemaal goed komen!:D
    Pfoe.. het kriebelt trouwens nog steeds whaha.. weet niet waarom maar het gaat niet weg..
    En ik word een beetje gepest door steekjes....:p
    Maarja goed.. afwachten...

Heb trouwens wel.. dat ik af en toe een een flink beetje afscheiding in mn broekje heb zitten..(haha wat klinkt dat stom broekje...)
    Dat is toch normaal na je vruchtbare periode ofzo?!

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee inderdaad, lekker niet druk om maken. Ik heb wel eens gelezen dat een vrouw gemiddeld 25 misrkamen heeft.. En bijna allemaal zijn het vroege miskramen en daar weet de vrouw dan niks van af. Is maar goed ook, want je zou gek worden als je 25 keer na de 4 weken een miskraam hebt :$

haha ja gemeen he, die steekjes :p die heb ik dus ook wel en voornamelijk links, jij?
    Ja hoor dat is heel normaal... heb ik ook last van :p haha we lijken van alles hetzelfde last te hebben :p En begin ook al beetje gevoelige boobies te krijgen..

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    25 miskramen?!
    Das wel veel! is inderdaad maar goed dat we dat niet weten haha:)

Jaa bij mij zitten ze niet echt aan bepaalde kant...
    Ze zijn ook alweer weg...
    Heb wel een soort van druk in t midden... geen idee wat t is maar goed:p moet er ook niet teveel over nadenken;)

Haha nou als we van t zelfde last hebben.. zou t dan toch?:p

Hmm.. heb je daar altijd last van of niet?

Ik ben nu sinds 2 dagen eindelijk van mn onwijs gevoelige, nja zeg maar gerust pijnlijke tepels af...
    Alleen ze zien er een beetje raar uit;)
    Normaal zijn ze gewoon normaal rozig...
    En nu lijkt t wel alsof ze opgebouwd zijn uit allemaal witte 'bultjes'
    niet dat me tepels helemaaal wit zijn nu hoor hahaha
    Wel gewoon roze... maar met soort van bultjes erop dan
    Whahahah wel in stijve toestand:p

pffff wat een praat zeg hahaha

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt absurd veel he? Ja ik heb de laatste 2 maanden inderdaad last van steekjes en ook van gevoelige boobs.. dan voornamelijk aan de zijkanten, dusja ik kan er niks uit opmaken hoor! ;) Helaas..

Oh lekker zeg dat je van je gevoelige tepels af bent, dat is zoo vervelend! haha tjah ook dat heb ik.. van die witte bobbeltjes op je tepels, maar dan inderdaad alleen als ze 'stijf' zijn.. haha dat klinkt inderdaad echt dom, maar herken het!

Ja wat is een vrouwenlichaam toch maf en ze kan je zooo in de maling nemen :( Nee hoor, tot nu toe zou ik zeggen: ik ben niet zwanger, maar wie weet wat er allemaal nog gaat komen!

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff al die vage 'tekens' haha:p

Nou dan ben ik dus gelukkig niet de enige die dat heeft:D
    Ik ben er ook niet van overtuigd hoor dat het raakt is.. maarja dan ben je in ieder geval al een heeeeel klein beetje voorbereid op een negatieve test...;)

Heb trouwens vanmorgen nog ff naar me temp gekeken...
    Had me alleen wel al aangekleed.. totdat ik dacht shit... ff kijken....
    Dat moet toch niet zoveel uitmaken?

Was 37.3 dus hou t dan maar gewoon op 37,1 ofzo.. aangezien ik niet GELIJK voor k iets ging doen heb getempt;)

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah hele vage tekens inderdaad.. :p en dan elke keer weer! Tjah nu na 5 maanden weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten inderdaad.. en ik heb al 5 keer negatief getest, dus daar ga ik nu gewoon ook weer vanuit.. dan kan het altijd meevallen he ;)

Ohja netjes.. hoe temp jij dan? :p Mijn temperatuur doet heel vaag, had vannochtend weer 36,4! Ach ja ik doe het ook nooit om dezelfde tijd en ik heb het de laatste tijd ook behoorlijk koud 's nachts en dan is je temperatuur ook wat lager..

