Lijkt wel een kattenclub hier!!! Hihihihihi....... Super foto's trouwens. Heb zelf ook twee poezen, schildpadjes. Zou niet zonder ze kunnen.
het lijkt idd een katten clubje worden. Ik kan niet mee praten heb geen kat/poes. Heb alleen een lief klein parkietje.
Nog zes dagen en dan is mijn NOD alweer. Spannend hoor!! Had net me schoonmoeder op visite. Heb haar verteld dat we al een jaar bezig zijn met zwanger raken. Ze begon helemaal te stralen toen ze het hoorde. Ik zei al dan wordt je oma!! Ja met een glimlach zag ik. Helemaal goed. Twijfelde of ik het zou zeggen, maar heb er toch goed aan gedaan. Me schoonmoeder is alleen. Me schoonvader is drie en een half jaar geleden overleden, dus is wel een leuk vooruitzicht voor haar.
Sorry dames maar ik kan ook wel over iets anders praten. Ingeping, wel goed dat je het je schoonmoeder hebt verteld! Bij bij weet ondertussen iedereen het wel omdat we zo vaak naar het ziekenhuis moeten. Ik vind dat voetbal veel te spannend trouwens! Elke keer als ik niet kijk komt er een doelpunt dus ik blijf nu maar achter de computer
Hey Kaat, ja op een gegeven moment wil je het ook met ze delen. Hier weten een aantal mensen om ons heen het. Maar lang nog niet iedereen hoor. Alleen de mensen waarvan ik weet dat het niet uitlekt. Maar jullie zijn ook al lekker in de MMM? Wanneer hebben jullie de eerste IUI?
Ik moet morgen weer terug komen voor een fm en dan horen we wanneer ze gaan insemineren, ik denk dat dat zaterdag wordt. Wel spannend allemaal. Ik zag dat jij ook een afspraak met de gyn heb, zit je er tegenop?
Spannend hoor weer een FM!! Ik hoor het wel. Ik zie er absoluut niet tegenop om naar de gyn te gaan. Die kan ons alleen maar helpen om zwanger te raken. Vind het allemaal super!! Succes voor morgen in ieder geval. Het is de eerste keer voor IUI toch?
Nou fijn dat je er zo goed mee om gaat, maakt het alleen maar makkelijker! Thnx! Ja dit zal onze eerste IUI zijn (hopelijk ook de laatste)
En hoe was het? Ik heb er alleen geen verstand van hoor ik hou mijzelf nu voor het eerst bezig met het zwanger zijn was gister wel raar ik was voetbal aan het kijken bij een vriendin en zij is zwanger en mijn schoonzusje was er ook en die is ook zwanger (het wordt een jongetje 2 neefjes hebben we dan) en hun zaten maar te beppen daarover toen was het erg moeilijk mijn mond te houden hoor pfff:x
Wow Kaat je eerst iui. Spannend hoor. Bij ons weten ze het nog niet. Omdat ik vorig jaar toch plotseling zwanger was geworden. Maar heb nu echt zo iets van als ze me nu niet snel helpen ga ik naar een ander ziekenhuis. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je te horen kreeg dat jullie voor iui gingen
Ik begrijp dat het spannend was om te vertellen. Bij ons wisten beide ouder het vanaf het begin. Langzaam aan hebben we het de rest verteld. Het is wel moeilijk soms hoor als je moet vertellen dat je zelf niet zwanger kan worden. Krijg dan opmerkingen van ach je bent nog jong en zo. Nou heb nu zoiets van ach laat ze maar praten ze weten niet zo goed hoe ze er mee om moeten gaan. Maar in het begin kon ik daar echt boos over worden
Ja dat kan ik me voorstellen een vriendin van mij is na 6 jaar zwanger (van haar tweede) en iedereen zei je hebt er al een wat maak je je druk sommige mensen pfffff.
IUI is een methode waarbij met een dun slangetje zaad in de baarmoeder (intra-uterien) van de vrouw wordt gebracht (inseminatie). Dit gebeurt nadat uit het zaad van de partner de best bewegende zaadcellen zijn geïsoleerd.
