Ik heb een paar op death row die hebben dus gemoord maar de mijne waren medeplichtig (dat ben je al als je daar staat en je kent de dader niet) verkrachters en kindermoordernaars schrijf ik niet mee dat vind ik te erg, verder hebben ze kleine dingen gedaan voornamelijk drug of inbraken en overvallen
ja ik heb een iphone dus kan via mijn tel op zp. Kijk ook altijd onderweg of er nog berichten zijn. hahaha. Ja ik heb ook hyves en doet dat ook allemaal via de iphone. Is echt een super toestel. Kan hem ook overal voor gebruiken. Heb er zelfs een programmatje op staan wanneer ik ongi moet worden en wat mijn vruchtbare dagen zijn. Zal zo eens even kijken hoe ik het erop krijg. maar we kunnen elkaar toevoegen op hyves. hebben we gelijk een beeld van elkaar hahaah
Zo dames, ik ben een dagje weg en heb heel veel bij te lezen! wekom 1981! Hoop dat t snel raak mag zijn. @TheCat: hoe kom je erop op gevangen in Amerika te schrijven? Hoe is dat begonnen? Dat hoor je niet veel nml. @Natjuh: Hoe is t geworden? blij mee? @All: ik heb geen hyves... Helaas...
Toen ik 17 was las ik er een stuk over in de yes en toen stond er een stichting bij alleen moest je 18 zijn dus heb gewacht toen gelijk aangemeld en begonnen en nu is er veel meer komt ook omdat ik me er in verdiep dus steeds meer tegen kom
Als jullie willen mogen jullie mij ook toevoegen op hyves. Vraag maar dan stuur ik een pbtje met mijn naam
@thecat. Wow jij hebt de backstreet boys erop staan. Daar was ik als tienermeisje echt helemaal weg van. Had echt al hun cd en dvd's haahahh en wat een lekkere taarten zeg hmmmmm. krijg gelijk zin in taart. Maar moet nog een paar dagen wachten zaterdag zijn we 1 jaar getrouwd en viert manlief ook gelijk zijn verjaardag. Dan krijg ik weer taart
Ja daar was in vorig jaar geweest ze waren in rotterdam en ja dan moet je wel ff he haha. Je hebt een ONWIJS MOOIE jurk met je trouwen aan wauwwwwwwww. MMMMM lekker he taart ik maak het niet al te vaak en trouwens hoe is je blonde haar
dank je ik was ook meteen verliefd op deze jurk. Had al iets van 50 of 60 jurken aan gehad en of ik vond de bovenkant mooi en de onderkant niet of andersom. Maar deze was ik gelijk verliefd op
@1981 wat ik tot nu toe kan berekenen is dat je op 31 dagen van de 58 zit.Het is erg moeilijk om te berekenen met zulke onregelmatige cyclussen.Het mooiste zou zijn als je vandaag of morgen ongi word.Dan heb je een mooie cyclus. Uitgaande van de 58 dagen zou je op 17 aug je Nod hebben.Hoop dat je hier wat aan hebt en dat je gauw ongi word of niet en een posi test in de handen hebt. @natjuh ik wil je ook wel toevoegen op Hyves, PM me maar. Ben je tevreden over je nieuwe look ?
@Kaat Wat een mooie foto's heb jij van al je reizen op hyves staan.En wat waren jullie een plaatje op jullie trouwdag.
The Cat, Ik heb wel heel veel boeken gelezen over mensen die in de gavangenis zitten in het buitenland. Die mensen daar zijn er erg mee geholpen om brieven te krijgen. Ik vind echt goed van je hoor! Liftrasa, Dank je! Wij zijn altijd gek op reizen geweest, we vinden het heerlijk om een andere cultuur mee te maken. Natjuh, Fijn dat je tevreden bent met je haar! En super dat je zoveel leuke reacties krijgt!
Ik doe het ook om die reden ik vind dat iedereen het recht heeft op een vriend en dus contact en als ik dat kan doen door een brief waarom niet het is zo leuk een van hun is mijn beste maatje (nog nooit gezien) mara gewoon hoe hij schrijft en alles ik kijk echt uit naar zijn brieven je reageert tenminste positief je wilt niet weten hoeveel negatieve antwoorden ik krijg
Ik vind het wel interessant hoor! Ik snap niet waarom je negatieve reacties krijgt. Je doet tenminste wat voor die mensen! Wel gaaf dat je op die manier een beste vriend hebt! Hoevaak krijg je brieven van hem?