@monique ja heb ik zelf gemaakt, gaat wel wat uurtjes werk in zitten, maar vind ik niet erg. Hoe is het met jou, voel je je al iets beter ?
wij krijgen t boek zaterdag waarschijnlijk, dan heeft mn vriendin m af, ben ook echt super benieuwd!! Heb vannacht goed geslapen, dus ben minder misselijk dan gister, gelukkig.
oow spannend, zal vast een geweldig mooi boek zijn geworden. Wij zitten nog te wachten op de video die gemaakt is , schoonzusje is hem aan het bewerken en muziek erbij onder te zetten dus ben ook erg benieuwd. Fijn dat je je iets beter voelt
ja geweldig he, om nog even terug te kijken en alles te herinneren als je het even doorkijkt. Ik vond t ook echt super om de hele dag in die jurk te lopen!
haha ik ook hoor , je voelt je toch heel bijzonder in zo'n mooie jurk. En hoe vaak krijg je die kans nou
ja idd:d ik ga m nog een keertje aan doen denk ik binnenkort:d ben echt bang dat ik m anders nooit meer pas haha
@Bos: Balen zeg dat het weer doorgezet heeft. Hier: heb een vreemd en dubbel gevoel. Heb een rare buik en vermoed dat me ongi komt. Nu heb ik net voor de gein een ovutest gedaan om te kijken wat die zou doen. Er was duidelijk een tweede streepje. Nu zeggen ze dat het kan wijzen op zwanger zijn. Ga er niet vanuit, maar ga zo even een test kopen......!!
@bos oow dat is balen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Knuffel van mij voor jou @ingeping heb nooit ovu testen gebruikt maar wens je veel succes !!
Hey meiden, Niks positiefs te bekennen hoor. Helaas!! Ook nog geen ongi, maar ga er vanuit dat ik vandaag of morgen wel ongi wordt.
ik denk dat er veel op vakantie zijn En dat de nieuwe meiden mischien niet weten wat ze moeten zeggen ?
Hey Girls, Here i am again!!! Hier door middel van een tampon wat burin gespot. Dat zegt bij mij vaak genoeg. Morgen wel ongi denk ik. Daardoor gaan we door naar ronde 15!!! Hierin krijgen we opnieuw een samenlevingstest om te kijken of me vriend zijn zaad rond mijn eisprong wel overleven in mij. Dus maandag bellen voor een afspraak. Hoe is ie verder bij jullie. Al nieuwe verhalen?