1983 = het beste bouwjaar 8) als we dan allemaal in 2010 zwanger mogen worden... zou dat ook niet verkeerd wezen
@Pauline Welkom en gezellig dat je komt mee kletsen hier. En inderdaad dames laten we hopen dat het dit jaar voor iedereen een heel mooi en vruchtbaar jaar is Hier de lijst nog even, laat maar weten als er wat verandert moet worden of pas het zelf even aan!! Nod: Ingeping 11 juli (ronde 13) La Palma 12 juli ( ronde 1 ) The Cat 14 juli (ronde 1) Natjuh026 14 juli (ronde 30) Liftrasa 20 juli (ronde 2) MoniqueP 27 juli ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 La Palma ..-11-83 Hollowglade 24-11-83
Nou ben nog steeds niet lekker. Vanmiddag naar de ha geweest en bloedprikken en bloeddruk laten meten. Bloedruk was goed gelukkig. Alleen nu blijk ik dus bloedarmoede te hebben. Vandaar dat ik ook steeds zo duizelig wordt. Moet nu veel ijzer bevattende producten eten en over 2 weken terug komen. Maar hier is nog steeds geen rood te zien
@Nathjuh026: ooh wat vervelend! Maar aan de andere kant weer beter dat je nu weet wat je hebt. Want ik denk dat als t over 2 weken niet goed is dat je staaltabletjes krijgt. Die heb ik ook gehad een daar knap je wel van op. Nu weet ik alleen niet of dat ook mag als je zwanger probeert te worden of als je zwanger bent.... @Bos: Ik ben ook uit 1984 en ook hier gekomen omdat er toen geen topic was en ik was hier heel erg welkom Dus wat mij betreft: welkom en klets gezellig mee!
Ja ik weet ook niet of dat mag. Maar over 2 weken weet ik wel of ik zwanger ben of niet. Ben blij dat ik nu eindelijk weet waar ik zo duizelig en misselijk van wordt. Hoop dat het snel beter wordt. Maar zijn er al roze meiden of nog niet.
@Natjuh026 Wel goed dat je inderdaad weet waarom je zo duizelig bent.Ik hoop voor je dat de ijzerhoudende producten aanslaat en je jezelf een stuk beter gaat voelen. @bos Welkom hier en gezellig dat je komt mee kletsen !!
Natjuh, Balen meid! Ik hoop dat je nu snel opknapt! Bos, Welkom! Gezellig! Ben je al lang bezig om zwanger te worden?
Ja altijd goed ben al een keer eerder gestopt hadden toen geen dokter dus heb ruim een half jaar toen geen pil geslikt en toen was hij ook normaal 28 dagen vandaar dat ik het nu ook heb aangehouden
Ja dank snap ik t. Dan is t wel gek dat je overtijd bent en negatief test, nou van de week weer testen hoor! Lijkt me een gek gevoel dat je t niet weet maar dat t wel zomaar zou kunnen...
Daarom kan ook dat ik me tevroeg heb getest zeggen ze in een ander topic (waarom ben je daar niet is ook een leuke) het was stoppen met de pil is nu roze kletskoppen geworden