Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Oooh ja spannend allemaal! Ik hoop voor jullie dat t snel gaat gebeuren nu. Geweldig dat je gaat trouwen, ik zit nog helemaal in de roes, wij zijn op 4 juni getrouwd. Geniet van die dag he! Het gaat snel voorbij!

Ik wens je heel veel plezier!

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja ach ik ben nog maar 3 dagen gestopt dus verwacht niet al te snel haha maar hopelijk stiekem toch ook geen jaar hoor.

@MoniqueP alsng gefeiciteerd met je huwelijk

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @ The Cat: dank je wel! Gaat snel nu allemaal net getrouwd en nu bezig voor een kindje :)

Ik ben nu sinds een week niet meer ongesteld, dus voor ons ook nog helemaal aan het begin hoor, net zoals jij. Wel spannend he?

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @moniqueP
    Nog van harte met je huwelijk.
    Heb je een leuke dag gehad ?

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hier nog 1 uit 1983. Wij zijn al wel lange tijd bezig. Zitten ook in de mmm. Dus ziekenhuis in en weer uit. Hebben nu even een ziekenhuis pauze genomen en starten binnenkort weer

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @natjuh026

Welkom.
    Dat is inderdaad al een erg lange tijd (zitten wij te zeuren over een jaar hier)
    Ik hoop voor jullie dat die pauze een wonder zal betekenen.

7. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Weet je al meer?
    Hoop voor jullie dat de uitslag positief is :)

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja vind het helemaal super spannend vooral het tegen niemand zeggen haha een vriendin van mij is 7 maandne nu en kan niet wachten ze weet van niks over onze plannen

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    hallo dames, hier nog iemand uit 1983. op precies te zijn van 24-09-1983.
    In februari 2008 de implanon laten verwijderen en een half jaar later door de huisarts naar de gyn in het ziekenhuis gestuurd omdat het niet lukte. Daar schoot het allemaal niet op en uiteindelijk zijn we op 04-08-2009 voor de eerste keer naar Geertgen gegaan. Hier een aantal onderzoeken gehad waaronder een HSG maar dat zag er allemaal goed uit. In oktober 2009 uiteindelijk PCOS geconstateerd en hier medicijnen voor gekregen en zie het resultaat. Na bijna 2 jaar dus eindelijk een wondertje in aantocht!

Iedereen heel veel succes!

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ Nicky1983 SUPER gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop echt dat het hier niet zo zal gaan

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey Tara,

We hebben nog geen uitslag. Vriendlief is vergeten te bellen vandaag. Dus wordt doorgeschoven naar maandag!!!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @liftrasa: onze bruiloft was echt super! We hadden ook zulk prachtig weer, de receptie was lekker buiten aan t water:)

@Nicky1983: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk voor je dat het nu gelukt is!

@Natjuh: het is idd al een tijdje dat je bezig bent. En wij maar hopen op minder dan een jaar, eigenlijk niet eerlijk.

@ The Cat: moeilijk lijkt me om dan ook tegen haar niets te zeggen! Helemaal om niets te zeggen vind ik. Vooral tegen mijn moeder omdat ik echt veel met haar doe en deel.

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi hoi, ik heb het wel meteen aan me beste vriendin verteld en vrij snel aan me zus, omdat die zwanger was. Kon je het toch delen.
    Me ouders weten het ook. Me moeder vond het leuk dat ik het vertelde. Kan er met haar nu ook over praten. Vooral nu we toch al een tijdje ermee bezig zijn.

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja maar wij hebben besloten samen het niet te zeggen ook doordat mijn vriend zijn broertje net belazert is door een meisje ze woonde samen en waren verlooft zij is zwanger en is weg gegaan en tegen hem gezegt ik was alleen bij je om zwanger te raken dus het moment om het te vertellen is er nog niet en dan vinden we dan niemand niet

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh wat erg! Het zal je gebeuren, wat rot zeg. Dan kan ik me voorstellen dat je het niet vertelt. Wij hebben ook besloten om het aan niemand te vertellen. Niemand verwacht ook niet dat we er mee bezig zijn omdat we nog jong zijn (vinden anderen) We zijn 25 en 26. En omdat ik net een nieuwe baan heb. Ik heb ook echt getwijfeld of we nog moesten wachten door mijn baan enzo, maar ja we willen het nu al zo lang! Als ik moet wachten op een vast contract dan kan ik nog wel ff wachten...
    Sorry heel verhaal ;)

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Die hele verhalen zijn juist leuk toch ja kijk als ik nu zwanger was ja dan vertellen we het wel maar hij is nu meer bezig met alles te regelen dat hij ook niet hoeft te zorgen voor het kindje als je het ook niet mag zien.
    Ik ben 27 en mijn vriend 26 ach een nieuwe baan ja voor je een vast contract heb ik zou ook niet wachten hoor haha

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik vind het prachtige leeftijden hoor om papa en mama te worden:) Ik vind het ook gewoon leuk om er samen mee aan de slag te gaan en iedereen te verrassen.

Ik werk in t onderwijs en krijg nu een fulltime baan. En als ze me niet meer willen en mn contract niet verlengen, naja dan zoek ik weer wat anders. Maar in t onderwijs is het juist normaal om part time te werken.

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja idd ik deed een opleiding onderwijsassistent en had 2 leraren als begeleider omdat ze beide partime werkte dus kan volgens mij makkelijk.
    Jullie hebben toch ook een goede leeftijd om papa en mama te worden helemaal niet te jong vine het wel mooi 25 jaar zijn en dan beginnen

19. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Nicky1983
    Gefeliciteerd met je wondertje, spannend die laatste weekjes hé

@Ingeping
    Nog even in spanning afwachten tot maandag dus. Zal voor je duimen dat alles goed is.
    Kan me goed voorstellen dat je het lekker vind om dit te delen met anderen

@The cat
    Wat een vervelende situatie zeg voor je schoonbroertje.
    Is inderdaad wel wat om dan te gaan vertellen dat je bezig bent voor een kindje.
    Lekker nog even met zijn tweeen genieten van die spannende periode, is ook erg leuk ;)

@moniqueP
    We komen allemaal hier voor die verhalen hoor dus schroom je niet!
    Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    En inderdaad niet wachten op een vast contract, dat kan nog wel een tijd duren.

@all
    Hier weet ook niemand het.
    Vertellen we lekker ook niet ;)
    Proberen natuurlijk allemaal te ''vissen'' wanneer er een tweede komt.
    Ik heb altijd geroepen niet te snel op elkaar, dus ze verwachten het nog niet echt, hihi

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha jij houdt ook iedereen in de spanning ik heb tegen iedereen gezegt ik stop 15 november met de pil (ook omdat ik dan klaar zou zijn met mijn opleiding maar dat liep iets anders) dus ze weten dat we het willen alleen niet nu al

Deel Deze Pagina