Nod: Liftrasa 26 juni (ronde 1) Ingeping 11 juli (ronde 13) Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 Ingeping op de Lijst toegevoegd @HappyMarie Leuk dat je hier mee komt kletsen, hoop voor je dat alle uitslagen goed zijn en dat je gauw zwanger mag zijn. @all Vandaag slecht nieuws gehad......Mijn Oma (83) is van de week opgenomen in het ziekenhuis met pijn in arm/rug. Allemaal onderzoeken gehad en nu hebben we te horen gekregen dat ze longkanker heeft met uitzaaiingen in de rug Dit komt best hard aan omdat ze nooit wat heeft gehad behalve al jaren reuma. Ze heeft het in zo ver stadium dat ze er waarschijnlijk niks meer aan doen. Hoelang ze nog heeft weet niemand, kan vandaag maar ook nog een tijd duren. Zelf is ze er erg nuchter onder gelukkig en maakt zich nu alleen maar druk of ze wel optijd uit het ziekenhuis is ivm de bruiloft. Wat een schat hé Sorry moest het even van me afschrijven aangezien vriendlief vanavond zijn vrijgezellenfeest heeft, en alleen thuis zit dus....
@ The cat Hier vandaag met de buren allemaal voetbal gekeken. Om 19.30 stonden er een helehoop vrienden aan de deur die wat te drinken wouden omdat ze mijn vriend mee wouden hebben vanavond. Heb die net de deur uitgeschopt Morgen vieren wij niet echt vaderdag, heb natuurlijk wel een kadootje namens Nigel maar dat is alles. Denk dat ik niet teveel hoef te verwachten van hem ivm kater haha
Oh, wat erg van je oma. Schrijf het inderdaad maar van je af hoor! Dat werkt toch altijd een beetje. En helemaal als je alleen thuis zit en er toch aan denkt! Vandaag lekker gewinkeld, geen voetbal gekeken, houd ik niet zo van.
Dank je mieden, helpt inderdaad van je afschrijven Ben ook niet zo'n voetbalfan, maar hebben hier de traditie om met ongeveer 20 man (buren) bij elkaar voetbal te kijken. Ga meer voor de gezelligheid. Ik zoek mijn bed op ben erg moe, en natuurlijk weer vroeg op ivm de kleine... Veel plezier allemaal morgen! Slaap lekker
Hoi Meis, Wat erg van je oma zeg. Heel veel sterkte ermee. En wat super lief dat ze dan zegt als ik maar op tijd weer uit het ziekenhuis ben voor de bruiloft. Geniet maar lekker van je oma. Hoop dat je vriend een leuke tijd heeft gehad gisteravond!!!
Hey! Wat is het stil hier! En dat op een dag met dit weer... Of is iedereen flink aan t 'klussen'? Hadden jullie je vrijgezellenfeest niet op dezelfde avond? Heb jij je feest al gehad? Of mag je nog gezellig? Ik ben benieuwd
Klussen heeft nog geen zin laatste dag ongi (als het goed is) ik zit voetbal te kijken en beetje hyvesen en mijn vriend slaapt LUI nee hoor ahaha
Mijn vent slaapt ook Zit ook een beetje tv te kijken en te computeren, volgend weekend wordt beter weer
Haha is het luilak uurtje ofzo haha ja mag wel weer lekkere zon komen ga zo ook de was binnen halen het waait hier alleen geen regen dus hup naar buiten dacht ik
Ja, idd de mannen slapen en wij hangen een beetje. Hier heeft t wel geregend steeds, net nog. Maar met die wind is de was snel droog denk ik. Jij woont in de buurt van Rotterdam? Ik bij Amsterdam.
Ik woon in rotterdam en heb nog geen droger we willen er een in de winter gaan halen nu kan het toch buiten en is beddengoed dus dan liever maar naar buiten ja
Wij hebben wel een droger, maar gebruiken m niet. We hebben een grote zolder en daar hang ik alle was op. Maar wanneer er een kleintje komt gaan we de droger wel aansluiten. Hoe kom je trouwens aan die banner? Ik kan dat echt niet vinden, ben niet zo goed met computers...
Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor sokken en beddengoed en werkkleding van mijn vriend hij zit in de bouw dus is vaak (zeker in de winter) vies en nat en dan hangt nu alles aan de kachel en dan kan het snel de droger in ik woon nu nog in een flatje maar zijn opzoek naar een ander huisje. Die banner staat helemaal bovenin daar zie je een balk met home en forum enzo en verderop staat banner daar op klikken krijg je er heel veel dan de code kopieren en bij je gebruikergegevens in je handtekening plakken
Dank je wel, heb m gevonden! Wat een werk, hihi. Ja die droger is dan wel handig ja. Vooral in de winter dat snap ik. wij hebben een eensgezinswoning en we wonen met z'n 2en. Dus we hebben heel veel ruimte om alles lekker op te hangen. we hebben nu nog 2 slaapkamers leeg... Hoop dat we snel kunnen klussen aan die babykamer. Hebben jullie al verhuisplannen? Al iets op t oog?
Ik heb nog niks op het oog bij ons woont ook mijn vriend zijn broertje we hebben nu geen kamer over maar mocht ik nu zwanger raken gaat de uk bij ons in de kamer die is groot genoeg en dan maken we een soort afscheiding van de kledingkast van de uk en misschien een boekekast ofzo het eerste jaar is dat niet zo'n ramp
@ all Mijn vriend heeft een superleuke avond gehad, is gezellig met zijn beste vrienden de stad in geweest. Tevens zijn ze bij een striptent geweest en heeft hij een striptease gehad, haha Hij vond er niks aan en had meer het idee dat het voor zijn vrienden zelf was Ik weet niet of mijn vrijgezellenfeest door gaat, We zouden met een aantal naar de sauna maar die dag kon niet doorgaan ivm ziekenhuis opname oma. Ben geen persoon die uitgaat of zo , dus mijn moeder had dit gepland Ze zei vandaag dat ze wou kijken of het voor de bruiloft nog ging lukken. anders gingen we gewoon gezellig na die tijd. Hier vandaag op visite geweest bij mijn ouders, lekker gegeten en een film gekeken.Dus lekkere luie dag. @The cat Is inderdaad wel handiger een droger dan. Het kan zeker heel goed hoor een kleine bij op de kamer. Wij hebben Nigel tot 9 maanden op de kamer gehad, Ik vond het best zielig voor zo'n kleintje om alleen op zo'n grote kamer te liggen. Met 9 maanden vond ik het wel weer tijd voor een wat betere nachtrust. Werd wakker van iedere draai,geluid.
Haha nou gelukkig heeft je vriend het leuk gehad dara gaat het toch om. Oh nou een vrijgezellefeest na je trouwen kan toch ook heel goed het gaat toch omdat je plezier hebt en een dagje met vriendinnen weg bent (vrijgezel ben je eigenlijk toch niet). Ja daarom slaapt de uk bij ons we maken wel een kleine afscheiding bij het bedje het hoeft niet alles te zien he haha