De eerste keer had ik er maar 1 en de laatste keer hebben ze de dosis verhoogd. Toen had ik er twee die zijn gesprongen.
dat is spannend. Bij ons gaan ze ook voor 2 eitjes. Ze zei hou er rekening mee dat dit een meerlingen zwangerschap kan worden. Dus we hebben ons er wel een beetje op ingesteld
Ja wij ook de 14de krijg ik de echo dus dan zien we of het een meerling is of niet. Heb je er een beetje vertrouwen in?
ja heb er wel een beetje vertrouwen al vind ik het wel spannend. Maar spannend de 14e een echo. Hoop dat je een mooie echo hebt.
@Esther27: vanmiddag dacht ik ....volgens mij ga ik ongi worden...maar nu voel ik niks meer... mijn lichaam heeft me in die 65 dagen al meerdere malen voor de gek gehouden, grrrr ! hopelijk zet het bij ons snel door... mijn man leeft helemaal mee, vraagt elke keer...en? al ongesteld? of...voel je al iets? of... nou mag het wel komen, kunnen we daarna eindelijk beginnen met een kindje maken ...echt zo schattig ! van de week kreeg ik onder werktijd een sms met: liefiej...ik wil zo graag een kindje van jou ! ... nooit gedacht dat hij het ook echt zo leuk zou vinden ! ik hoor wel andere verhalen in mijn omgeving. hopelijk komt onze wens snel uit ! bij jou al iets te bekennen? op hoeveel dagen zit jij nu met je cyclus?[/QUOTE] Hoi hoi, Net lekker een weekendje weg geweest naar Callantsoog.. Heerlijk uitgewaaid! Wat een leuke berichten allemaal weer op het forum! Goed te horen! Hier duurt het voor mij allemaal veel te lang. Ik ben 12 juni gestopt met de pil. In mijn stopweek gewoon ongesteld geworden (17 tot 21 juni) en daarna niks meer gebeurd. Wachten duurt altijd lang... en het bevordert het ook niet geloof ik :x Mijn vriendje is er ook helemaal klaar voor. Hadden eigenlijk niet eens aan gedacht dat het nog wel even kon duren voordat ik ongesteld was... Er gebeurt wel van alles in mijn lichaam volgens mij. Heb de laatste dagen ontzettend veel afscheiding.. Het blijft me bezig houden.. zal ik dan nu gauw ongesteld worden??? Willen ook zo graag voor het echie gaan..
nou vandaag is het officieel we zijn vandaag precies 1000 dagen bezig voor een kleine. Wie had dat gedacht dat we er zolang over zouden doen pffff
Hey zwangere meiden onder ons: Hoe gaat het met jullie? Vergeten jullie ons hier niet? Dus als jullie de ' buikfoto's ' gaan maken, willen wij het ook zien he! Hier alles goed hoor. Bijna mijn nod. Ik heb een paar dingen waardoor ik twijfel. Meer plassen, een keertje bruin bij afvegen, geen hoofdpijn terwijl ik dat altijd heb en mijn tepelhof is gezwollen. Van de week deden mijn borsten pijn en nu voel ik daar niets meer van. Het buitenste randje van mijn tepelhof is een paar tinten donkerder dan de rest van mijn tepel. Even afwachten nog maar. Wel superspannend weer. Kiss
Hey la palma! het is vaak rustig op dit forum.. Dus dan ben ik er niet zoveel. Vandaag ben ik preies 8 weken, volgende week echo. s avonds is buik gezwollen maar niet fotowaardig... Ik hoop voor je dat je een prachtige positieve test hebt!!! Ik ga voor je duimen!
Spannend Monique. Je eerste echo! Wow, bijzonder. Geniet ervan. Heb je al mensen verteld over je zwangerschap? Sunnie; ik mag over 5 dagen testen, maar ik wil eigenlijk even wachten want als mijn cyclus 27 dagen is komt mijn ongie woensdag en bij 28 donderdag. Dus nog even afwachten. Was net een cadeautje aan het kopen voor mijn zus, kreeg ik een paar steekjes in mijn onderbuik en daarna voelde het een beetje nattig daar benee! Dus thuis dacht ik dat ik misschien zou bloeden ofzo, maar dat is niet zo
ooh la palma! spannend! maar ik zou ook niet te vroeg testen! dat werkt dan ook averechts. Maar moeilijk he dat afwachten... Snap ik wel hoor! Mijn ouders en schoonouders en onze broer(tjes) weten t. Mijn moeder ging huilen
Wat leuk. Hoe heb je het verteld?! Schattig dat je moeder ging huilen. Hield jij het droog? Ja ik ga proberen niet te vroeg te testen. Ga mijn best doen
we hadden slabbetjes voor de ooms en tantes en oma's gekocht en een speentje met i love opa voor de opa's. en dat ingepakt. Mijn moeder zag alleen t woordje oma en ging flippen Ja, t ging wel, vond t wel leuk dat ze zo reageerde. Ja, te vroeg testen is echt logisch, je wilt t zo graag! Maar ja, niet te vroeg doen he!
Leuk idee. Ik zou ook huilen hoor als ik zoiets zou krijgen hahahah. Nee ik doe mijn best. Drukke week op werk, dus ik hoop dat het me een beetje gaat afleiden
ja, precies, werk is wel een goede afleiding... Dan vergeet je t soms gewoon heel even. Dat snap ik! Spannend wel weer hoor!
La palma, spannend meid!! Ik ben pas vijf weken zwanger dus mijn buik is er ook nog niet Monique, spannend volgende week de echo!!