Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    ik zag het net ja !

Dikke knuffel hoor !! ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt !!

... ben dr gewoon ff stil van...en dan loop ik te zeiken over dat ik nog steeds niet ongesteld ben ...:( sorry !

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even weer flink moeten bijlezen.

Wat raar The Cat dat je nog geen ongi of pos test hebt.
    Een cyclus kan wel enigszins ontregelt zijn, maar als je al een keer ongi bent geweest mag je toch wel een beetje van een redelijke cyclus uitgaan toch?

@Pauline
    De eerste ongi kan soms lang duren heb ik wel gemerkt door de berichten hier op ZP. Als het te lang duurt toch even aan de bel trekken bij de huisarts.

@Natjuh
    Ik kreeg tranen in mijn ogen door jouw bericht. Ik kan het me zo voorstellen, maar geef niet de moed opgeven hoor!

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja ik had altijd een regelmatige en nu ineens niet meer maar ja we wachten af over een maand gaan we maar weer bellen he naar de dokter

4. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je nog wel veel klachten?

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Dank je dames soms is het gewoon heel moeilijk. Wij willen zo graag en hebben alles op de rit. Er zijn mensen die ik ken die rotzooien maar wat aan en kunnen niet voor hun zelf of hun kind(eren) en krijg nummer 3'of'4. Dat doet dan best veel pijn. Vooral opmerkingen van je bent er te veel mee bezig schieten bij mij nu in het verkeerde keelgat. Hoezo te veel mee bezig. Manlief heeft zwak zaad en ik geen eisprong en moet
    Regelmatig terug komen in het ziekenhuis. Wat wil je anders dan er te veel mee bezig zijn. Zal wel moeten want anders wordt ik niet zwanger als ik niet naar het ziekenhuis ga. Sorry moest even mijn hart luchten

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @natjuh: wat erg voor je! ik hoop dat je snel zwanger bent!! Echt, ik hoop t voor je.

@all: lijkt me echt lastig, hoop dat jullie dan snel een posi test in je handen hebt of dat je dan maar ongi word, dit is helemaal niets.

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Lucht je hart maar hoor kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.

Klachten heb ik soms de ene dag buikpijn, hoofpijn, misselijk, tepelpijn en rugpijn en de dag erna niks het is zo verschillend

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @natjuh: goed zo, lucht je hart maar! ook zo gek dat mensen dat zeggen!! die snappen echt niet waar je mee bezig bent en wat je voelt.

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    @ monique hoe was het?????

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik heb 1 sept in t ziekenhuis termijnecho, dan ben ik 8,5 week, omdat t zo snel is na t stoppen met de pil, willen ze dat dan toch even bekijken zei de vk. en 31 augustus afspraak bij vk.

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ohhh spannend ben benieuwd hoe en wat verder

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik ook, echt aan t twijfelen of we t onze ouders vertellen.

13. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon lekker je hart luchten. Ik kan het me echt voorstellen.
    Hoe gaan de behandelingen in het ziekenhuis? Verloopt dat wel enigszins voorspoedig? Het lijkt me behoorlijk heftig. Logisch dat je er mee bezig bent. Als ik al kijk hoe het voor mij is na 2 maanden geen pil... dan ben je er al veel mee bezig. Laat staan met allerlei onderzoeken etc.

The Cat, dat is toch niet normaal. Je hebt een behoorlijke waslijst aan klachten. Ik zou niet nog een maandje wachten, maar snel weer een bezoekje aan die huisarts brengen.

14. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Monique!
    Ik vind het al knap dat jullie het nog niet verteld hebben.

15. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja de assistent was wel aardig die zei je kan altijd even bellen als je je zorgen maakt dus over een maandje wil ik dat even gaan doen ja maar de klachten zijn niet elke dag dus ja dat maakt het ook weer lastiger he haha.

@monique ik zou het denk ik wel aan mijn ouders vertellen ja ook al is het nog vroeg

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dan zou ik ook met de dokter aan de telefoon hangen. Dit is toch een gekke situatie? nu heb je geen ongi en geen positieve test na 20 dagen.

Ik wil t op zich wel vertellen, dan voel ik me rustiger, en als t mis gaat dan weten ze het ook, ik spreek mn moeder elke dag, nu is t een goede verassing, anders moet je eerst zeggen: ik was zwanger nu niet meer. Wat zouden jullie doen?

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    nee iets van een knuffeltje kopen met lieve oma wil je deze bewaren zodat we straks kunnen spele ofzo of een baby sokje kopen en die geven

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat gaan we ook doen, met iets leuks, dat weten we al, het gaat er nu alleen nog om of we het gaan vertellen nu al:D

19. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik zou het wel doen ja voor het geval het mis gaat kan je mams je super troosten denk ik

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat denk ik ook, en vind t ook gek om t niet te vertellen als je zoon goede band hebt. Ze is zelf al bezig om een kinderkamer te maken bij haar thuis voor later... Maar ze weet helemaal niet dat wij er nu zo erg mee bezig zijn!

Deel Deze Pagina