Mee eens , vrijgezel ben ik inderdaad niet meer Heel verstandig van die afscheiding , hadden wij helaas geen ruimte voor Ga een filmpje kijken met vriend , tot morgen !!
Nod: Liftrasa 26 juni (ronde 1) Ingeping 11 juli (ronde 13) ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 Hollowglade 24-11-83 hoi meiden ik kom ook uit 83 heb mezelf al even in het lijstje gezet mijn man en ik zijn al 4 jaar bezig en hopen dat onze wens snel vervuld mag worden
Lekker toch een dagje sauna, het hoeft toch ook niet gek te zijn of dat je gaat stappen. Ik houd ook niet van stappen, mijn moeder had t ook georganiseerd en wij hebben lekker gegeten en hebben daarna lekker thuis zitten borrelen. Maar het gaat om de gezelligheid. En een vrijgezel ben je toch niet meer, dus het kan ook net zo goed na de bruiloft. Dat snap ik wel hoor. Hoe is het nu met je oma? @The Cat: ik denk ook niet dat het een probleem is wat jullie gaan doen. Vooral met een baby gaat dat makkelijk, er zijn meer mensen die dit doen hoor!
We den het alleen als we nog hier wonen (hoop in jan in een nieuw huis te wonen) als we een ander huis hebben krijgt het ukje een eigen kamertje alleen dan vind ik de kleuren kiezen zo lastig haha ik vind alles leuk ze hebben nu vooral oranje maar om nu alles al te kopen haha
Welkom Hollowglade , gezellig dat je hier komt mee kletsen. 4 jaar al bezig , is dit jullie eerste icsi ? Lekker eten en borrelen is ook gezellig. Met Oma gaat het zozo. heeft gelukkig geen pijn in arm/schouder meer ivm morfine. Heeft ook geen last van de longkanker. Ze heeft vandaag een niet reanimeren verklaring getekend voor als het mis gaat. Dit ivm de reuma die ze door heel haar lichaam heeft.Reanimatie zou heel haar borstkas kapot maken. Dus dit is beter.
Ja,misschien wonen jullie al ergens anders, hopen van niet, dat betekent dat het snel raak is De kleuren kiezen vinden wij ook lastig, wil graag groen, maar onze woonkamer is al groen met bruin... Misschien als je een kleurtje of een behangetje o.i.d. ziet dat je helemaal leuk vind, dan weet je 't. Oh, ja ze heeft ook reuma, wat komt er gelijk een hoop bij kijken he. Dan zit je helemaal in het ziekenhuis gebeuren. Wel vervelend. Hopen maar dat je oma nog een goede kwaliteit van leven houd en heel veel geniet op jullie bruiloft! Maar dat zal ze denk ik wel doen.
hoi liftrasa officieel is het onze 1e ja de allereerste is afgebroken omdat ik maar 1 eitje had door de pco die ik heb nu moet ik deze poging veel meer spuiten wel met het risico dat ik overstimulatie krijg maar ja dat is afwachten en duimen van dat dat niet gebeurd sterkte met je oma kanker is niet niets en dan ook nog de reuma hoop dat ze nog een mooie tijd met jullie mag hebben @the cat (moet er nog even inkomen hoor niet alles blijft hangen) hier komt zoiezo de kleine (wanneer die mag komen) bij ons op de kamer te liggen ook al hebben we 2 kamers over er komt wel een babykamer maar dat is meer een dreumes/peuter kamer hoop voor je dat je snel jullie eigen plekje hebben dat is toch het fijnst
Nou een eigen plekje hebben we al alleen woont mijn vriend zijn broertje bij ons in hij weet wel dat hij weg moet als ik zwanger ben of als we een groter huis hebben met een kamer extra dan hoeft dat niet dat weet hij hij weet alleen niet dat we gestopt zijn met de pil dat is nog voor ons 2 hij krijgt het net als iedereen met 12 weken te horen dan heeft hij nog 4 maanden (hij heeft een eigen huis maar is al 2 jaar een bouwval moet ie daar maar wat aan doen heeft ie ook een huis maa ja MANNEN)
@Hollowglade Hoop dat je de icsi deze keer wel kan afmaken. en dat daar een lief klein babytje uit voort komt !! @The cat Ik vind dat knap hoor dat je met zijn broertje in 1 huis woont. Je levert toch een hoop van je privacy in. Wij hebben een half jaar een goede vriend in huis gehad , ik was blij dat hij een eigen huisje had hoor ^^ Doet hij helemaal niks in zijn eigen huis dan ? Ga er toch vanuit dat hij dit toch ook niet de beste oplossing vind. @all Hier vanmorgen ongi geworden , te vroeg maar dat zal wel door het ontpillen komen. Ben wel blij met de ongi , anders was ik op of rond de verjaardag van mijn eerste bevallen en dat vind ik jammer voor hem. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen
Nod: Ingeping 11 juli (ronde 13) Liftrasa 20 juli (ronde 2) ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 Hollowglade 24-11-83
Nou wij hebben het idee dat hij het wel makkelijk vind hij gaat nooit naar zijn huis zelfs niet om de post te halen hij woont nu 3 jaar bij ons het was de bedoeling een paar maanden maar blijft plakken en je zet niet zomaar iemand eruit vinden wij dus ja wordt er gek van maar ach. Dus eigenlijk gefeliciteerd met je ongi haha
@the cat Bedankt Ik zou er toch wat aan gaan doen hoor, natuurlijk zet je hem niet zomaar op straat, maar een beetje onder druk zetten mag hoor !! Wij hadden onze vriend ook geen termijn opgelegd, maar naar 3 maanden niks doen van hem. Hebben we gezegd nog 3 maanden dat je bij ons maar blijven en verhip het hielp hij is toen gaan zoeken naar een huisje. Wij hadden hem nooit op straat gezet maar dat hij dat dacht was meer dan genoeg. Hij betaald jullie toch wel kostgeld of iets ?
Ja hij weet dat zodre ik zwanger en hij bij de 7e maand weg moet ja hij betaald wel kostgeld anders kan ik niet eens aan kindjes beginnen als ik naast mij en mijn vriend en alle katten ook nog een volwassen vent moet onderhouden hij is bijna 22
Ja ik hoop het ook niet alleen daarvoor haha zo erg is hij niet (soms wel maar ja mijn eigen vriend ook en ik ook denk ik haha)
haha dat is waar vind het alleen sneu voor zijn andere broer die krijgt zijn aankomend kindje nooit te zien en ziet zijn zoontje van 3 ook maar eens in de 2 weken voor hem vind ik het wel sneu dus
snap niet dat vrouwen zo zij kijk als de man ervoor kiest oke weet je maar hij werkt gewoon doet normaal en dan nog zo zou ik echt niet kunnen doen pff mijn kind mag paps net zo zien als mams
Ik snap ook niet dat vrouwen zou koelbloedig kunnen zijn. zij zijn ja geen kind waard. Ik vind dat je je kinderen hun vader niet mag onthouden. Oke uitzonderingen op de regel natuurlijk.... In dit geval dus absoluut niet !!