Meiden van 21 die gaan voor hun eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babywens2011, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ach scheelt niet zo heel veel. Iets van 8 weekjes?

haha wie wordt blond... jullie of ons ventje? :p
    ik hoop dat ons knulletje donker wordt en als we ooit nog eens een meisje krijgen (hoop van wel ;)) dat zij dan blond wordt ;)

Jaa klinkt heeeel bekend. Heb ik bijna elke dag wel last van.. zit die buikpijn/druk heel laag onderin je buik? Ik heb het vaak aan de linkerkant en soms ook aan beide kanten.. inderdaad erg vervelende druk :(

Ahh nou dat zegt wel genoeg toch? Moet je inderdaad maar wat rustiger aan doen hoor!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff zie het echt nu pas...

Maar goed... jaa 8 weekjes:p
    En jullie ventje word blond:p

Jaa die druk zat wel laag.. maar heb vandaag heeel de dag al zoon raar gevoel in mn buik en benen..:(

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha heb je zoveel gedaan vandaag of krijg je nu pas mailtje? :p

Ohh ons ventje wordt blond.. haha hoezo denk je dat? Ik denk dat hij donker wordt ;)

Ja dan ken ik dat heel goed! Hmm vervelend hoor :( maarja meis.. het hoort er allemaal bij ej!

Ben net weer even achterop de motor geweest bij manlief! Leuk, maar wel spannend hoor :p haha ik vind die bochten maken altijd zo eng, maar we leven gelukkig nog ;)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa kreeg dus helemaal geen mailtje:(

Hmm iver dat haar, gewoon zomaar voorgevoel haha

Jaa wel vervelend.. Heb vandaag ook de hele dag een soort van zeurderig ongi achtog gevoel in mn buik en benen...
    Waar dat dan weer vandaan komt:(

Ooeww spannend! Haha jaa kan me voorstellen dat je t beetje eng vind haha vond t al eng toen k niet zwanger was :p

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah oké apart :p Nou ben benieuwd.. hier dacht iedereen ook dat we een meisje gingen krijgen, maar het tegendeel is waar ;)

Jaa heb ik dus ook veel last van. Menstruatieachtige pijn in mn buik.. schijnt er ook bij te horen. Dan krijgt je baarmoeder misschien wel een groeispurt!!

haha ja vond ik ook wel ;) nu is het inderdaad éxtra spannend.

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisjes..

Hoe is het hier?
    Zijn er weer nieuwe zwangere dames bijgekomen?
    Hoe gaat het met de al zwangere dames?

pff hier wordt alles steeds zwaarder.. Slapen is echt een nachtmerrie! 's nachts doet alles mij zeer. Slaap ook echt maar heel weinig :(

Voor de rest erg veel last van mijn buik en bandenpijn. hahah maar voor de rest mag ik niet klagen hoor ;)

Gisteren alweer 30 weekjes zwanger.. lijkt opzich heel veel, maar als ik bedenk dat ik nog zo'n 10 weken moet, vind ik dat weer heel lang duren :p hahahah kan gewoon niet wachten totdat de kleine er is.

Woensdag hebben wij de 30 weken echo.. ben erg benieuwd naar ons knulletje!!

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joehoee.. is daar iemand?? :p

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    tis maar stil :(

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ik ben hier de enige die af en toe eens komt spieken en blijft lullen :p Is iedereen verdwenen van het topic? :( Jammer hoor, ben wel heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Neeee ik leef nog hoor!

Heb t alleen echt druk....:(

Las net in een ander topc over een esprek voor een huurhuisje.. Heb je die al gehad? Zo ja en?:)

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah gelukkig! je leeft nog!! ;)

Jaa ik snap dat je het druk hebt. Zeker lekker bezig met klussen enzo? Wel super leuk hoor! Als het af is wil ik wel heeel graag foto's zien hoor. Ben super benieuwd!

En werk je al wat minder of nog steeds evenveel? Is het klussen niet erg zwaar voor je? Gaat verder alles goed met je?

Jep we hebben een gesprek gehad over een huurhuisje. Hebben het besloten om het nog maar niet te doen. We zouden er pas een maand voor de uitgerekende datum inkunnen en er moest veel aan gebeuren. Ook is het 20 minuten rijden van Goes (echt in the middle of nowhere ;)) en er is zelfs geen supermarktje in dat dorp. Veel nadelen dus.. we wachten tot na de bevalling en dan gaan we weer gestaag door met reageren!!

