Owjaaa dames! Heb de speen gegeven een witte met in gouden letters papa is the best Hij vond het heeeeeel leuk! Zal vanavond even een foto plaatsen Xx
Nee ik denk dat je dan niet zwanger bent, als je zoveel bloed verliest.. bij een innesteling verlies je dan een drupje roze/rood.. maar lang niet zoveel.. Jammer, maar wel leuk dat jullie gaan verhuizen??
ja ik heb de hoop al op gegeven.. vind het allemaal wel heel raar want dacht echt ik ben zwanger, zo zie je nog eens dat je lichaam je zo erg voor de gek kan houden!!! ja we(mijn vriend) gaan verhuizen.. ik woon momenteel nog thuis. maar dat ligt meer aan het feit dat mijn vriend een heeeeel klein apartementje heeft.. net genoeg voor zichzelf zeg maar.. en nu gaat ie dus groter wonen en kom ik erbij! super leuk! ik ben echt erg,, want heb jou nog niet eens gefeliciteerd!! dus bij deze.. gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!!!! oja nog iets. wel leuk dat jij ook een ouw mannetje hebthihi. xx
Ja sorry heb even genoten van mn mannetje zn vrije dag Lekker in de tuin gezeten, genuffeld, ff lekker in bad geweest! heeeeeeerlijk! Maar morgen(straks) staat ie er echt hoor Hij kwam net nog even vertellen dt ie er elke keer aan moest denken... Zoooooo cute!
Ja je lichaam kan je inderdaad zoo voor de gek houden.. Ik had die andere 4 cyclussen ook echt gedacht dat ik wel zwanger zou kunnen zijn, allemaal klachtjes enzo. Deze ronde had ik het totaal niet verwacht, omdat ik nergens last van had. Wist bijn 99% zeker dat ik ongesteld zou worden en zie het resultaat Jaa wij vrouwen hebben maar gekke lichamen! Ohh wat leuk dat jullie gaan samenwonen! Heerlijk hoor, maar jullie hebben dus al huisje op het oog? Moet er nog veel aan gebeuren? Dank je wel hahah wat bedoel je precies met een ouw mannetje? hahaha
Sam stomme doos, zet die foto er nou eens op jij! Of werd vriendlief zo enthousiast dat jullie nu alleen maar continu aan 't konijnen zijn fzo Dat je daarom geen tijd hebt voor de foto Viespeukje
Heey meiden! Ik ben totaal nieuw hier, 21 jaar en ga voor m'n eerste! Heb hiervoor 3 jaar meegedaan aan een onderzoek (mini mirena). Ben super benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en vind t echt superfijn dat er meer meiden zijn die vroeg mama wil worden Ik woon al zo'n twee jaar samen.. Succes allemaal! Liefs!
Hee gezellig dat je mee komt kletsen! Hoelang ben je al bezig? @jiskaa Nee heb niet de hele dag liggen konijnen whahaha Wel genoten van de zon en van mn ventje natuurlijk Maarrrr na jullie zoooolang in spanning gehouden te hebben.... Hier is ie
Ik heb vandaag foiliumzuur gehaald.. Wordt allemaal zo echt Twee weken geleden (08/03) is mijn spiraaltje eruit gehaald, en 11/03 heb ik ovulatie gehad dus ik moet vrijdag ongesteld worden en dan kunnen we "officieel" gaan beginnen.. Gyn had verteld dat ik beter een maandje kon wachten, zodat het baarmoederslijmvlies zich kan herstellen, had haar alleen verkeerd begrepen: ze had verteld als we niet verder gingen met conceptie dat we 7 dagen voor het verwijderen met andere anticonceptie zoals condoom moesten sexen.. Ik dacht dat ze bedoelde als we verder wilden gaan met anticonceptie zoals pil, dan 7 dagen voor het verwijderen daaraan moesten beginnen.. Naja, nu hebben we wel geklust tijdens ovulatie maar wel met 'voor het zingen de kerk uit'.. Kans is dus zeer klein dat ik eventueel nu al zwanger ben.. Vrijdag heb ik nod dus we zullen zien, maar verwacht het niet.. Liefs!
