Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zo dames wat zijn jullie allemaal aan t doen?

Jenny heb je je kentekens al binnen?!:D

Pff.... barst van de honger hiero..!!!:$
    En er is gewoon niks in huis op oud brood na!(iieuuww)

Dacht ik denet ga ik even lekker pannekoekjes bakken... zijn er geen eieren...:x
    En om nou voor 1 ei njaa zitten er natuurlijk meer in een doosje maar heb er maar 1 nodig haha naar de supermarkt te gaan.. had ik geen zin in....

Heb echt zoon vreetbui haha dat de gedachten over chocladetaartjes enzo in je hoofd rondvliegen!!:p

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah EVEN naar zeeland jah, tis maar uurtje rijden joh ;)

Maareh ben weer lekker terug van de stad.. sjonge jonge was hele carnaval optocht.. dat is toch al afgelopen of heb ik dat mis? Nouja het was in ieder geval een drukste van jewelste!

Heb nog leuk boek besteld voor mn mannetje, die hij heel graag wilde hebben. Altijd leuk om cadeautjes te geven, vinden jullie niet?

whahah en je gelooft nooit wat ik nog meer gekocht heb.... :Het grote voornamenboek :p whahha waar suuuper veel namen in staan! Vond ik wel leuk en was super goedkoop, dus meenemen dacht ik.

Hebben jullie al nagedacht over namen of heb je namen die je heel mooi vind?

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    whahah Sam ik zie de chocoladetaartjes al vliegen!! :p

Hmm maar is wel vervelend als je dan niks lekker in huis hebt ;) HEb je niet genoeg gegeten tussen de middag? Ik heb vandaag in totaal nog maar 4 boterhammen op, voor de rest niks.. Heb nu ook wel errug trek, maar moet beetje afvallen dus niet teveel eten ;)

Jenny, zijn ze inderdaad al binnen of heb je weer dag voor niks gewacht? Laatste dagje Clomid achter de rug, toch? Dan kunnen jullie zo weer beginnen met klussen.. spannend!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha jaa okee zover is t niet maar goed:p

Carnaval is vandaag de laatste dag:p hihi

Jaa kadootjes geven is altijd leuk!:D
    Vooral hoe ze er dan bij kijken en je overladen met kusjes en knuffels!:D

hmm.. nee nog niet echt naar gekeken... heb wel een keer een poging gewaagd.. maar er zijn ZOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEEL namen!!:$
    Weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen hahaha...
    Heb jij al een naam op t oog dan?

Owjaa neee heb trouwens niet zoveel gegeten.. vanmiddag rond 1 uur dus zoon oude boterham whaha en uurtje geleden een bakje vla:)

Moet ik ook wel zeggen dat ik niet zoveel nodig heb hoor.. kan rustig een hele dag leven op niks... tot aan me avond eten dan hoor:p

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    whaaaa hoe houd je dat dan vol?? Is toch niet menselijk? :p hahah of ben je ook geen mens? ;) Ongelofelijk, dan snap ik het wel dat je nu trek hebt.

Ohh vandaar, tjah heb daar dus geen idee van he.. doe daar ook nooit aan mee!

maareh nee nog niet bepaald een naam op het oog, heb wel een meisjes naam wat ik heel mooi vind, maar manlief heel lelijk ;)
    En er zijn inderdaad zoveel leuke namen.. voor een jongen vind ik zelf een korte naam wel heel leuk, tim of max ofzo!! ;) maareh vond het wel grappig om mee te nemen.. haha geef ik lekker ook aan mijn mannetje, kijken hoe hij zo gaat reageren :p

Hij komt over kwartiertje lekker al thuis.. Lekker een avondje op tijd ;) Normaal is hij er pas om kwart over 6 namelijk!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Owww lekker hoor dat ie zo op tijd is!!:D

Was gister ook heeeel blij toen mn mannetje al om 10 uur klaar was:D

whaha noujaa gelukkig hebben we nog genoeg tijd om een naam uit te zoeken!:D;)

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Waar zijn jullie nou? Het is wel heel stil.

