dames... ik kon niet meer inloggen enz dus w8woord alels verandert nu kan ik er eindelijk weer in werd er ef gek van.. en baby egt proficiat kei leuk ben ook wel stiekem jaloers hoor hoop ook dat t deze maand voor mij raak is maar nu wordt ikw eer gek want ik deed vandaag een ovulatie test omdat dat de laatste was en ik kreeg zoown dikke streep maar 2 dagen geleden was de streep weg en 3 dagen geleden had ik ook al een knalstreep nu snap ik er nik smeer van,,, stom lichaam van mij ook want nu hebebn we gewoon veel geklust enz ben bang dat ik nu pas me eisprong heb en dan alles is verpest? baby , hoevaak heb jij geklust in je vruchtbare week? en wat voel je nu allemaal xxx
Nou dan kan ik er dus wel vanuit gaan dat ik afgelopen weekend mn ei heb gehad, dus over 2 weekjes pas testen... Het duurt me allemaal veel te lang
JA IK WORDT GEKK IK WEET NIET WANNEER MIJN EI NU IS STOM GEDOE OOK ik wordt ook egt nooit zwanger volges mij pff mijn hoop zit er egt op dit is mijn laatste ronde clomid en die is ook al goed verpest sorry dames heb egt slechte zin voel em al paar dagen niet lekker na dat ongelukje pff... en ja blaadje duurt allemaal zo lang als ik t eigenlijk al zo tel ik heb nooit egt de pil geslikt ofso al een jaar niet meer en nooit zwanger geworden en jaa nu 5-6 maanden egt mee bezig en ben ik 1 x zwanger geworden en miskraaam nu 6-7 wkn en nu vorige maand had ik weer een positieve test en na 2-3 dagen weer gewoon ongie geworden
en sam mijn vent is laatste paar dagen ook veel weg stress stress ga me vanalles in me hoofd halen soms ik kan er ook eg niet tegen om alleen te zijn liefste heb ik hem de hele dag bij me
Hopen dat je deze keer inderdaad 1 of 2 knaltestjes hebt en dat je eitje daarna gaat springen Om vervolgens goed bevrucht te worden, zodat er een beebje kan groeien in je buik Ahh ja echt vervelend joh. Ik snap het heel goed! En helemaal nu je ongi bent geworden en het liefst de hele dag je vriendje om je heen hebt Ik leef met je mee.. anders moet je eens een keertje een weekendje weg plannen ofzo? Is zo lekker om even tot rust te komen en dan kun je heerlijk tijd met elkaar besteden? Of doen jullie dat al regelmatig? Enne.. je kan altijd met me kletsen he? Dat word toch niet minder nu ik zwanger ben hoop ik? Ik zal het er niet over hebben hoor vond het erg gezellig!
Dank je Jenny, ja sorry vind het echt niet leuk dat ik wel zwanger ben en jullie niet Ik zou het liefst willen dat we allemaal tegelijk zwanger zijn! Wat vervelend dat je ovulatietesten nou weer zo gek doen. Welke testen heb je gebruikt, gebruik je nu? Maar als je gewoon om de dag blijft klussen dan zit je zeker goed hoor! Ehm ja ik had toen 5 dagen lang een knaltest.. denk dat we in 10 dagen tijd wel 8 keer geklust hadden, omdat ik geen idee had wanneer mijn ei zou spring. Achteraf heb ik dus 1 dag voor mijn ei en 1 dag na mijn ei geklust.. geen eens op de dag zelf.. Ik voelde helemaal niks eigenlijk, totdat ik gisteren een positieve test had.. zo gek is dat, heb nu flink last van mijn boobies, soms echt enorme fikse steken in mijn onderbruik en vooral erg misselijk bij het avondeten.. Ik hoop zo dames, dat het deze ronde raak is voor jullie Positief blijven!!
ik gebruik die van de kruidvat pff maar wij hebben soms wel 2-3 x per dag drm we doen t te veel en hebben ons ingehouden tot de 14de dag zegmaar en nu 2 dagen best vaak gedaan en denk doe zoown test weer zoown streep pfff jaa maar je moet je niet te gek gaan maken aan zwangerschapspagina sympthonen miskramen enz dan wordt je alleeen gek ik spreek uit ervaring xx
Jaa echt kut is dat he jenny Haha tuuuuurlijk blijven we kletseb baby! Als jij ons tenminste niet verlaat haha En natuuuurlijk mag je t over de iniminie kleine uk hebben! Als moet ik nu toch toegeven net als de andere dames wel een tikkeltje jaloers te zijn haha, maar natuurlijk betekent dat niet dat ik t je niet heel erg gun!! En tsjaa weekendjes weg worden lastig aangezien meneertje altijd op zaterdag moet werken... En is ie zaterdag vrij dan moet ie vrijdag soieso werken Hebben jullie ook wel eens zoon dag dat je het leifste gewoon lekker een potje wil janken en lekker tegen je lover aankruipen....? En dn nog meer down word wetende dat je nog 12 uur moet wachten voor dt kan..... Pfffff Om half 3 dalijk maar ff naar de kappert hihi heb een uitgroei van hier tot tokio Xx
Pfieuw gelukkig, ik dacht al niet meer welkom te zijn haha nee hoor, ik blijf hier TUURLIJK kletsen joh.. straks zijn we allemaal zwanger en dan veranderen we het forumpje gewoon Ik vind het heel erg lief van jullie dat jullie zo blij zijn voor mij en het mij gunnen. Ik begrijp heel goed dat jullie jaloers zijn en het moeilijk vinden. zou ik zelf ook gehad hebben als iemand anders zwanger was.. maar meiden, jullie tijd komt er zeeeer snel aan!
