Aahhhh ik heb buikpijn! Grrr! Veel te vroeg.. ben bang dat m'n ongi eraan komt Dat zou ik dik balen vinden, aangezien ik vorige week m'n ei heb gehad.. Ik duim voor innesteling maar ben bang dat 't ongi is Bleeeeegh! Altijd balen zo'n teleurstelling blaaahh
Heeee Jiskaa hoe is het verder met je?! Ooooww inderdaad balen!1 Hoop voor je dat het innesteling is maarja.. zeker weten doen we t nooit hee Laat je nog wel wat horen?!
Gaat wel oke hier hoor Ik ga switche van baan, vanmiddag is alles in orde gemaakt en vanaf april ga ik bij de belastingtelefoon werken ivm ING Dus erg spannend Dus misschien is daar de buikpijn ook wel van Alleen als ik normaal nerveus ben enzo, slaat dat op m'n darmen, en niet op m'n baarmoeder En dit is toch echt baarmoederpijn haha Aghja.. we wachten het maar braaf af.. ik ga morgen naar het centrum, denk dat ik ff gauw langs de kruidvat wip voor testjes Mag best wel testen donderdag toch ? Als ik dan niet al ongi ben iig Ik zie dat jij weer nieuwe ronde in bent gegaan, balen man.. Maar weer flink klussen, maar dat zit bij jullie wel goed haha Stelletje konijnen Als jij niet snel zwanger bent met jullie seksgewoontes, nou dan weet ik het ook neit hoor
Heej Jiskaa, Oehh spannend joh, buikpijn wil niks zeggen he.. kan van 2 dingen zijn, dus moed houden!! Je mag donderdag inderdaad wel testen joh, dan zit je op 3 dagen voor NOD? met kruidvat test moet dat zeker kunnen! Ik blijf voor je duimen! Ohh wat leuk dat je bijna van baan kan switchen? Heb je er zin in? Snap dat het wel wat spanning met je meebrengt Alvast veel succes
Haha ik hoop ook op innesteling hoor Zolang ik nog niet ongi ben houd ik moed Ehm nou ik weet nu niet meer wanneer m'n nod is eigenlijk.. ik gok dat ik dus vorige week maandag/dinsdag mn ei heb gehad.. en gister en eergister wat ongi achtige buikkrampjes, dus innesteling zou kunnen. Maar dan zou m'n NOD pas na het weekend zijn.. Als LF 14 dagen is Ik test gewoon donderdag.. dikke pech hoor hihi En zaterdag dan maar weer testen, als er dan nog geen bloed is.. dan is vriendlief er ook bij En als ie dan niet posi is, wacht ik wel tot na 't weekend, als me dat lukt hihi En zeker spannend ja, wel heel leuk, heb er wel veel zin in Moet nog even wachten tot april, ik maak deze week hier nog af bij ING, en dan paar weekjes wachten tot begin april Zit ik weer thuis grrr Hoe voel jij je? Kun je er al wat van genieten? Btje aan het idee gewend?
Ja joh! tuurlijk, we gaan gewoon uit van een innesteling helemaal als je ongeveer week geleden je eisprong hebt gehad dan zou dat heeeel goed kunnen! hahah ohja dan word het wel wat lastiger.. maar trouwens je NOD zou dan ongeveer 21/22 zijn, dus dan kan je de 18de al wel testen toch? haha ik zou het vrijdag doen dan, als ik jouw was Nou spannend hoor!! Ik duim hard voor je.. haha ohja lekker weer paar daagjes thuis behalve als je je verveelt is daar niet zo veel aan he.. woon jij nou al met je vriend samen? Ja toch? dus je kan zoiezo lekker een voorjaarsschoonmaak houden whahahah dat is zoo stom he Ik voel me heerlijk! Heb namelijk nog niet heel erg last ervan.. af en toe wel flinke krampen, zere boobies en misselijk, maar heb gelukkig nog niet moeten overgeven ofzo haha ja begin steeds meer aan het idee te wennen, vannochtend nog een clear blue test gedaan en die gaf ook weer zwanger aan, dus we moeten het wel gaan geloven nu
Ja indd, kan ik mooi grote schoonmaak houden Jullie hebben wel veel zon denk ik, maar hier in het noorden helaas niet, en nog wel redelijk koud.. helaas.. anders kon ik de ramen van buiten wel ff doen, of de tuin fzo hehe Jeeej, leuk man! En gelukkig nog niet overgegeven, houden zo! Daar zou ik het meest tegenop zien haha Heb je clearblue gedaan? Zo 1 die zegt; Zwanger? Die lijkt me zooo cool haha Dan is't écht Lekker genieten, en hopelijk volgen wij je gauw
hahah nou leuk vooruitzicht toch? grote schoonmaak houden Het was hier gisteren en voornamelijk eergisteren zulk mooi weer.. de zon scheen en het was wel 17 graden joh! hhaha heb gewoon heerlijk zonder jas buiten gelopen, kan je toch niet meer voorstellen na deze lang durende winter? pff ik heb echt het idee dat de winter suuuuuper lang duurt, het is ook behoorlijk koud geweest hoor. Verlangen jullie ook zo naar de lente/zomer? Ikke wel hoor Nee nog niet overgegeven, maar soms zou ik wel willen dat ik het had.. gewoon zomaar 1 keer per dag ofzo, dan weet je gewoon zeker dat het goed zit nu heb ik bijvoorbeeld weer helemaal nergens last van en voel mij dan ook echt totaal niet zwanger.. is soms wel beangstigend hoor Ja heb gister inderdaad zo'n clearblue test gedaan die aangaf: Zwanger 2-3 weken (na de bevruchting is dit dan) haha ik heb nog steeds geen idee hoelang ik nou ongeveer zwanger ben.. mijn moeder en schoonmoeder zeggen dat je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.. dat zou betekenen dat ik dus al 5 weken en 2 dagen zwanger ben, maarja ik weet niet of dat klopt hoor. Heb natuurlijk onregelmatige cyclus, dus hou het lekker even hierop Inderdaad meiden... jullie moeten mij gauw volgen hoor