@ Jenny kentekenplaten eindelijk gehad? Alweer aan de klus geslagen?

@ Blaadje, lees je nog mee? Hoe gaat het met jou

8. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hey dames,

Ik lees nog wel mee hoor maar ik moest de afgelopen week meer werken.
    Normaal werk ik 18 uur per week en nu bijna fulltime dus druk druk druk;) Ik heb ondertussen ook nog nergens last van, niks gevoeld of wat dan ook:(. Dat maakt me wel een beetje onzeker als ik al jullie verhalen lees!
    Nou maar afwachten tot de 18e, het duurt me echt veel te lang:p
    Ik ben ondertussen al helemaal aan het bedenken hoe we het onze ouders gaan vertellen, ik ben echt benieuwd hoe ze reageren.

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeej Blaadje ;) haha grappige naam btw!
    Zo lekker veel aan het werk? Achja ook weer meer geld ej ;) en dat heb je natuurlijk wel nodig voor baby'tje!

Maarehm bij mij valt het ook wel heel erg mee.. ik heb minder last van krampjes enzo dan vorige maanden! Soms is dit wel een goed teken.. Ja wachten duurt zo lang he? Ik kan ook haast niet meer wachten ;) maar het zal wel moeten :p

Ohja zo leuk om dat te gaan bedenken! Ik denk dat wij het zoiezo pas vertellen als we rond de 10 weken zwanger zijn ofzo.. het kan natuurlijk altijd nog mis gaan, dusja. Ik vind het wel leuk om dan een fotootje van je eerste echo ofzo te geven ;) Dan begrijpen ze het vast meteen! Maar ben benieuwd of ze er echt blij mee zijn.. Ik denk in eerste instantie niet, ze vinden ons nog te jong :( Nou dan hebben ze lekker pech :p

10. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ja het is natuurlijk wel lekker om nu wat extra te verdrienen;)
    Ach ja het zegt volgens mij ook lang niet altijd wat als je wel veel voelt. Wachten is sowieso niet mijn sterkste punt :p
    Het zou natuurlijk geweldig zijn als het direct de 1e ronde al raak is maar de kans is natuurlijk wel errug klein, jammer genoeg:(

Een vriending van me en een collega hebben het allebei al met 8/9 weken verteld, zou ik zelf niet zo snel doen, net wat jij zegt het kan altijd nog mis gaan.
    Onze ouders vertellen we het denk ik wel al vrij snel, ik denk dat ze ons ook nog wel wat jong vinden maar ik weet zeker dat ze dr wel blij mee zullen zijn. En wij zelf natuurlijk ook:D

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    zooooo dames!

Ik ben weer van de partij!:D

Wat leuk dat je er ook weer ben blaadje!:D

En hebben jullie nog iets spannends gedaan ofzo vandaag?:p

Jenny.. waar ben je gebleven..?
    Al 2 dagen niets van je gehoord:(

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi Sam leuk dat jij dr ook weer bent:D

Ik weet niet of wc's schoonmaken en strijken ook onder iets spannends valt?:p

Hoe gaat het verder met jou?

Owh en Baby, die tabletten van VSM puur mama vallen best mee hoor.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha nou dan kunnen we mekaar een handje schudden wat betreft die wc's haha:p

Jaa goed hoor en met jou?:)

Ooww nog maar 6 daagjes dan kan ik testen:D Haha spannend:D

Was eigenljjk net op weg om een tukkie te gaan doen voordat vriendjrelief thuiskomt... Sorry :(

Maar zal straks nog even kijken of hier nog gekletst is;)

Xx

14. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Haha ja moet ook gebeuren he;)

Met mij gaat het ook goed, ik voel nog niks maar misschien is dat ook wel weer een goed teken je weet maar nooit:(

Oeeeh spannend ja, wat kunnen 6 daagjes lang duren he:p
    Voor mij duurt het officieel nog tot de 18e maar ik denk dat ik dan pas na het weekend ga testen als ik nog niet ongi ben.
    Ik ben zoooo benieuwd ik hoop het zo:D

Hoelaat komt jou vriendje thuis? ik ben nu ook aan het wachten op mn mannetje en ondertussen aan het bellen met mn grote broer!

