Hey The cat: afwachten meid. Je kunt toch zomaar een lange cyclus hebben hoor!! Op je lichaam is eigenlijk geen peil te trekken. Hier dacht ik ook dat het raak was van de week. Voelde niks van ondi en niks te bekennen. En ineens was het er!!! Ik hoop voor jouw dat het natuurlijk wel raak is, maar weet dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden!!! Succes
Ja je lichaam is erg vreemd, je weet t nooit. Ik heb vandaag onwijs buikpijn, een soort spierpijn onder mn navel en vraag me af wat dat dan weer is. Voelt heel vreemd. Maar t zal allemaal wel met het ontpillen te maken hebben
Ja omdat je nu ook heel bewust bent van wat je voelt, voel je van alles. Wat er misschien altijd al geweest is....... Mijn lichaam is wel veranderd door het stoppen met de pil. Dus er gebeurd een hoop met je lijf. Het moet ineens zonder al die stoffen die er in de pil zitten en moet gaan functioneren zoals het hoort. De pil houd toch een natuurlijk proces van je lichaam tegen. Maar daarintegen hoop ik voor jullie dat het sneller raak mag zijn dan bij mij.
Ik denk ook dat dit binnenkort wel weer weg is en niet dat ik zwanger ben, maar ik heb weinig last van t ontpillen eigenlijk, ben afgevallen en heb vaker hoofdpijn, meer niet. Dus ja je weet t nooit. Ik zie idd dat jij al wat langer bezig bent. spannend die afspraak bij de gyn of zijn jullie er al eerder geweest?
@Thecat: jammer dat hij negatief was. hoop dat je cyclus niet te lang word @Monique: is het niet je eisprong die je voelt of zit het niet zo laag? @ingeping: zo jullie al meer dan een jaar bezig naar zeg dat het zo lang moet duren. wat voor afspraak hebben jullie bij de gyn?
Naja als t goed is heb ik mn eisprong al gehad (zie banner) maar ja daar voel ik eigenlijk niets van. Nog niet, ik hoop dat dat wel komt nog Ben je nu nog aan de pil Bos? of al wel gestopt, jullie gingen binnenkort proberen toch?
Hier dan het taartje hij is gevult met verse aardbeien slagroom (door de slagroom gedaan) en een laag slagroom. Zal als hij aangesneden is een foto plaatsen.
We gaan voor het eerst naar de gyn. We gaan kijken wat die voor ons gaat betekenen. Ik heb gisteren bloed laten prikken om te kijken of me hormoonhuishouding goed in elkaar zit. Dus we wachten af. Best wel spannend. Mijn moeder raakte pas zwanger meteen nadat haar eileiders schoon waren gespoten. Die kunnen ook vertsopt zitten. Misschien nog een tip voor de beginnende meiden. Als je nu echt een duidelijk beeld wilt krijgen van je cyclus dan kun je gaan tempen. Door middel van tempen krijg je een heel duidelijk beeld of je uberhaupt wel een eisprong hebt. Na je eisprong gaat je temp namelijk een aantal graden omhoog. Zie mijn tempkaartje. Klik op de link onder me handtekening.
@Monique: ik ben niet meer met de pil begonnen sinds de bevalling. we doen het nu met condoom. vond dat ik wel even genoeg hormonen in mijn lijf had gehad met de zwangerschap en ontzwangeren. @thecat: ziet er lekker uit zeg die taart mmm... @ingeping: oh eerste keer dus hardstikke spannend zeg....benieuwd of er wat uit komt. hopen dat jullie beide gezond zijn maar aan de andere kant heb je dan nog geen oorzaak van het nog niet zwanger zijn. is het niet zo dat je met tempen pas achteraf je ei hebt gevonden? ik heb een maand ovulatietesten gebruikt en werd toen ook zwanger....(vast puur toeval maar was wel duidelijk wanneer ik mijn ei had)
@bos: het idd spannend. Hoop dat er geen gekke dingen uitkomen. Met tempen gaat je temp omhoog als je ei is geweest. Maar om een beeld te krijgen of je ei wel of niet springt is het wel een mooie houvast!!! Ik heb ook ovutestjes gebruikt en daar kwam altijd mooi uit dat me ei springen ging, maar dat helpt toch niet. Ben echt super benieuwd wat ze bij de gyn gaan doen. Waarschijnlijk wel een samenlevingstest!!! Jullie gaan voor de tweede? @The cat: Wat ziet dat er heerlijk uit zeg. Zou er zo een stuk van willen hebben.....
@The Cat: wat een heerlijke groene binnenkant! Haha ziet er lekker chemisch uit maar wel erg mooi. @Bos: ooh dat scheelt al dat je niet eerst weer hoeft te ontpillen. Dan weet je ook gelijk je cycli goed! @ingeping: spannend zeg, benieuwd wat hij/zij allemaal zegt. Bos heeft gelijk hopen op goede uitslagen maar aan de andere kant weet je dan nog niet veel meer... Wij hebben in ons hoofd dat het toch wel even duurt voordat het zo ver is, dus we wachten alles af en gaat t over een tijd nog niet gebeuren dan gaan we wel tempen of andere maatregelen nemen en het lukt ons nu best wel goed om t van ons af te zetten.
@Ingeping: dat is waar. ik ben bang dat ik tempen vergeet namelijk ben niet zo'n ochtend mens haha.. wil het zoiezo eerst zo proberen zonder tempen of ovulatietesten maar kan me voorstellen dat zoals jij al wat langer bezig bent je 'hulpmiddelen' gaat gebruiken. dat had ik ook bij de eerste hoor het was zo'n teleurstelling elke maand dat ik ovulatietesten ging gebruiken... ja wij gaan voor de tweede. we hebben een zoon van morgen 11 maanden...
@monique: vind het knap dat jullie het nog goed van je af kunnen zetten. ik wilde graag zwanger worden (al heel lang maar vriendlief was er eerder nog niet aan toe) dus toen hij groen licht gaf was elke maand te veel echt ik dacht dat ik gek werd van het wachten. merk dat het nu (nog) niet het geval is. een tweede is net zo welkom als de eerste maar heb niet het idee dat het liever vandaag als morgen is. (kan nog veranderen als ik natuurlijk voor het echie ga)
Ja, ik snap t helemaal. Ik wil eigenlijk al heel lang kinderen, maar door studie en werk moest ik t uitstellen, maar mijn man wil t al zo lang zo graag, dat ik nu overstag ben alleen heb dus geen vast contract, daar wilde ik op wachten, maar dat kan nog 3 jaar duren... Maar tot nu toe gaat t dus goed om er niet te veel mee bezig te zijn. Maar idd als het langer gaat duren dan snap ik zeker wel dat je hulpmiddelen gaat gebruiken dat zullen wij dan ook zeker doen. Maar we laten t nu op zn beloop. Misschien hoe langer je er mee bezig bent hoe erger t wordt...