Ze zijn negatief omdat als je in de gevangenis slecht ben gelijk een oordeel zeg maar deze jongen zit voor een overval zonder wapen 32 jaar uit Pfffffffff ik krijg gemiddeld een brief per week soms 2 het duurt 6 dagen voo hem om een rief hierheen te sturen andersom 4 omdat ze in de gevangenis vaak post achterhouden om de gevangen te pesten
ik vind het ook heel goed dat je dat doet. Knap hoor. Ik weet niet eens wat ik een vriend zou moeten krabbelen laat staan een hele brief.
Haha de eerste brief is idd lastig daarna ga je op elkaar in hij wilt voornamelijk weten hoe nederland is hij heeft in duitsland gewoont toen hij klein was dus is helemaal gek op europa en dat vertel ik en hij ja verteld over zijn familie, amerika de gevangenis en alles wat ie kwijt wil
Ja, het is zeker wel goed voor die mensen! Die kijken ook echt uit naar jouw brief! Waarom zouden mensen negatieve reacties hebben? Zij hoeven t toch niet te doen? Ze kunnen jou toch lekker in je waarde laten?
Ja dat vind ik ook iedereen mag denken wat ze willen zolang ik het leuk vind doe ik het toch wel haha
The Cat, Ja dat heb ik ook veel gelezen ja, dat ze worden gepest! Sneu hoor! Natjuh, Nou je haar vind ik echt leuk hoor! Ohh dat je dat durft zeg! En ik heb ook een paar foto's gezien van je trouwdag, je zag er echt heel mooi uit!
Ja gelukkig kan je veel helpen van mijn jongens heb ik met sommige van de ouders contact en die vragen dan wel een shulp om potities te tekenen en alles nou dat doe ik wel hoor en hoeveel ze ook pesten ik blijf brieven sturen hihi
Ja ik twijfelde ook steeds moet ik het wel doen. Zal blond mij wel staan en zo kort. Dacht ach het groeit wel eer aan en als de kleur niet staat doe ik er gewoon een andere kleur over heen. Maar alleen maar leuke reactie dus daar ben ik wel blij mee. Dank je wel. Ja zaterdag ben ik al weer 1 jaar getrouwd. Wow wat gaat de tijd snel. Morgen lekker met manlief uit eten en zaterdag vieren we zijn verjaardag. Hij is namelijk zondag jarig. Dus eigenlijk 2 feestjes te gelijk hahah
Gefeliciteerd idd vast met jullie 1 jarig huwelijk en met je man! Ja de tijd gaat zeker snel, ik heb t gevoel dat onze bruiloft gisteren was, maar dat is al anderhalve maand geleden
Ik heb vandaag even een persoonlijk verhaal op het forum neergezet. Het staat op het algemene gedeelte onder de lounge en als titel Grrr rare freak. Ik ben erg benieuwd wat jullie mening is
Ben ik heel brutaal is al vraag of bovenstaande tekst voor mij bedoeld was Denk het namelijk wel. Vandaag toch maar voor de zekerheid getest, uiteraard negatief, heb sinds vanmiddag buikpijn, voorteken dat het in aantocht is....! Dank je wel voor de moeite!
@vlindertje Sorry heb inderdaad de verkeerde persoon gehad .... Ik hoop voor je dat de ongi gauw komt dan weet je tenminste waar je aan toe bent. @kaat ga het zo lezen en dan hoor je mijn mening @natjuh Alvast gefeliciteerd voor beide.En je haar staat je goed zo @The cat Erg knap en lief dat je die brieven stuurt. Respect !
@ all vind het super dat jullie zo reageren xxxxxxx @kaat wat een creap zeg bahhhh alleen wat ik er aan zou doen geen idee
@kaat Wat een rare man, en vreemd dat de directie hem niet de eerste keer al heeft ontslagen. Als ik jou was zou ik weer naar de directie stappen en zeggen dat je niet wilt dat alles weer van voor af aan begint, en dat ze tijdig moeten ingrijpen. Succes ermee !!
ik vind het ook een enge man. ik zou het zeker melden bij de directie. Ik zou echt gek worden als het mij zou overkomen
Hallo meiden, Ik sluit me ook aan bij deze topic als 1983-er die zwanger probeert te worden. Net gestopt (juni) en op voor het eerste kindje. Tweede ronde is net gestart. Zijn er 1983-ers van deze topic die al zwanger zijn? Of allemaal in afwachting.
Ik dacht altijd dat het toch best jong was om op je 26e zwanger te worden, maar als je hier rondkijkt dan valt het toch best mee.