Wow meis sterkte deze tijd gecondoleerd en ook gefeliciteerd met je huwelijk een beetje dubbel om je nu te feliciteren en te condorleren maar wilde het toch doen. Neem je tijd en als je wilt klagen /praten wij zijn hier
Natjuh, Ik wacht rustig zaterdag af en dan vraag ik het allemaal wel Listrasa, Thnx! Ik zie dat ik de 'oudste' ben Jeetje wat een verhaal zeg! Van je tante vind ik het ook lullig zeg! Van harte gefeliciteerd met je bruiloft en gecondoleerd met je oma. Veel sterkte de komende tijd!
@Liftrasa: wat een gebeurtenissen allemaal. Hele mooie en hele verdrietige. Gefeliciteerd en gecondoleerd!!! Vind dat jullie wel de juiste beslissing hebben gemaakt om het toch door te hebben laten gaan. Denk zo je stukje te lezen dat je oma het ook zo wel had gewild!!! Sterkte nog met het verdriet.....
@ liftrasa gefeliciteerd met jullie huwelijk en sterkte met het verlies van je oma. Het is heel dubbel om die 2 dingen in een zin te zetten. Ik hoop dat je ondanks alles toch een mooie dag hebt gehad. En trouwens ook gefeliciteerd met je verjaardag of zie ik dat verkeerd
@all Bedankt allemaal voor het medeleven en de felicitaties(ook voor mijn verjaardag ). Vandaag hebben we Oma weg gebracht, het was een erg mooie dienst. Alleen wat warm hé ..... Mag van mij wel wat minder hoor. Heb nu alles achter de rug en ga nu lekker alle foto's doorkijken en nog maar een beetje nagenieten van die mooie maar rare dag. Morgen lekker voetbal kijken, ik hoop zo dat ze kampioen worden. Dus Hup Holland Hup !!
Het regent nu en net flinke onweer hier in Rotteram en idd morgen voetbal hoop zo dat we winnen en die duitsters vanavond verliezen
Wat is het hier in huis weer spannend. Heb nog geen ongi. Heb wel een zeur in me onderbuik en weet niet zo goed wat ik ervan moet denken!!!
ohhh zeker spannend. ik voel me hier al een paar dagen niet lekker. Steeds zo misselijk en soms overgeven. Ik denk dat ik bevangen ben door de warmte. Kan ook bijna niet afkoelen. Maar wat een domper gisteren. Maar het was erg spannend. Zaten echt op het puntje van de bank
Ja de warmte maakt onze kwaaltjes herkennen niet bepaald makkelijk he haha. Ja helaas hebben we verloren ik was op hofplein aan het kijken in rotterdam en de sfeer daar was super en ook de teleurstelling was duidelijk te voelen
Hello dames! Sorry tijd geleden, ik was even op vakantie, wat is er een hoop gebeurt in de tijd! Liftrasa, gefeliciteerd met jullie huwelijk, hoop dat het toch een mooie dag was ondanks dat je oma er niet meer bij was. Lijkt me wel een raar gevoel zoon dag. Als je er wat over kwijt moet laat t maar horen... Gisteravond was het inderdaad spannend hoor! Maar helaas... Net niet geworden... Hier is t geen lekker weer nu, bij jullie?
Ingeping, spannend! Wie weet is het zover Vanochtend was het zover m'n allereerste IUI. Na het wassen van het sperma bleven er nog 86 miljoen over, dat zou genoeg moeten zijn hoop ik Dus nu afwachten!
Ohhhh leuk meis hoop voor je dat een van de 86 miljoen zijn/haar werk doet hoeveel heeft een man er eigenlijk?
wow 86 miljoen. Dat is een goed record. Mijn man heeft maar tussen de 8 en 14 miljoen en dat is dan niet eens schoongemaakt. Dan zal het wel nog minder zijn. Laten we duimen dat dit geluk brengt. Pfff wat voel ik me beroerd zeg. Ben vanmiddag lekker naar huis gegaan. Heb een paar vrije uurtjes opgenomen hadden toch maar weinig kinderen dus kom makkelijk