Ja sommige mensen denken ook echt niet na wat ze zeggen. Ik was van de week bij mijn vriendin in de zaak op visite. Zij en haar man zijn nu al 5 jaar bezig en krijgen nu ifv. Komt er een klant binnen EN BEN JE AL ZWANGER!!!!!!! Nou me vriendin kon niets meer uitbrengen. Toen heb ik gezegt dat zie je vanzelf wel. Echt sommige mensen
Ja idd ik zelf zou het heel erg vinden voor haar om te vertellen (als het bij mij wel snel lukt) omdat ik weet dat het haar zo pijn doet ze zal wel blij zijn maar toch ik kom net kijken eigenlijk mijn schoonzusje is door de pil heen zwanger geworden dat vond ze ook raar om haar toen te zien.
Ik had het namelijk ook gehad. Vorig jaar toen ik dus zwanger was heb ik haar als een van de eerste verteld. Ze moest huilen maar was ook blij voor mij omdat zij ook van ons verhaal af weet. Wij hebben veel steun aan elkaar. Toch was het moeiljk en vond dat zij het van mij moest horen. Toen het mis was gegaan stond zij ook als eerste hier op de stoep. Hebben toen een potje zitten janken samen. Dus echt vriendinnen steunen elkaar. Hoe moeilijk soms ook
Natjuh, Na alle testen bij gyn, waar niets is uitgekomen besloten ze om met IUI te gaan beginnen. We zijn nu zo'n 20 mnd bezig. Cat, ik spuit ook nog hormonen met de bedoeling meerdere eitjes aan te maken. Hier, Ik baal wel een beetje! Maandag een fm gehad er er zaten drie eitje van rond de 12 mm. Vandaag weer geweest voor een fm en nu groeit er maar 1 die is nu 15 mm en de rest groeit niet. Pfff spuit je daarvoor die hormonen! Grrr ik had zoiezo altijd maandelijks een ei-sprong dus zo schiet het niet op. Zaterdag moet ik weer terug komen.
ja dat is zeker balen. Moest je niet meer gaan spuiten dan. Nou duimen dat je eitjes nu sneller gaan groeien
Nod: Ingeping 11 juli (ronde 13) La Palma 12 juli ( ronde 1 ) The Cat 14 juli (ronde 1) Natjuh026 14 juli (ronde 30) Liftrasa 20 juli (ronde 2) MoniqueP 27 juli ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 La Palma ..-11-83 Hollowglade 24-11-83 Welkom Kaat2000 , gezellig dat je hier komt mee kletsen. Ben zo vrij geweest je bij op de lijst te zetten. Oohh main coon katten vind ik zo mooi om te zien ^^ Succes vandaag met de IUI. @Ingeping Heerlijk toch dat je het nu kunt delen met je schoonmoeder. @All Zo weer even tijd om wat te posten.Was een heftige week.... Vorige week is mijn oma heel erg achteruit gegaan en hebben wij echt zitten twijfelen of we de trouwerij moesten door laten gaan. Oma gaf aan dat ze nog heel graag een foto van ons als bruidspaar wou hebben, dus alles op alles gezet om het door te laten gaan. Helaas is dit mij niet in dank afgenomen door haar dochters (mijn 2 tantes).Zij vonden dat ik egoistisch was en dat ze daarom niet wouden komen. 1 tante was ook nog mijn getuige en haar zoon zou de catering doen overdag. Dus Zaterdag heel druk geweest om nog catering te regelen en alle dingen die daar bij komen. Zondag nog bij Oma geweest. Voelde zich nog redelijk en vroeg nogmaals kom aub dinsdag langs , want dat wil ik graag. Maandag druk geweest met van alles en nog wat ( jurk, ringen halen, taarten maken) Savonds werd mijn moeder gebeld dat het erg slecht ging met oma. Helaas is ze dinsdag ochtend om 5 uur overleden. Met mijn moeder er over gepraat dinsdag en besloten dat we er toch niks aan kunnen doen en de bruiloft gewoon door te laten gaan. Wij hebben echt een mooie dag gehad ondanks de domper die er natuurlijk op lag. Zal later van de week wel wat foto's plaatsen, moet ongeveer 2000 foto's door kijken en sorteren. Liefs liftrasa