M'n schoonmoeder had laatst al aangeboden om te komen helpen voor de grote schoonmaak, maar dat doet ze bij al haar kinderen, het arme mens.. als ze zo doorgaat mag ze bij 3 gezinnen dus helpen, en dan haar eigen nog Ze bedoelt 't wel goed, maar vind 't soms wel sneu hehe Ik ben ook zoooo toe aan de zomer! Of iig aan warmte! Hier nog geen 17 graden geweest helaas, stomme noorden Maar als ik dan zie dat de zon lekker schijnt, en ik op de bank zit met de zon in m'n nek.. dan voelt het al wel warm Buiten helaas nog wel even een jassie aan Maar het is een goed vooruitzicht! Ik snap dat je indd de zekerheid zoekt, en dan in het overgeven, maar ik zou er maar gewoon lekker vanuit gaan dat 't wel goed zit Geniet ervan, voor hetzelfde hang je over 2 weken elke dag rond de pot hihi Ja lastig is dat dan hea.. Volgens mij gaan ze in eerste instantie wel gewoon uit van je laatste menstruatie, anders kom je niet op je 40 weken Agh ze zien met de echo vanzelf hoever je bent, dan kun je dat altijd nog aanpassen Al afspraak gemaakt met VK?
Ik ben voorlopig nog twee maandjes 21... Mag ik me hier nog aanmelden Ook wij gaan voor het eerste kindje.. Mijn vriend is inmiddels 26
Maaar natuuuuuuurlijk! Gezellig dat je ook lekker mee komt kletsen! Ga je wel gelijk ondervragen hoor haha hoeveelste ronde ben je bezig en wanneer is je NOD? Xx
Tis nog mar de eerste ronde en dus allemaal echt heel spannend (voor iedereen hoor, maar heb toch echt dekriebels hihi). Ben 6 maart ongi geworden... De 10e was dit over dus neem aan dat mn ongi ongeveer op 6 april zou moeten komen (liever niet natuurlijk). Ben nog nie zo handig in dit soort dingen uitrekenen
Hoi Meiden, Vandag heb ik een beetje last van krampen en nu zit ik me dus de hele tijd af te vragen wat dat betekend Nou heb ik dat onderhand bij alles wat ik voel En Dreamer welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen!!
Ooeww das idd spanend jaa! Haha weet nog wel van mijn eerste ronde hahah is nog maar 2 maanden geleden hoor Maar vind het nog steeds heeeel spannend! Woon je samen? Ben je getrouwd of iets? (Ben niet nieuwsgierig hoor) Hmm dat uitrekenen komt vanzelf wel haha Gebruik je iets van ovutestjes of tempen ofzo? Xx
Heee blaadje! Haha leuk is dat he van die krampen en gelijk denk je, ben ik misschien zwanger?! Haha gestoord word ik ervan al weet ik nu wel dat ik niet zwanger ben aangezien ik ongi ben Heeeeeeeel herkenbaar ik denk ook elke keer dt soort dingen haha Maar spannend nog 9 daagjes dan kan je testen!! Zal voor je duimen Xx
Gebruik op het moment nog even niets... Wil eigenlijk eerst de natuur maar even een beetje zn beloop latne gaan Ik woon inmiddels al ruim een jaar samen en ben niet getrouwd.. Willen we misschien ooit wel, mar is niet prioriteit nr 1
Oow okee Ik gebruik wel ovutestjes aangezien ik dan ook weet wanneer ik ongesteld word vind ik wel fijn haha En sinds deze maand begonnen met tempen om te kijken of mn ei ook wel daadwerkelijk springt Wat leuk! pff kijk ook uit naar de dag van mn eigen huis hihi Hmm nee kan ik me voorstellen dt t niet je prioriteit is Ben trouwens wel aan t werk dames, dus weet niet of ik kan blijven reageren Maar nog anderhalf uur en dn ben ik weer klaar dus kan ik al jullie verhalen weer lezen Xx
Begrijp ik dan goed dat je nu nog thuis woont Sam? Ik heb juist altijd gehoopt niet zwanger t worden zolang ik thuis woonde hihi
Ja klopt ik word er ook helemaal gestoord van En opeens voel je ook vanalles he, normaal nooit.... Wat duren 9 dagen toch lang he.... ik ben nu al zo zenuwachtig!! En dat word ik nog zenuwachtiger omdat ik niet zenuwachtig wil zijn, snap je me nog?
Jaa inderdaad woon nog thuis Haha maar het is niet de bedoeling nog heel lang thuis te blijven hoor Dit jaar soieso, en aangezien ik nog niet zwanger ben en daarna nog 9 maanden moet, heb ik nog ff tijd om n huisje te vinden Of klink ik nu heel naief? Hahah