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Was un slaap gevallen hihi;)

Maar jaa niks voelen kan ook goed zijn... Leuk e die duiddelijkheid haha :p
    Hmm haa na dt weekend is wel handig... Nu maar kijken of je t volhoud:p

Ik heb geeb idee hoelaat ie thuis is... Ik heb iig nog niks gehoord tot nu toe...

Waar is je mannetje heen dan? Werken of wat?

Xx

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

haha hier ben ik weer.. Ohhh wat is dat moeilijk om een avondje je laptop niet te hebben en niet op internet te kunnen :$

Vannacht heerlijk geslapen. Vannochtend gelukkig zelfde temperatuur dan gisteren, maar voor de rest.. ik voel NIKS :(
    hmmm hopen dat het wat goed betekent.. Trouwens ik heb wel vaak een soort druk *down there* :p beetje maf gevoel, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..

Nouja nog maar 6 daagjes wachten :p haha vandaag weer saai een dagje website vullen!

Hoelaat kwamen jullie mannen nog vannacht? gaat er iemand vandaag nog wat doen?

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha jaa kan me ook niet voorstellen hoor! :p
    Troost je, je hoeft niet altijd iets te voelen :D
    Ik had vannacht weer een uurtje met krampjes, steken en weet ik t allemaal niet... Hoop ook dt dt iets goeds is haha

De mijne was om 1 uur klaar met werken :)
    En ik ga over een half uurtje weer ff 2 uurtjes werken :p
    Xx

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sam

Nou gelukkig.. maar vaak hoor je wel dat meiden van te voren merkten dat ze zwanger waren, omdat ze zich anders voelden. Ik voel mij niet echt anders :( helaas.. haha maargoed, we moeten het maar afwachten he!

Werd je er zelfs wakker van vannacht? Dan was het wel heftig.. nee heb daar deze maand dus bijna geen last van.. ben op de een of andere manier erg zenuwachtig.. haha waarschijnlijk omdat ik bang ben voor de teleurstelling. Hoop zo dat het deze maand raak is.. pfff ;) hahaha

Nou succes met werken dan zometeen! Kan je 2 uurtjes even je gedachten verzetten ;) of denk je er dan juist extra veel aan? :p

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm jawel maar iedereen is anders he ;) dat moet je niet vergeten :p

Nou ik was al half wakker haha ik ben nie zo makkeelijk wakker te krijgen :D
    Jaaa ik ben ook zenuwachtig hoor....!
    En dnek aan je eigen woorden he :p we zijn zwanger deze maand!:D

Hmm nee dan is t wel wat minder jaa :)

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah dank je voor je geruststelling. Dat is waar iedereen is anders. Het gekke is dat ik nu het liefst super misselijk zou zijn.. heel apart eigenlijk, want dat ist och echt niet fijn. Maar dan kan je wel met zekerheid zeggen dat je zwanger bent :p haha zo graag wil ik het zelfs, dat ik er misselijkheid voor over heb.

Ja ben jij ook zenuwachtig? ohh gelukkig ben ik niet de enige.. haha zo maf.. heel de tijd met zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik, is niet echt fijn hoor :( En stress/zenuwachtigheid is ook niet zo goed he, daar kan je cyclus zelfs van uit blijven.. maarja hoe krijgen we dat gevoel weg? :p

Ohja shit.. ik vergeet elke keer mijn eigen woorden ;) haha maar begin ook steeds meer te twijfelen! ohh en dan het idee dat ik straks ongesteld word en dat ik dan gewoon weer 5 weken moet wachten voor ik kan testen :( bah

hahah even een dipdagje kun je wel lezen ;) haha komt ook door het weer :p

Nou succes met werken bij de oudjes!

Deel Deze Pagina