hoi kaat! hoe is t met je? Is het besef er al een beetje? Hoe voel jeje? al klachten? Ja, woensdag de echo, zo spannend! na de echo, als die goed ik wil ik t aan iedereen vertellen!
Ja gaat goed, het besef is er nu wel en ik moet zeggen dat ik weinig klachten heb behalve dat ik heel moe ben. Leuk hoor dat je het aan iedereen verteld Toch heel leuk nieuws om te zeggen.
ooh dat is wel fijn dat je weinig klachten hebt.. Maar dat had ik ook met 5 weken, wil je niet ontmoedigen, maar kan nog van alles gebeuren..
@all Zo een heerlijke week gehad met minimale regen , was in nederland wel anders of niet ? Fijn van al dat goede nieuws, geeft ons meiden toch een beetje goede hoop Vanavond maar druk aan het klussen afgelopen dagen niks van gekomen ivm slapen van de kleine op kamer en kamer naast ons sliepen mijn ouders, ook geen fijn idee vind ik. @pauline was al weg ja, heb een leuke vakantie gehad hoe is die van jou ? @kaat Wat geweldig nieuws zeg !!! gefeliciteerd geniet ervan. @sunnie jij ook van harte met je zwangerschap, geniet ervan. @monique hoe voel je je , al een beetje gewend aan het zwanger zijn ? @ingeping Heel begrijpbaar hoor dat je even een time-out wilt van zp, is ook erg vervelend als je elke keer geconfronteerd word met al die zwangeren hier.Als je je verhaal kwijt wil mag dat altijd via pb of hier natuurlijk.We leven allemaal met je mee.Succes met alles en mischien tot over een tijdje. Hopelijk met goed nieuw dan Dikke knuffel van mij. @natjuh gelukkig dat de ongi eindelijk is gekomen, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. @Wjs welkom , gezellig dat je komt mee kletsen.Wat doe je voor werk als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen. @esther Lekker zo'n weekendje op callantsoog, het is zeker vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent, hoop dat je ongi gauw komt zodat je het wel weet en voor het echie kunt gaan. @la plama die symptomen klinken inderdaad erg goed , ga voor je duimen !! Nod: Natjuh026 17 augustus (ronde 31) Liftrasa 15 sept (ronde 4) Zwanger: MoniqueP (ronde1) Kaat (IUI) Sunnie Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 La Palma ..-11-83 Bos 21-12-1984 Heb wat mensen verwijdert van lijst ivm niet meekletsen hier en wat dingen toegevoegd
@liftrasa: fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt ! die van mij zit er ook op, toch nog aardig weer gehad, ook een dagje in Keulen wezen shoppen, heerlijk ! Nod: Natjuh026 17 augustus (ronde 31) Liftrasa 15 sept (ronde 4) Zwanger: MoniqueP (ronde1) Kaat (IUI) Sunnie Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Pauline 09-05-1983 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 La Palma ..-11-83 Bos 21-12-1984
Goedemorgen meiden. Fijne zondag Nod: Natjuh026 17 augustus (ronde 31) Liftrasa 15 sept (ronde 4) La Palma do 2 sept ( ronde 3 ) Zwanger: MoniqueP (ronde1) Kaat (IUI) Sunnie Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Pauline 09-05-1983 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 La Palma ..-11-83 Bos 21-12-1984 __________________
Monique, hihi laat die kwaaltjes maar komen dan weet ik iig dat ik zwanger ben Liftrasa, Dank je! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!! Jullie ook allemaal een fijne zondag!
@kaat: ooh die komen vast wel, maar t ligt eraan wat. Ik heb bv bijna geen zere borsten, terwijl veel mensen dat wel hebben, maar ik ben weer misselijk, dus het is afwachten, leuk hoor
Hey meiden. Hoe is het hier? Ik denk dat jullie mij van de NOD lijst kunnen halen. Want ik heb net een test gedaan en dit was het resultaat
Nee. Dit is echt superraar. Ik heb ook helemaal geen last ofzo. Ja mijn borsten zien er anders uit en af en toe lijken het wel stenen. Maar ik hoef ( nog ) niet te braken ofzo. Vanmiddag was ik wel echt moe moe moe. Ik voelde me echt niet prettig. Maarja dat was het. Nee, ik besef het niet. Is er al een vervolg club voor de meiden uit 1983? Oja en monique: Vanaf wanneer gaan ze rekenen? De eerste dag van je laatste menstruatie? En hoe is het met jou en je body? Bijna de eerste echo he?
hey, nee ik snap dat je t niet beseft! maar klachten heb je dan ook nog niet echt hoor! Begon bij mij ook vanaf week 6... Maja bij iedereen anders... Ik snapte er ook eerst niets van, ook geen klachten, maar dat komt wel! Ja, ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, wanneer was die? Ik blijf vaak overgeven, vandaag 1e afspraak vk gehad, was goed, morgen idd echo, spannend! Maar wat super leuk! wat zei je vriend?
@La Palma Gefeliciteerd. Mooie test hoor! Super duidelijk. Geniet ervan. @Monique spannend zeg. Wist je al voor de intake dat je morgen de echo krijgt? Wat ontzettend leuk voor je morgen.
@La palma Van harte gefeliciteerd , mooie test hoor Klachten hoeft niet hoor (heb ik ook niet gehad bij Nigel) geniet ervan zolangs ze er niet zijn Haal je direct van de Nod lijst. Nod: Natjuh026 17 augustus (ronde 31) Liftrasa 15 sept (ronde 4) Zwanger: MoniqueP (ronde1) Kaat (IUI) Sunnie La palma (ronde3) Verjaardag: Kaat2000 06-02-1983 The cat 26-03-83 Pauline 09-05-1983 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 La Palma ..-11-83 Bos 21-12-1984 _________
Nog niet echt misselijk ofzo. Wel regelmatig krampjes. Soms ook rugpijn. Weet niet of dat goede tekens zijn, maar is al een week aan de gang. Dus zal er dan wel bij horen toch? Vind het wel echt spannende weken. Het is maar de vraag of het een plakbeebje is. Ik hoop het. Meestal krijg je toch een echo met 12 weken? Hoe komt het dat jij hem eerder hebt?
ja, dat hoort er vast allemaal bij, iedereen heeft weer andere klachten, dus geen zorgen maken... De vk vond het heel super snel na het stoppen met de pil. Ik heb maar 1 cyclus gehad, dus ze raadde me aan om begin sept een echo te doen om alles te bepalen omdat dat nu heel moeilijk is... En dat vind ik helemaal niet erg
Ja toch vreemd die klachten. Maar ik ben blij dat ik 2/3 dagen voor nod zo'n duidelijke test heb. Oke. dat is dus geweest op 6 aug en volgens internet moet ik dan bevallen ( Bevallen en IK in 1 zin, zo vreemd ) in mei. Dus dan zou ik op nod ongeveer 3-4 weken zwanger zijn toch? O, morgen al de echo. Spannend zeg! Wow. Mijn man was dolbilij. Hij vroeg gelijk hoe we dit geheim gaan houden. En toen ik net beneden kwam, zag hij er zo gelukkig uit
ooh geweldig, ja ik besef dat hele gedoe van een buik krijgen en bevallen ook nog niet dus t duurt wel even hoor maar in mei mooie maand, en dan hoor je op de echo wel precies wanneer je uitgerekend bent! Leuk dat je man zo reageerde! Super Nou, nu t geheimhouden, vreselijk