Je moet wel regelmatig tempen he? doe je dat nu ook of is het zomaar 1 keertje tempen? :p

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm jaa ik ga nu pas voor de 2e keer natuurlijk...
    Maar pff 5x...ik zou echt ongeduldig worden haha:p

Hmm ik doe t in me kont hahaha:p
    Hmm 36,4 is dat niet een beetje laag? raar hoor....:(

Hahaha jaa vanaf vandaag wil ik t regelmatig gaan doen..
    alleen niet stipt om 7 uur of iets ofzo.. maar gewoon als ik wakker word,,,
    Ik bedoel.. wakker worden is wakker worden toch?:p

Is een beetje doelloos dat ik vandaag pas begin maar goed... als ie dn ineens laag is ofzo.. dan kan ik wel kijken of ik dan ook echt ongesteld word of iets....

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah jep 5de keer al.. nu mag het toch wel eens raak zijn, vind ik hoor :p maar als je leest en hoort dat er vrouwen al 2 jaar bezig zijn!!! pfff dat is toch niet vol te houden?

haha kijk, daar zit het verschil, ik doe het momenteel in mn mond namelijk.. en dan is je temperatuur wel zo'n 1 graad lager dan dat je het anaal doet :p dus vandaar dat ik zo laag heb ;) Ik heb ook wel eens 35,4 gehad hoor, hahah is wel belachelijk laag natuurlijk!

Dat scheelt wel zeggen ze he? Daarom klopt het bij mij ook niet helemaal, omdat ik het elke dag zowat op een verschillende tijd doe. Andere meiden zetten elke dag dan inderdaad hun wekker om 7 uur, dat schijnt wel het beste te zijn.. Nouja daar ga ik dus niet aan beginnen hoor :p Vandaag was het bijvoorbeeld kwart voor morgen is het half 7.. dusja niet echt regelmatig op die manier :p

Moet je wel even bijhouden he? Als je temperatuur inderdaad erg daalt, dan word je waarschijnlijk ongi.. haha aan mijn temperatuur vandaag te zien zou ik dus binnenkort ongi moeten worden, maar dat kan nog helemaal niet :p Is ook niet 100% betrouwbaar vind ik hoor.

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hahaha jaa deze maand toch!:D

Hmm wist niet dat t zoveel verschil maakte:p
    Waarom doe je het ook niet anaal dan? misschien dat het dan wat duidelijk is....?

Njaa ik ben morgen vrij... dus dan ga ik echt niet me wekker om 7 uur zetten hoor hahah dn wil ik gewoon lekker slapen zonder gestoord te worden....:D

Hmm nu net ff temp gekeken.. pcies t zelfde als toen ik vanmorgen heb gekeken....:(:(

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja tuurlijk!! deze maand :) haha was ik alweer bijna vergeten :p

Ja maakt dus behoorlijk wat verschil.. Ja ik ben eenmaal oraal begonnen en als je dan overstapt op anaal is het dus heel onduidelijk.. volgende maand zeker doen!
    Ik heb twee thermometers, dus vanaf morgen doe ik gewoon allebei tempen :p hahah

Nee joh, is toch ook bijna niet te doen! en tjah als je ongi word, merk je dat ook vanzelf wel ;)

Kan goed dat het dezelfde temp is hoor.. als je nou bijvoorbeeld heel hard gaat sporten dan is je temp wel veel hoger.. op het moment heb ik het koud en is mijn temp weer veel lager :p dusja het is erg verschillend :p

Lekker dat je morgen vrij bent! Ga je nog wat doen of lekker genieten van je vrije dagje?

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha wel een beetje vaag sta je dan als je t anaal doet maar goed haha je moet er wat voor doen:p
    jaa idd we weten wanneer ons ei was dus weten we ook wanneer we ongeveer ongesteld worden:)

Hahah jaa ik ben al ff niks aan t doen.. beetje tv kijken en op de computer.. dus kan wel kloppen dan:D

ehhmm nou mn vriend moet pas om 3 uur werken... dus lekker uitslapen...:D beetje knuffelen haha
    En daarna.. nog geeeen idee zal wel niet veel zijn:p

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff lekker een childagje morgen.. word het morgen weer mooi weer? Vind het zo zonde om binnen te zitten met dit weer, maar wij kunnen helemaal niet naar buiten :( grr daar baal ik nu wel enorm van hoor.. wij zitten natuurlijk op 1 hoog en we hebben geen eens een balkonnetje ofzo, dus dat wordt de hele zomer niet in de tuin zitten :( snik snik.. ohh wat ga ik dat missen zeg!

haha ik ben nu ondertussen ook flink aan het poetsen.. zometeen koken, want er komt een vriend van mijn man mee.. ach altijd gezellig! En de poes ligt lekker vlakbij mij te ronken, zo schattig ;) haha dus.. boeiend he? :p

Deel Deze Pagina