Ja je bent nog maar net van start met zwanger proberen te raken en je cyclus kan nog alle kanten op gaan. Dat kan enorm wisselen qua lengte, dus daar kun je je eigenlijk nooit helemaal aan vast houden!!!!
@ Monique: licht streepje? hmm... spannend ! veel suc6 morgenochtend ! ik lees vast wel wat de uitslag is ben benieuwd !
Getest met die van testjezelfnu. Weer een lichtroze streepje!? zelfde als gister. Getest met predictor en die geeft een goede roze streep wat positief betekend. Dus nu? Heel vreemd, zit hier maar een beetje naar die test te kijken:S
hi, ja ik weet t niet. Weet niet wat ik nu moet doen, heb de dokter gebeld, maar die zei dat het geen zin had om bij hun te testen omdat die dan ook positief uit zou vallen. Maar die van predictor is echt een goede dikke streep. Dus... nu weet ik t even niet meer
Ja, ik voel me nu een beetje gek, wel heel snel he? maar dank je wel, ik ga ook echt heel hard voor jou (en de rest hier) duimen!
@Monique: wat lees ik nou zeg van harte gefeliciteerd....echt super leuk zeg heerlijk genieten hoor vanaf het eerste moment. voor je het weet is de kleine er..
Oow monique wat leuk !! als eerste van ons hier zwanger. Van harte gefeliciteerd. Je blijft natuurlijk wel gewoon mee kletsen hier hé ?
Dat is inderdaad zo dat het onwerkelijk blijft. Ik wou elke dag wel een test doen om het nogmaals te zien. De eerste echo was voor mij pas echt de bevestiging.