Ahaaaa op die manier Njaa en mocht het wel al raak zijn dan was je baarmoederslijmvlies toch goed haha anders kon het niet innestelen natuurlijk Ondanks dat je er vanuit dt het niet zo is... is t wel spannend hoor haha tenminste vond ik wel xx
Jeeeeetje dames! Staat ie er EINDELIJK op haha is er niemand die m nog heeft gezien! haha Heb net voor t eerst een ovutest van sensitest gedaan.... Heeeel apart haha trok dat dingetje uit de verpakking en dacht huh?!! zoooo klein?! Maar het is gelukt hoor haha, natuurlijk nog niet positief... aangezien ik mn eisprong ergens in t weekend verwacht xx
Hoe werkt een ovu test eigenlijk? Heb zo'n ding nog nooit gezien! En wat test t precies? Ik gok dat t LH meet in urine? (VWO bio gehad) Liefs
Haha jaa inderdaad t meet je LH in je urine,, Zoon 24/48 uur voor je ei springt neemt je LH toe.. Je heb dus een staafje... of iets dergelijks.. lijkt heeel erg op een zwangerschapstest(het is dat er ovutest op staat haha) Plast eroverheen of dipt m in een bakje. Dan is het de bedoeling dat het teststreepje net zo donker of dokerder is dan het controlestreepje. als dat het geval is komt je er dus aan binnen 24/48 uur En dan kan je lekker aan de gang met t konijnen!(klussen, maar klinkt stom haha) xx
Echt een super leuke speen Sam Nou maar hopen dat het snel raak is!! Ik kan echt niet wachten om te testen... Ik wordt er zo zenuwachtig van, ik hoop zo dat het raak is. Ik ben echt nog nooit zo blij geweest om te werken, dan kan ik tenminste aan iets anders denken. Hebben jullie dat ook zo erg??
Hej welkom hier! Wat gezellig dat je komt meepraten.. Leuk dat je ook 21 bent en jong moeder wilt worden hahah nou ben benieuwd zou wel super grappig zijn als je nu al zwanger zou zijn! Ik zou er niet teveel van uitgaan, maar het zou inderdaad kunnen! Nou heel veel succes en hopen dat je snel zwanger bent Zoo je woont al 2 jaar samen met je vriend las ik? Kennen jullie elkaar ook al zolang? Heerlijk he, samenwonen! Ik ben dan getrouwd, maar woon nu dus ook samen Ik geniet er echt van!
Thnx! Vind m ook echt super! haha Haha jaa erg is dat het dt zenuwachtige! Vind het ook VERSCHRIKKELIJK! En gelukkig helpt t wel beetje om te werken ja.. alleen ik ben nooit later dn half 3 klaar haha en savonds ben ik ook vaak alleen dus ik heb nog steeds veeeel te veeeel tijd om eraan te denken Hoop ook voor je dat het raak is! Maar anders gooi je er toch gewoon morgen of overmorgen al een testje tegenaan? xx
Ja! We zijn zeer snel gaan samenwonen! Heerlijk vind ik t! Je leert elkaar pas echt kennen als je op elkaar lip zit en van elkaars troep kan genieten
Ja ik werk ook maar halve dagen, is voor het eerst dat ik er bijna tegenop zie om naar huis te gaan En mn man moet de afgelopen dagen elke keer 's avonds werken, dus ik ben ook alleen.... Gelukkig hebben we 2 katten, dat houd je wel n beetje bezig Maak me nou niet helemaal gek Sam, ik had net met mezelf afgesproken dat ik echt pas vrijdag ga testen Dan ga ik donderdag ff de testen halen en vrijdagochtend testen.... Wat voor een testen gebruik jij?
Vervelend is dat he alleen thuis zijn savonds... Oww dat is wel handig als je katten heb! Kijk je trouwens wel uit met t verschonen van de kattenbak! ivm Toxoplasmose of hoe je t ook mag schrijven haha Laat bij voorkeur je vriend t doen Ooow hahah sorry! Dan moet je nog even geduld hebben! ach tis alweer bijna donderdag joh Haha alleen zo jammer dat voor jou de dagen nu zoooo traag gaan Ik heb tot nu toe die van de kruidvat 2 voor 5 euro elke keer gebruikt aangezien heeel veel mensen zweren bij die dingen xx