Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, ik vind de keuken echt erg, die word elke dag vies lijkt t wel.

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @natjuh026 Bedankt ^^ nog even volhouden en dan heb je vakantie !!

@lapalma onder onderwrp tools kun je een abbonement nemen op dit topic. Dat kun je dan weer terug vinden onder je gebruikersinstellingen.
    Erg handig anders ben je veel aan het zoeken inderdaad.
    Klus ze vanavond ;)

@ingeping dank je ;) In dip is helemaal niet erg, is goed te begrijpen. Ronde 15 gaat jullie vast wat geweldigs brengen.

@the cat ach wat een scheetjes, wel jammer voor abigail dat de bevalling zo zwaar was. Wel gelukkig dat ze zo'n zorgzame baas heeft als jij dan ;)
    Ik wil ook zo'n vriend ......haha

Moet zeggen dat ik niet strijk hoor, heb er zo'n gruwelijke hekel aan, vriend strijkt af en toe als hij een niet gekreukte blouse moet hebben.

3. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja he wanner je je omdraaid ploep ligt er weer (is ook met de was trouwens)
    Ohhhhh ik ben voorbarig geweest heb een babybadje gekocht van woezel en pip (die is uit de handel dus nog even snel voor hij echt niet te krijgen is)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha gewoon doen toch. hebben wij met de meubels, ook al gekocht, en kinderwagen, en behang:p

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @the cat Woezel en pip is ook gewoon leuk ;) Nigel heeft erg veel van woezel en pip bij Oma

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik wil alles woezel en pip (ik wilde een thema om het geslacht niet te weten (of ik dat nu nog niet wil weten geen idee)) en toen zag mijn vriend woezel en pip en toen mocht ik die

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik ga ladies, voel me niet lekker ga vroeg slapen xxx

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ga zo ook naar bedje lekker twilight lezen

9. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    trustuh allemaal, ik ga ook zo naar mn mandje 8) ..nog een paar dagen werken...dan vakantie !! kan niet wachten ..

10. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Lapalma, Thnx Meid!

Ingeping, gelukkig voel je je wat beter! Dikke knuf!

Cat, wat een schattige kittens!! Erg lief!!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    even snel alleen laatste pagina vluchtig gelezen

zie schattige katjes voor bij komen.
    wat een poepies zeg

en iets over mannen en strijken.
    mijne strijk ook overhemden en mijn blouses (hij moet wel want ik kan het niet en vertik het om te leren)
    de rest doe ik hoor haha

sorry ga binnenkort uitgebreid bijlezen maar moet nu nog ff soep maken vanaf half 3 komt de visite en krijg 10 volwassen en 3 kinderen te eten dus ben weer ff wat doen.

12. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    @ the Cat, Wow je vriend heeft als hobby strijken. Kun je hem niet hier heen sturen. Heb daar echt een bloed hekel aan. Manlief dat dat echt niet. Zelfs wassen doet ie niet. Heeft ie 1 keer gedaan. De truitje hadden een andere kleur en waren 4 maten gekrompen hahaahha.

@ liftrasa, Dank je wel. Ben de dagen aan het aftellen. Kan niet wachten tot het zover is

@ Bos, Van Harte gefeliciteerd met Lars zijn 1e verjaardag.

@all, Vandaag dan eindelijk het vervolg gesprek gehad. De fert- arts zei ik had gehoopt jullie niet meer terug te zien. Wij: Ja wij hadden dat ook gehoopt maar toch zijn we weer hier. Ze gaan ons nu helpen. Ben echt helemaal HAPPY!!!!!!. Volgende maand moeten we terug komen krijgen we uitleg over het spuiten en hoe alles in zijn werk gaat en gelijk als ik dan ongi wordt gaan we starten met IUI. Had niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Hier nog niets te ontdekken van rood dus we wachten af. Maar het goede nieuws hebben we nu toch al dus mijn dag kan niet meer stuk

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Bos: gefeliciteerd! nou denk dat t een gezellige dag is geweest en misschien vnvnd ook nog wel wordt:D

@Natjuh: blij dat je happy bent met het goede nieuws. En dan nu maar afwachten wanneer te beginnen! Ik ga echt voor je duimen!

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Bos, Gefeliciteerd!!! Leuke dag gehad?

Natjuh, Fijn dat je mag beginnen met IUI! Wel fijn dat je serieus wordt genomen! Heel veel succes met je IUI!!

15. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @bos van harte met de eerste verjaardag van Lars !!Hoop dat hij een leuke dag heeft gehad, en jij ook natuurlijk.

@Natjuh Dat is inderdaad goed nieuws, kan mij goed voorstellen dat je daar erg blij van word ;)

@all morgen ga ik op vakantie , weet niet of ik voor de tijd nog tijd heb om even online te komen, je weet wel inpakken, schoon maken , beestjes nog even extra knuffelen enz.
    In ieder geval tot over een goede week weer, klets niet teveel anders moet ik zoveel bij lezen :)

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Hoe is het hier met jullie?

HIer wel lekker, alleen ben ik bang dat ik mijn ovulatie niet goed heb berekend. Natuurlijk geen probleem want ik ovuleerde of gisteren of vandaag en misschien morgen. Maarja weten jullie een goede site zo'n handig balkje te maken? Want volgens mij is die van mij in de war.

Natjuh ; wat fijn dat je ' groen ' licht hebt gekregen. :)

17. esther27

esther27 Nieuw lid

19 aug 2010
    4
    0
    0
    Docent Nederlands
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Mijn eerste berichtje op dit forum!

Ik zal mezelf even kort voorstellen: ik ben esther en ben 27 jaar oud. Ik heb bijna tien jaar een relatie en half juni ben ik gestopt met de pil.
    Kinderwens was er al langer,... maar eerst de opleiding afgerond.

Na het stoppen met de pil één keer ongesteld geweest in de 'stopweek'. Daarna niet meer ongesteld geweest.

Ik lees overal dat het niet raar is dat het even duurt, maar toch wel fijn om een forum te volgen!

Liefs.

18. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @LaPalma: Je kunt hier op de site ook een banner maken voor je cyclus hoor. Bovenin de keuzebalk banner kiezen en dan kun je je datum van je laatste menstruatie invoeren. Dan kies je welke plaatjes je kunt gebruiken en dan de code copieeren naar je handtekening in gebruikersinstellingen.....

@Ester: Welkom hier bij de meiden. Het is idd niet raar dat je ongesteldheid even weg kan blijven. Je lichaam moet het ineens zelf allemaal doen en dat lukt niet altijd meteen.
    Maar als het te lang duurt moet je wel even bij je huisarts aankloppen. Het moet natuurlijk binnen nu en een aantal weken wel komen. Veel plezier op het forum!

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Liftrasa, Ik weet niet of je het nog leest maar iig een leuke vakantie toegewenst!!

Esther, Welkom en veel succes met zwanger worden! Ik lees ind wel vaker dat de menstuatie uitblijft na het stoppen van de pil.

20. esther27

esther27 Nieuw lid

19 aug 2010
    4
    0
    0
    Docent Nederlands
    Drenthe
    Bedankt! Ik voel me al helemaal welkom :)

Leuk om te lezen dat jullie ook allemaal zwanger willen worden. Ik praat er wel met mijn vriend en een goede vriendin over, maar verder niet.

Houdt er iemand van jullie ook de menstruatiekalender bij op internet? Ik sinds een aantal weken. Bevalt erg goed!

Deel Deze Pagina