Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Kaat2000: niets kunnen vinden, en hoe nu verder dan? Hebben ze daar iets over gezegd?

2. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Hier in Rotterdam is het 3 jaar er zijnnatuurlijk zoveel huizen haha dus ik heb geluk.
    Ja mijn vriend zijn broertje weet het ook die gaat gewoon mee kan nu wel gelijk op zoek naar een kamer meer dus 3 liefst 4 slaapkamer gelijk voor de baby er gaat ook al wit laminaat in dan (dat wil ik in de babykamer) dan kan ik die niet meer gebruiken voor andere dingen

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hihi okay al goed over nagedacht dus, maar je vriend zn broertje gaat gewoon mee? Vind je dat niet vervelend?

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik ben er inmiddels al aan gewent dus vind het gen ramp meer heb wel gezegt dat hij een tv moet halen en zijn computer in zijn eigen kamer moet dan heben wij ook meer vrijheid en ach die jongen hoeft niet op straat te wonen

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Okay, wel goed hoor dat je er zo luchtig mee om gaat, weet niet of ik dat zou kunnen... Dus zaterdag weer testen, spannend!!? Of heb je er een bepaald gevoel over?

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nee ik ben wel heel benieuwd hoop of een posi test of ongi te worden dit is niks

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Spannend The Cat: ben benieuwd wat het worden gaat bij je. Ongi of in verwachting van een wonder!!!

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja ik hoop het laatste (gelijk een smoes niet te hoeven sjouwen bij verhuizen)

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha, ja ik hoop t echt voor je! Maarja, vergeet niet dat t de eerste keer is na t ontpillen... dus houd ook een beetje die gedachte vast anders valt t misschien zo tegen...

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja daarom test ik niet om de dag

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ja we gaan eerst 4x IUI proberen en als dat niet lukt gaan we 3x IVF proberen en als dat niet lukt dan moeten we ons erbij neerleggen dat we kinderloos blijven. Maar zover denk ik nog niet. Het heet ook onbegrepen infertiliteit, ze weten ook niet waarom het niet lukt.

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Cat, Spannend verhuizen en misschien wel zwanger! Wel knap je dat broertje in huis neemt! Ik zou het niet kunnen.

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb zelf ook 8 jaar bij mijn broer gewoont toen mijn moeder overleed moest wel dus doe het ook voor andere familie leden terug

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @TheCat: wel goed van je hoor! Heel nobel en knap.

@Kaat2000: er zijn ook nog andere opties om kinderen te krijgen, hebben jullie t daar al over gehad of willen jullie dat echt niet?

15. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    @kaat2000. Het is aan de ene kant ook wel goed dat alle onderzoeken goed waren. Maar toch is het raar dat het dan niet lukt. Als alles goed is gaan wij ook voor iui. Maar ze gaan nu eerst kijken wat voor ons de beste optie is. Ik hoop alleen dat we snel uitsluitsel hebben en snel ons wondertje in onze armen kunnen sluiten.

@ thecat. Wat knap van jou dat je zijn broertje in huis hebt genomen. Ik weet niet of ik dat zou doen maar ja komt ook meer door de band tussen mij en mijn broertje. Ja dan heb je wel een groter huisje nodig. Ik hoop voor je dat je dat kunt vinden. Hier krijg je als je 4 tot 5 jaar ingeschreven staat een flatje met max 2 slaapkamers. Wij hadden gelukt dat wij een boven woning kregen met 3 slaapkamer. Maar dat kwam omdat al 30 mensen afgezegt hadden. Dus kun je na gaan hoe de woning eruit zag hahahah. Nu hebben wij een eensgezinwoning met 3 slaapkamers en een zolder gekocht want een eensgezinswoning huren daar hebben wij hier geen recht op. Ik hoop snel dat je een andere woning heb helemaal omdat je het pas net weet dat je je andere woning uit moet. Maar is die woning al verkocht of wilt ie de woning te koop zetten

16. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Monique, Je bedoelt adopteren? We zijn gelukkig nog niet zover dat we dat in overweging nemen. Ik ben zelf opgegroeit met drie geadopteerde broers en zus, dus ik heb wel het positieve daarvan meegemaakt. Ik weet alleen niet of ik zelf zou adopteren.

Natjuh, Ik hoop ook voor je dat je snel geholpen wordt! Ga voor je duimen meid!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, adopteren. Misschien is t nu veel te vroeg om over na te denken, maar als je echt kinderen wilt is dit misschien een optie.

Als wij geen kinderen kunnen krijgen lijkt dit wel een optie. Ik zie het niet zitten iig om mijn leven kinderloos te blijven. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Als wij geen kinderen kunnen krijgen gaan wij adopteren vind en dan dat een ander kindje het verdient weet alleen nog niet of we in Nl willen of buitenland in ons eigen land hebben ook genoeg kinderen hulp nodig

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ik weet dat nog niet, tegenwoordig is het adoptieproces ook moeilijker geworden, je wordt gescreend en er is een hele lange wachtlijst. Zover zijn we gelukkig nog niet. Het zou wel raar zijn als ik mijn ouders helemaal achterna ga:)

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat is het he ook wel goed die kindjes verdienen nu een goed leven na die elende al zien helaas sommige ouders er op die manier vanaf

Deel Deze Pagina