@monique Blij dat de broer van je man leuk reageerde, blijft toch lastig zo'n situatie. Voor je het weet is het 1 sept hoor !!
ja, kan echt niet wachten op 1 sept. Maar ben al een stuk minder bang dat t mis gaat. Hoe is t met jullie allemaal, is zo stil hier!
ik verlies wat bruine afscheiding. hoop niet dat het de ongi is die doorzet zucht..sorry hoor dat ik zeur maar had net hoop gekregen door de test van gister en nu ineens is de hoop weer weg...
Ooooo meid ja bruinverlies zegt nooit veel goeds, maar hoop van harte dat het niet doorzet bij je en dat het gewoon wat oud bloed is.......! Hier vandaag de uitslag van me progesteron was goed. Heb een mooie eisprong gehad. Dus dat werkt ook goed.....!
@ingeping, goed zo! goed nieuws, @bos: nee dat klinkt niet goed, maar ik hoop met je mee dat het niet doorzet!
@Monique: Ja gelukkig goed nieuws. Maar ben toch wel benieuwd naar hetgeen waardoor het wel zo lang duurt. Fijn te lezen dat trouwens iedereen om je heen positief heeft gereageerd. Zelf de mensen die al langere tijd zelf zwanger proberen te raken. Het zal gerust wel even vervelend binnen komen bij ze, maar ze gunnen het je van harte zo te lezen. Gelukkig!!!
@ingeping, ja dank je! erg prettig dat iedereen zo goed gereageerd heeft, mn moeder is helemaal hyper haha. Wat zij al allemaal aan t doen is en in dr hoofd heeft... Ja, ik snap dat je wel benieuwd ben naar waarom het zo lang duurt! groot gelijk, moeilijk ook steeds dat afwachten!
@ingeping fijn dat de uitslag goed was, is toch fijn om zulke dingen te horen. @bos ik ga voor je duimen dat het gewoon oud bloed is. Wanneer wou je weer testen ?
@bos laten we hopen dan dat de ongi weg blijft en je gewoon weer posi test op woensdag, duim duim duim
Monique, ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten! Bos, Hoe is het nu? Hopen dat je ongi niet doorzet meid! Ingeping, fijn dat dat helemaal goed is!
Hallo dames. k ben er weer. Was 3 weken op vakantie. Met de familie, dus het zwanger proberen te worden stond op een laag pitje. Vanaf nu gaan we er weer voor. Zijn er al meiden hier die ik mag felciteren?
ja die zijn er (is alleen leuker als ze het zelf zeggen) ik ben 4 dagen gelden na 53 dagen eindelijk ongi geworden
Wow, na 53 dagen? Jeetje. Is lang volgens mij? Nou ja, nu uitkijken naar een volgende menstruatie ( hopelijk eerder ) en nog beter een baby @ thecat. Monique; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hardstikke fijn. Hoe voel jij je? Had / heb je klachten? Ja, onze vakantie was echt lekker. Heerlijk gegeten, geshopt en lekker lui gedaan iedere dag. En het leukste s; k heb mjn kalender niet bijgehouden, maar nu ik terug kijk op mijn kalender, klopte het precies met de menstruatie Jeeej ( zegt niets i know, maarja toch wel fijn )
oooh dat is dan mooi meegenomen he, dat t goed getimed is! Hihi. Je weet t nooit! Ik ben nu misselijk en voel me niet lekker, heb ook een lage bloeddruk... doe vandaag niets, lig lekker op de bank.
@La palma welkom terug en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. @monique oow dat is wel minder ja, inderdaad lekker op de bank en niks doen.
@moniquep heb het boek vorige week binnen gekregen en ik ben er erg blij mee. Als je nieuwschierig bent kun je hem bekijken op Trouwdag 6 Juli 2010 | Book Preview @the cat hoe is het mijn jou poes? is ze al aan het bevallen of nog niet.