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zal. Vanavond even kijken of ik er al een paar foto'tjes op kannzetten ;)

Hmm jaa njaa t gaat wel.. Haha rustig aan proberen te doen :p
    En k werk nu zoon 6 weken ongeveer 6 uur per week minder :)

Maar pfff wat een verschrikking dt werk! T blijft zwaar maarja

Balen zeg... Maarja snap dt als er niet eens een supermarkt in de buurt zit niet echt handig is nee... En waat blijf je dan met de kleine als die er is?
    In jullie 1 kamer appartement?!:)

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke, leuk.. moet je doen! Begint het al beetje op te schieten?
    Al bezig met de babykamer? ;) Wel leuk he, om zo lekker aan je eigen huisje te klussen!

Ja schoonmaken is zwaar werk :( hahah ik heb soms geen eens puf om mijn eigen huisje schoon te maken (en die is al zo klein :p) Wel fijn dat je wat minder werkt nu. Tot wanneer moet je nog door met werken? Stop je 6 of 4 weken van tevoren?

hahaha tjah de baby moet maar in ons 1kamer appartement.
    De wieg zetten we dan maar naast ons bed. Van een bestaande kast maken we de commode enzo ;) hahah het is erg wikken en wegen, maar komt wel goed. Moeten we langzamerhand maar eens gaan begin.. tijd tikt nu wel beetje door natuurlijk :p

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zoo ff een update...
    Pff tijdje niet reageerd hier.... nog steeds wel als een trouwe hond alles mee gelezen hihi:)

Het huisje gaat nu echt opschieten gelukkig! op een paar details na is t verven klaar!
    Morgen komt t vinyl in de keuken en wc, de grote nijntje komt op de muur van de babykamer:D
    Maandag komen de koelkast en fornuis...

En morgen/zaterdag gaat een deel van het laminaat erin!:D
    Dus als alles een beetje opschiet kunnen ook de meubels erin en duurt het allemaal niet zolang meer!:)
    (en dan heb ik weer volop tijd voor jullie!:D)

Wat betreft het werken.. hmm...
    Maandag naar de erloskundige en even overleggen om te stoppen met werken..
    Heb haar daar natuurlijk voor nodig aangezien ik 0 uren contract heb en zij moet kunnen bevestigen dt ik me ziekmeld door 'ziekte door zwangerschap'

Alles word zoooo zwaar! bukken geeft echt een k*t gevoel aan mn buik.. mn benen werken niet meer mee... zijn constant zwaar/moe word er gek van..
    Ik ben zelf ook constant moe.. kortom niet echt handig allemaal..
    En krijg weer dezelfde rare buien als eerst... elke dag ofzo wel een huilbui en t allemaal negatief inzien.. had k ook voor k minder ging werken en toen werd t minder.. dus denk dt mn lichaam het niet zo eens is met de dingen die k doe :)
    Dus denk dt stoppen met werken de beste oplossing is..

Pff is weer lekker zeikverhaal geworden...maar voor de rest gaat alles wel gewoon goed hoor:D

Ook met de kleine man!:D

Van de week toevballig nog naar t ziekenhuis geweest...
    Voelde hem al 2 dagen niet zo geweldig dus voor de zekerheid maar ff de vk gebeld... en die kwam voelen en luisteren en alles was goed.. maar ze doen toch alsnog standaard met de gyn overleggen ofzo... en die zei nou laat maar ff komen.. gewoon voor de zekerheid...
    En jullie raden t al.. na 20 min aan de ctg liet zei ie ineens... mama hier ben ik hoor!!:D

Zooo baby schiet t al een beetje op met jullie huisje verbouwen met spullen voor de baby?
    Maar ik dacht dat jullie daar officieel niet mochten zitten met een baby?
    Hoe zit dat nou pcies dan?

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sam!

Leuk dat je weer even een update doet.. ben toch wel nieuwsgierig hoe het hier met de dames gaat! Had de hoop al beetje opgegeven dat er nog iemand ging reageren ;)

Wat ontztettend leuk dat het huisje al zo opschiet. Heerlijk he, om daar lekker mee bezig te zijn en je huisje steeds mooier zien worden :D Ik ben ook echt reuze benieuwd, dus doe maar gauw foto's plaatsen zodra het af is. Leuk dat de babykamer ook al bijna klaar is!!

