strak ondergoed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Madelon84, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hi dames.
    ze zeggen toch dat je als man niet te strak ondergoed moet dragen omdat dat de kwaliteit van het zaad beinvloed?
    maar wat bedoelen ze met te strak ondergoed? mijn vriend draagt van die aansluitende boxers, zoals van Bjorn Borg. is dat al slecht? want die hele losse wijde boxers vindt hij niet fijn zitten, dan "bungelt het zo" ... :)
    wat dragen jullie mannetjes? en gaat het te ver om van hem te vragen dat hij die losse boxers gaat kopen en dragen? of is dat niet nodig en zijn deze ook ok?
    groetjes madelon

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Bjorn Borg is fout, want dat zit strak.Zo wijd mogelijk ondergoed is het best, dan went hij er maar aan! ;)

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn vriend draagt tanga's ook vrij strak dus, draagt deze al jaren en hebben een gezonde dochter gekregen dus geloof er zelf niet zo in

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Moest wel lachen om het stukje : "bungelt het zo" :)

Die van mij draagt ook loszittende boxers, is die helemaal gewend. Tuurlijk moet het niet van z'n bips afzakken maar het moet losjes zitten en niet al te strak.

Sanne, ik geloof er zelf wel in, zeker omdat het altijd en overal door
    artsen en derden word geadviseerd. Dat het bij jullie wel is gelukt ondanks dat je man strings draagt betekend niet dat het grote onzin is ;)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn man draagt ook die bjorn borg dingen en heb m al gewaarschuwd dat de gyn er wat van kan zeggen :)
    Zijn reactie was dat ie echt niet die wijde dingen gaat dragen, want dat zit niet lekker en het bungelt zo.
    Toen ik vroeg of hij dan geen kindje wilde was ie al snel overstag ;)

Maar, ik laat hem nu dragen wat ie wil.
    Als de gyn zegt dat hij wijde boxers moet dragen, dan zal mn man dat ook doen.
    Al is het met wat tegenzin ;)

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hebt mij ook niet horen zeggen dat het onzin is he, maar denk zelf dat roken en drinken veel meer invloed heeft op het zaad dan een strakkere onderbroek
    En geen strings haha das wat anders dan tanga.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn man draagt alleen maar bjorn borg hij draagt niks anders. Hij moet niks van die losse gevallen hebben zit niet lekker volgens hem bungelt zijn klokkenspel :) :)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Roken en drinken is niet veel slechter hoor.
    De ballen hangen niet voor niets zover van het lichaam af, dat is omdat het zaad niet zo warm mag worden.
    Als je man dus een tanga of strakke boxer draagt, dan komen de ballen tegen zn lichaam aan en komt het zaad op lichaamstemperatuur en dat is heel slecht.

Ik denk zelfs dat strak ondergoed nog slechter is dan roken en drinken.
    Roken en drinken slaat niet direct op het zaad, maar de warmte wel.

Mn man is wel gestopt met roken en drinken voordat we begonnen zijn, alleen die strakke boxers wil die nog niet aan de wilgen hangen :)

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kan me er wel wat bij voorstellen dat mannen de stap naar een losse boxer niet makkelijk zouden vinden. Mijn vriend vind het ook maar niks als alles los bungelt haha geinig idee ;)

10. Madelon84

weet je wat mijn vriend zegt op dit soort dingen, die en die zijn toch ook zwanger geworden en die roken, drinken bla bla bla. dan moet ik hem weer uitleggen dat je niet weet hoe goed zijn zaad is enz.
    maar ik heb hem al zover dat ie gestopt is met roken, en dat is heel wat geloof me :rolleyes:
    toen ik aan kwam zetten met multivitaminen weigerde hij eerst. dus ik een heel verhaal opzetten over dat vitaminetekort kan leiden tot verminderde vruchtbaarheid. heb hem kunnen overhalen, maar hij zei:zodra je zwanger bent stop ik er meteen mee :) en kom nou niet aan met nog meer van die dingen.
    hij vindt die dingen echt k*t zitten dus daar krijg ik hem denk ik echt niet in *zucht*

11. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Heb het nooit zo bekeken eigelijk!
    Mijn man draagt ook strakkere boxers!
    Zal hem dit vanavond eens voorstellen om van die wijdere te gaan dragen! Haha weet nu het antwoord al denk ik!

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Probeer hem op z'n minst over te halen om 's nachts wijd ondergoed te dragen.Scheelt toch weer iets..

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Over snachts maak ik me geen zorgen, dan draagt ie helemaal niks gelukkig :)
    Maar ja, het meeste van de dag draagt hij toch een strakke boxer natuurlijk...

Ik hoop gewoon heel hard dat zn zaadjes goed zijn!
    Anders zal ie er toch aan moeten geloven.

14. Madelon84

@zara: thanx voor de goede tip, hij wil ze inderdaad wel snachts dragen *rent naar de winkel voor wijde boxers*
    maar overdags niet...
    ik hoop maar dat zn zaadjes goed genoeg zijn ;)

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Die van mij wil ook niet aan die wijde dingen.
    Dan bungelt het allemaal zo, zeg ie!

Kan me er wel iéts bij voorstellen. Ik ga immers ook niet in hobbezakken lopen, omdat dat beter voor m'n eitjes of zo is.

's Nachts heeft ie meestal ook niets aan, dus dat dan maar ff in de gaten houden... ;)

Waar je allemaal niet aan moet denken he! :)

Deel Deze Pagina