Ja hier was het 25 graden en zaten echt vol in de zon. Niet normaal meer. Had dit weer ook niet verwacht. Had lange broek aan trui aan
ha, nee idd neit verwacht, en jij had het warm met die kleren, hihi. Morgen ook geen lekker weer... :s wacht met smart op warm weer!
moest werken vandaag dus vond het niet zo erg dat het niet zo warm was....zolang het maar droog blijft vind ik het prima.... is iedereen al op vakantie geweest?
@nathjuh Hier was het vandaag toch echt niet warm, maar ben in huis bezig geweest met kleine klusjes. @bos is inderdaad wel lekker werken met dit weer.Wij hebben nog geen vakantie geplanned staan en jij al weg geweest ?
Oké apart. Hier was het echt warm. Maar ja het kan per plaats verschillen. Nee hier geen vakantie. Moet juist meer werken omdat de kinderen vakantie hebben. Zelf pas in september vakantie. Maar weten nog niet of we weg gaan of niet.
@liftrasa: nee moet nog op vakantie. wij gaan 31 augustus twee weken naar zuid frankrijk. @natjuh: hier was het 22 graden vandaag. goed te doen dus.
Bos, wij zijn in juni al geweest, drie weekjes Italië. Hier, vanochtend weer een uitgangsecho gehad en ik mag vanavond weer beginnen met spuiten. Ze doen nu de puregon omhoog zodat er hopelijk 2 eitjes rijpen. Volgende week weer een fm.
Hey Kaat spannend allemaal weer. Mooi dat je meteen weer door kan gaan. Hoop voor je dat er volgende week twee mooie eitjes voor jullie zijn. Succes!!
Hey ladies, ik ga vnvnd testen... Had gisteren ongi moeten worden dus, en vind t wel leuk om ff te doen.
@Bos Lekker naar Frankrijk, nog een paar weekjes en dan is het al zover @kaat Ik hoop voor je dat er inderdaad 2 mooie eitjes zullen zijn straks en dat uit 1 van die het gewenste resultaat zal komen.
@monique Ooh wat spannend !! Zit gewoon van spanning voor jou te wippen op mijn stoel haha. Duim duim duim. Wel laten weten wat de test zei he
Nou, we hebben eerst getest toen kwam er een heel lichtroze streepje, wij nog een keer testen, heel lichtroze. Maar toen een andere test gedaan, en toen moest ik heel veel plassen want had heeeel veel gedronken en die was negatief. Dus ik doe t morgen met ochtendurine... En dan weten we t, maar denk zelf dat t vals alarm is...
Spannend hoor, maar idd door teveel drinken kan het weer anders zijn. Ben heel benieuwd!!! Nergens vanuit gaan, dan valt het altijd mee!!!
ja, ik ga ook nergens van uit! Dus teleurgesteld ben ik ook neit, maar vind het dan wel raar dat er nog geen spoortje is van ongi:S