ja idd sam heeft gelijk we gunnen het je zeker en we zijn ook wel blij voor jou! jaa huilen ik ben egt een jankerd hoor en vooral als ik ongie ben geworden weer zoown teleurstelling als je niet zwanger bent ook enz... pff egt lastig he en zo te denken zoveel mensen ongewenst zwanger worden het weg laten halen en afstaan enz ik kan daar egt met me verstand niet bij hoor... en nu zie ik me stiefmoeder zoown oudere vrouw van 40 jaar met een buikje enz en die had k ook al kunnen hebben
Jaa was van de week ook wel beetje teleurgesteld hoor toen ik zag dt ik ongi werd... Maarja goed niks aan te doen en we gaan gewoon vrolijk en vol goeie moed verder!
ik ben er altyd 1 week kapot van als ik ongie ben geworden heb t nu pas net verwerkt dat t deze x niet raak was en nu maar 2 weken w8en en dan weten we het van deze maand he mja ik denk niet dat het deze maand voor mij raak is
Whahha ik heb daar nie zo heel erg last van Heb alleen dt k heeel erg snel ga janken.. bv als me vriend beetje bot doet ofzo kan k zo in tranen uitbarsten Die 2 weken zijn zo voorbij als je je zinnen een beetje verzet hahaha maar zie ze maar eens te verzetten Vind die 2 weken wachten ook echt drama hoor! Maar ik ga je toch echt een beetje op je kop geven hoor jenny En hopelijk vind je me hierna nog een beetje lief haha en haak je niet af van ons topicje! Ik persoonlijk vind het eigenlijk niet zo leuk dat je altijd zoooo negatief ben.... je zegt alleen maar ik denk niet dt het raak ik en ik weet t allemaal niet meer... Ik snap t heel goed hoor dat het allemaal vreselijk klote is dat het ff duurt en ook van je mk! Maar ik word eerlijk gezegd niet echt veeel vrolijker van jou negativiteit..... Je heb t alleen maar over dingen die misschien niet goed kunnen gaan... En waar baseer je t op dt t deze maand niet raak is? Mensen kunnen ook van 1 keer 5 dagen voor de eisprong zwanger worden dus het is echt niet onmogelijk.... Bovendien helpt t voor jezelf helemaal niks om zo negatief te zijn en zou ook dat nog eens mee kunnen helpen dat het nu niet lukt... al die stress en alles is ook niet goed voor je! Gewoon een beetje positief blijven en dn komt t echt wel goed! Kop op meis! (hoop dat je me nu niet een hele erge bitch vind.. maar moest er ff uit sorry) xx
jaa ik ben misschien nagatief maar ik heb wel pco jullie allemaal niet voor mij is het veel moeilijker om wel zwanger te raken dan anderen meisjes en ik ben al zo lang bezig en laatste tijd gewoon veel tegenslag iedereen heeft wel zoown dipje hoor en als jij 1 miskraam pas hebt gehad zou je ook wel negatiever ertegen aan kijken als nu
Ik bedoel het ook helemaal niet gemeen hoor meiss en ik snap je echt wel... natuurlijk kan ik niet meepraten over je miskraam maar kan me wel een beetje bedenken dat t heeeel lastig is.... Maar gelukkig hoeft die miskraam niks te betekenen he voor volgende keer, hou dat ook goed in je hoofd(voor het beetje positiviteit) Maar snap je ook dat die negativiteit een beetje op mij over slaat.... en je heb net je ei gehad en je komt nu al dt je denkt dt t niet raak is... Ik bedoel hoe kom je daarbij?! Je heb gewoon nog kans hoor meid Dat jij nu zo negatief ben en alles slaat ook aan op je lichaam he.. dus ook nog kans dat het daarom allemaal niet zo snel lukt.. xx
Hey meiden Ik ben nu 20 jaar ik word in april 21 .. Ik ben zins ik van me ongesteldheid af ben begonnen. We willen het samen echt super graag. Het is de eerste keer. Ik ben nu inmiddels 3weken verder en heb gevoelige borsten,en heb last van buikpijn,en dan is het even weg en dan komt het naar een halfuur uur weer opzetten. S'avonds heb ik zo nu en dan dat ik ineens alles door elkaar ga eten,En echt honger ineens heb! Ik weet nog niet of dit iets betekend. Ik weet niet of jullie iets hier over kunnen zeggen.. Ik ben vanplan aftewachten tot begin april. of ik wel ofniet ongesteld dan word! Ik ben wel erg benieuwd nu,Want dit heb ik nog nooit zo gehad. xxx
Heee Joann, Leuk dat je ook mee komt kletsen! Ik begin maar gelijk met t kruisverhoor haha Wanneer ben je pcies gestopt en wanneer is je NOD pcies? (mischien is t handig als je ook een banner maakt? dn kunnen we t zien haha onthouden is hier nogal lastig) Gebruik je ovutestjes of tempen of iets? ehhmm.. helaas kan ik je hier niets zinnigs over vertellen en de rest van de meiden denk k ook niet echt Het kan namelijk ook gewoon allemaal ontpillen zijn.... Wat ik natuurlijk niet voor je hoop, maar dat het gewoon in 1 keer raak is! En hoelang heb je al met je vriend? En waar ergens woon je? Hahah sorry voor al die vragen hoor maar dan zijn we err maar gelijk vanaf in plaats van dt ik elke keer een vraag moet stellen hihi xx
Hej Joann, Gezellig dat je mee komt praten! Nog een jonge meid erbij hahah Sam heeft je al allemaal vragen gesteld zo te lezen Hopen dat het meteen de eerste maand raak is voor je!
DAMESS!! ik ben de draad kwijt hahah Vind dat het tijd is voor een nieuw NOD lijstje! Doen jullie ook weer even mee?? Sam - NOD 9 april