Hoi allemaal, hoe is het hier? Vaak kan ik het topic voor de meiden uit 1983 niet terug vinden of lees ik eroverheen. Kun je het ook vastpinnen voor jezelf ofzo? Ingeping, sterkte en een dikke knuffel. Van de week heb ik alle afleveringen gezien van babyboom op uitzendinggemist. Wat moest ik af en toe huilen zeg. Eerder had ik ze al gezien, maar toen was ik nog helemaal niet bezig met het ' proberen '. Nu zie ik het programma heel anders. Morgen is volgens de kalender mijn ei en we hebben al flink lopen rollebollen. Meer dan de voorgaande maanden rond deze periode. Vandaag heb ik een beetje 'onderbuikpijn' ofzo dus als het zo blijft heb ik er geen zin in hoor. Ik hoop wel dat het weg gaat en dat er deze maand van binnen een wonder mag gebeuren. Wat een onzekere periode en dat iedere maand weer ( en ik ben pas begonnen ). Verder voor de meiden die al langer bezig zijn; petje af. Zo onzeker en zo lang, kan ik alleen maar respect voor hebben en hopen dat voor jullie het wonder snel mag plaats vinden. ( sorry voor mijn lange tekst hahaha )
Je hebt helemaal gelijk! Echt respect!! Vind ik ook hoor. en al die depri dagen! Heftig. Je kan je op een onderwerp abonneren en dan staat ie bij je gebruikersinstellingen, dat is echt handig, hoef je niet te zoeken.
@Liftrasa: Knuf voor jouw. Ook weer op naar een volgende ronde. @Natjuh: ja de vakantietijd is altijd heftig. Maar het mooie is iedereen is straks geweest en jij mag nog lekker op vakantie. Nog even volhouden en dan volop genieten. @All: Voel me gelukkig alweer beter als gister. Heb altijd even een dip de eerste dag. We gaan natuurlijk vol goede moed door in ronde 15!!!
Had geen internet dus kon nergens op reageren en mijn meisie Abigail is zaterdag bevallen van 4 knulletjes (was een zware bevalling ze begon om 23.30 de eerst kwam 03.40 en de 4e om 8.30 heb dus geen oog dichtgedaan die nacht)
AAAAAAHHH hoe super lief! Echt niet normaal, zou er zo wel weer eentje willen hihi. Super zeg. Wij hebben idd ook zoon kat.
Het zijn perziche langhaar katertjes kleur Black Silver Shaded ze worden zo (dit is paps) mama is goud
ziet er goed uit ! mooi hoor ! wat ga je eigenlijk doen met de kittens? hou je ze allemaal zelf? drukke bedoeling
het zijn raskatten ja met alle papieren erij nee deze gaan weg ik heb thuis 6 katten 3 huis, balkon en keukers (zwart wit) en 3 persen 2 golden en een silver (van het nest hiervoor heb ik er een gehouden die is nu 5 maanden)
hihi me 2 ! het is nu even wat minder... maar je kan blijven stofzuigen :x die van mij komt ook niet buiten, dat scheelt denk ik ook, en regelmatig flink borstelen doet ook wonderen...alleen is dat een hele strijd
neee!! hhaha jeetje, wat goed hahaha. Nouja, t scheelt jou weer. Ik ken trouwens geen enkele man die strijkt.
Hij had in het bein van onze relatie commentaar op mijn strijk werk toen zei hij laat mij het maar doen nou dat laat ik mij geen 2 keer zeggen ik vouw de was erna op
nee...ik mag op zich niet klagen... die van mij doet best een hoop...maar strijken? no way ! haha.... en das ook echt t enige wat ik verschikkelijk vind om te doen...bah !
hahaha, nou, ik klaag ook zeker niet hoor. Maar strijken doe ik ook, en de was ook het liefst. Maar de was doen vind ik ook leuk.
ik vind de was doen ook leuk hoor nu doen we het samen hij strijken ik vouwen is zo gezellig joh ik haat stofzuigen en de vaatwasser uitruimen