Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    daarom is het toch leuk dan kan je zeggen we zijn gestopt met de pil en nog iets het is al raak haha

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja idd, we hebben voor de opa en omas van die speentjes, en ooms en tantes slabbetjes, en die pakken we in. We zeggen verder niet. Denk dat ze gaan flippen... en mocht t mis gaan dan weten ze t ook.

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja daarom misschien helpt dat jou dan wel wanneer ga je het dan vertellen als je het eerder gata vertellen

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dan willen we het aanstaande vrijdag vertellen dan ben ik precies 5 weken, maja klinkt zo vroeg nog.

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja maar ja dat is het eigenlijk ook nog he maar hun zijn anders dan de rest van de wereld

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dat is waar... pfff moeilijk allemaal hoor.

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja dat geloof ik best ik heb dat allemaal niet bij mij krijgen alleen zijn broertje het te horen omdat hij hier woont en de ander ook en een vriendin van mij verder wachten ze maar

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, maar die woont ook bij jullie natuurlijk! logisch. ik vind t echt moeilijk, maar we zullen zien.

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja wel laten weten he wanneer je het ze verteld en hoe ze dan reageerde ben benieuwd

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat ga ik zeker doen. Moet er ook nog even over nadenken en met elkaar over praten. We hebben net een maxicosie gekocht, helemaal geweldig:D

11. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    haha leuk ik heb al een badje gehaald ik wil het woezel en pip thema en die badjes zijn uit de handel gehaald dus nu zag ik er een dus heb hem maar besteld

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha ja dan moet je m hebben he!? wij hebben ook al een kinderwagen, haha

13. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja idd dan moet ik hem hebben hij is via marktplaats wel nieuw die mensen hebben hem niet gebruikt kan hem rond de 14e ophalen dan brengen ze hem naar hun ouders in rotterdam welke kleur kinderwagen ik wil ene witte, zwarte of rode

14. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ja moeten deze maand terug komen bij de fertiliteits arts. Dit is weer een stapje verder dan de gyn. Maar zie er best tegen op. Moeten dan hormonen gaan spuiten en waarschijnlijk wordt het iui. Hoop ook dat ze nu eindelijk verder gaan en niet weer allerlei onderzoeken moet doen. Heb daar nu echt een beetje de balen van. Maar we wachten af wat ze te zeggen hebben. Ga nu lekker tegen manlief op de bank kruipen en dan zo lekker naar bed toe. Heb het even overal mee gehad. ben ook echt toe aan vakantie. Nog 6 weken te gaan. Ben ook echt aan het aftellen

15. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk een maxicosi!!
    Ik zou het zeker weten aan mijn moeder vertellen met 5 weken. Als het toch mis zou gaan, wil je toch steun van haar?
    Het is vroeg, maar de rest van de buitenwereld zou ik ook nog even niets vertellen.
    Maar een moeder is toch wel heel wat anders toch? Vooral als je haar dagelijks spreekt. Ben benieuwd hoe zij gaat reageren.

16. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een domme vraag maar waar staat de afkorting iui voor?
    Het lijkt me ook vervelend om hormonen toegediend te krijgen. Nog een paar weekjes en dan lekker er tussenuit. Als ik het zo lees heb je genoeg voor je kiezen gehad en is het geheel welverdiend! Waar ga je naartoe?

17. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik had torouwens nog een taart gemaakt afgelopen weekend gevult met marscapone, aardbeien en witte chocolade

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @sunnie: ja ik kan ook ech niet wachten! maar ja, dan vertel je t ook aan je schoonouders, dus dan weten al meer mensen t. Mar ik wil t zoooo graag vertellen! Ik vind t niet leuk, stel t gaat mis: ik was zwanger, nu niet meer. Dat is ook gene leuk nieuws.

@natjuh: gelukkig kunnen jullie elkaar steunen en hebben jullie veel aan elkaar als ik zo lees, dat is ook belangrijk! ff samen je dipje hebben. Succes!

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Natjuh, Dikke knuf meis!!! Ik heb zelf nu ook een dipje dus ik weet precies hoe je je moet voelen.

Cat, Mooit taart zeg!! Knap hoor!

20. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @natjuh ik denk dat we allemaal voor je zullen duimen dat je een posi test hebt voor dat je banner 3 jaar haalt.
    En hier mag je altijd je hart luchten, gooi het er maar uit hoor ;) dikke kunffel voor je

@moniquep oow spannend die eerste echo en ook lekker optijd zeg.
    Gewoon lekker aan je ouders vertellen, kunnen ze met je meeleven ook als het mis mocht gaan, maar daar gaan we niet van uit hoor !!

@cat mooie taart hoor ;) ook hier maar ff zeggen dan he

@all ik heb ook een taart gemaakt van het weekend, wat vind ik het toch een heerlijke hobby

Deel Deze Pagina