Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeeeej! mannetje is klaar!:D

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nouhouu Samm doe dat nou niet! Elke keer als ik een berichtje van je lees, krijg ik weer kriebeltjes in mn buik.. ahh zoo lief wat kijk ik daar naar uit.. en lieve kusjes geven op je buik (l) zwijmel..

Ohja als gastheer.. en is hij nu op zoek naar ander werk? Verdient hij wel lekker een beejte? ;)
    En bij jij nog van plan om wat te gaan doen, opleiding ofzo?

Ohja lekker saampjes in bed.. is inderdaad heerlijk! maar heb je dan een tweepersoonsbed? ik zou er toch niet aan moeten denken om met zn tweeen in een eenpersoonsbed te liggen ;)

haha oké als je gaat douchen is het niet zo gek nee, maar wel zo van: kom laten we vrijen in de badkamer :p is niet bepaald comfortabel? :p hahah

KRIEBELS... KRIEBELS.. KRIEBELS

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zooo das lekker vroeg.. nou veel plezier vanavond! haha zal je wel niet meer zien hiero, tot morgen dan! ;)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa njaa wel t zelfde werk maar wel ergens anders ;)

Hmm nee ik ga denk ik niks meer doen... Ja werk zoeken haha
    Jaaa heb wel een 2 persoonsbed hoor! :D
    Met meneertje in een 1 persoondsbed is geen doen hoor haha hij neemt in ze uppie al 3 kwart van een 2 persoonsbed in beslag haha en ligt dan uiteindelijk ergens in t midden:p

Ahahahaaa nee het is zeker niet zo dat ik zeg kom we gaan even sexen in de badkamer hahahahaha zie mezelf al gaan hoor:p

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah lekker werk zoeken? nee geen opleiding meer? pff ik zit beetje te twijfelen, waar moet je tegenwoordig terecht zonder opleiding? Maar nog 4 jaar naar school? Nee dank je de koekoek..

Zoo had me weer beetje verslapen, stond mijn oppaskindje al aan de deur te bellen (moeder dan he :p) en ik lag nog in bed.. oepsie :p Dus nu kruipt er weer een dreumes over de vloer.

Werd vanmorgen even wakker met flinke steekjes.. en nu ook flinke steekjes in mn rechterboobie ;( maar we moeten nog een week! :p

haha ja ik ken het.. manlief ligt ook wel eens helemaal op mijn helft, zodat ik bijna van het bed afval.. dan duw ik hem weer even terug op zijn plek hoor :p

Maareh jij ligt nog lekker te tukken zeker? Tot een uur of 11? hahah lekker hoor! Yes kdenk dat het vandaag again lekker weer gaat worden, kan ik straks lekker uurtje gaan wandelen met oppaskindje!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Goodmorning!:D

Jaa idd dat is pcies ook mijn probleem....4 jaar is echt lang!!!!:$

Ooow verslapen is nooit goed he:p haha
    Jeeeej! Weer lekker weer:D

Ow lekker hoor weer zoon kleintje over de vloer:)
    Idd lekker ff naar buiten straks:)

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah goedemiddag zul je bedoelen :p nee hoor, je bent nog in de ochtend wakker geworden? Lekker uit kunnen slapen?

Wooww 4 jaar is té lang.. maar wil jij dan je hele leven in een winkel ofzo blijven werken of wil je huismoeder worden?

hahah nee was niet zo slim, ach ja ik heb gewoon in mijn pyjama de deur open gedaan.. BOEIEND.. het was ook zo vroeg ;)

Hmm heb net heerlijk gewandeld, maar ik merk wel dat ik veel sneller moe ben :( Normaal kon ik makkelijk een uur lopen, zonder problemen! Maar na een half uur was ik bekaf, net of mijn benen me niet meer wilde dragen.. pfff klig nog na te hijgen op de bank, terwijl ik alleen maar ben gaan wandelen :p vaag..

Jij nog ergens last van?

geniet nog even van je mannetje ej!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oeps de quote ging niet helemaal goed haha

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    En soms heb ik het idee dat ik gewoon al ongesteld ben geworden, maar dan is het dus wat anders :p haha dat heb ik dus ook wel extreem. Had jij toch ook last van?

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gaat jouw wekker om 7 uur 's ochtends? Moet je dan zo vroeg schoonmaken? Of gaat hij er meestal om 7 uur uit? Ja je bent wel bij elkaar, maar merkt dan niet zoveel van elkaar (omdat je toch slaapt :p)

En lig je nog steeds in bed te tukken of ben je er al uit? Hmm ik wil echt nog even naar buiten, ga zo maar even door de stad slenteren.. misschien nog iets leuks kopen voor manlief, of mooi plantje ofzo ;) Wel verleidelijk hoor, om in het centrum te wonen :p hahah ik ga regelmatig even de stad in!

haha inderdaad en je moet al helemaal niet gaan lezen naar andere zwangerschapskwaaltjes. want het leuke is dat zwangerschaps- en menstruatiekwaaltjes vaak hetzelfde zijn :( grrr.. stond er maar in grote letter op je buik: ZWANGER !! dat zou toch eens fijn zijn he? ;)

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa op woensdag donderdag en vrijdag begin ik om 8 uur:p
    Officieel pas 9 uur.. maar als k eerder begin ben k ook eerder klaar en heb k weer wat extra tijd in de middag:)

Nou zit gewoon nog lekker te luieren.. muziekje erbij.. peukie erbij.. heerlijk:D haha

Jaa njaa zou ook wel ff naar buiten willen..maarja.. wt moet k gaan doen haha...:)

Zoooo dat zou echt wel beter zijn!:D dan wisten we het gelijk haha:D

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zoo wel lekker vroeg hoor, maar inderdaad als je eerder begint ben je ook eerder klaar! En de middagen zijn altijd veel lekkerder dan de ochtenden vind ik ;)

Ahhh heb je niks te doen? haha anders kom je even hierheen :p whahaha is niet zo ver weg hoor :p
    Tjah is er bij jullie in de buurt ook niet veel boeiends te doen? Ga je lekker met je mamsie naar de stad? ;)

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa daarom begin ik ook lekker vroeg:D

Hahaha jaa kom EVEN naar zeeland:p

hmm nee tis hier nogal rustig.. en mamsie is werken:p

Deel Deze Pagina