Ja joh, als je lichaam dat signaal geeft wil dat wel wat zeggen toch? Inderdaad is het dan beter om gewoon te stoppen met werken.. maandag maar eens goed overleggen met de verloskundige..
    Merk ook wel dat ik behoorlijk emotioneler ben dan voorheen ;) hahah het komt ook allemaal zo dichtbij en wordt giga zwaar natuurlijk! Heb ook vaak dat ik in tranen uitbarst terwijl ik soms geen eens weet waarom :p

hahah vannochtend bijvoorbeeld. Morgen zijn manlief en ik 1 jaar getrouwd en hij wil al heel lang een nieuw bandje voor zijn horloge.. dus ik vannochtend zijn horloge gepikt en wilde vandaag een nieuw mooi bandje gaan bestellen. Maar meneer wilde vannochtend persé zijn horloge aan en ging het hele huis doorzoeken. Vond ik zo zielig dat ik hem maar gegeven heb (lag onder mijn kussen :p) en toen moest ik huilen.. whahah plannetje in duigen gevallen ;) Dus maar eerlijk opgebiecht! haha dat je om zoiets kleins al kunt huilen, tjah eht zal er wel bijhoren (kan er nu vermakelijk om lachen)

Bizar dat de baby's altijd als de mama's aan de ctg liggen van zich laten horen :p maar wel fijn, want is toch altijd beetje schrikken he? Ach ja, hier is hij nog steeds enorm rutsig en maak mij ook heel vaak zorgen, maar hij is altijd al rustig geweest. dusja zal wel gewoon heel rustig kindje zijn ;)

Ja we hebben een commode en klerenkast in de woonkamer geïnstalleerd.. voor de rest eigenlijk nog niks. Wiegje en box moeten we nog ruimte voor maken. Alles goed uitpluizen en veel dingen die we niet gebruiken naar het schuurtje verplaatsen (het past gewoon niet in ons huisje)

Nouja eigenlijk mag het niet, maar we kunnen helaas niet anders. We hebben er alles aan gedaan om een huisje te vinden en gaan, zodra de baby geboren is, ook weer door met zoeken. De bewoners zullen er maar even mee moeten leven! ;)

Succes met je huisje!

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hee dames!

Ik laat nog ff snel wat van me horen ben nu bij mn mams haha:p
    Maar hebben pas vanaf 8 november internet... en die grote verhalen op mn tel zijn niet te doen:p
    dus tot die tijd zal ik niet zo heeeel actief zijn..

Baby hoe is t met jou? spannend nu hoor! zou zomaar elk moment kunnen beginnen! hihi:D

Foto's komen trouwens als we straks internet hebben en ik lekker alles op mn gemakje op mn pc kan zetten enzo;)

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej Sam!

Leuk dat je weer even berichtje doet.. fijn om te weten hoe het met elkaar is :) Hmm wel balen dat je pas 8 november internet hebt.. haha dan maar even zo ;) bij je mams!
    Hoe gaat het met het huisje? Helemaal klaar nu? Al lekker gesetteld enzo?

Met mij gaat het goed hoor.. nog prima uit te houden (alhoewel hij van mij ook best mag komen) haha heb niet zo veel geduld. Maar ik voel mij nog wel redelijk goed. Helaas gaat slapen de laatste weken niet echt meer, maargoed dan kunnen we daar ook al aan wennen ;)

Jaa de kleine mag gewoon al komen en ik mag gewoon al thuis bevallen! Wel heel spannend hoor, nu het zo dicht bij komt ;)

Gaat het met jou verder ook goed?

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jaa zijn wel helemaal klaar:)
    noujaa op paar kleine dingetjes na haha maar het is woonbaar en wonen er vanaf vorige week zaterdag:D

Wel goed dat je je nog wel redelijk goed voelt!:)
    Alleen dat slapen is wel vervelend he! pff krijg er ook last van :(

ahaha jaa dat geduld he...:p

Jaa gaat wel redelijk.. ben ALTIJD moe lijkt t wel.. om gek van te worden.. en lopen enzo gaat niet meer zo soepel.. dt stomme bekken ook! maarja goed... nog 'maar' 10 weken:p

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Super leuk zeg.. heerlijk he? Lekker in je eigen huisje!
    Ben wel heel benieuwd naar de foto's, maar moet dus nog even paar daagjes wachten ;)

ja balen he :( tjah er is helaas niks aan te doen.. ik ben dus ook altijd moe ;) haha overdag slaap ik ook zo weinig mogelijk, want dan slaap ik 's nachts nóg slechter :p haha
    Ach nog hooguit 5 weekjes en dan heb ik mijn kleine ventje in mijn armen :D

Jaa bij jou gaat het ook hard joh.. gewoon al bijna 30 weken zwanger :) niceeee

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Baby! Zoals ik wel weet is dit een van de grootste ergenissen vraag haha maar kan er niet laten :p

Al tekenen van een aankomende bevallig misschien?:)

Deel Deze Pagina