Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ik dus ook loop heel het internet af te struimen wat ik kan doen voor hem en heb twee vriendinnen bij jeugdzorg dus ook hun ingeroepen

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Succes ermee erg lastige situatie...

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, veel geschreven vandaag:) Het is inderdaad een moeilijke situatie The Cat, zal wel moeilijk zijn om dan niet altijd prive te zijn met je vriend. Gewoon samen dingetjes doen, lekker tv kijken enz. Maarja, ik snap dat je m er moeilijk uit kan schoppen. Maar als je zwanger bent heb je natuurlijk een hele goede reden:)

@Hollowglade: klinkt allemaal heel ingewikkeld. Ik heb er nog niet zo veel verstand van, maar ik hoop dat het deze keer beter gaat lukken inderdaad en hoop voor jullie dat het dan snel raak is. Welkom op de site:)

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Nou ja ik bepaal toch echt wat er gekeken wordt of mijn vriend niet zijn broertje en hij gaat geregeld weg dus ook dan hebben we rust haha vind het alleen vervelend dat zodra ik mijn laptop neerzet op tafel hij gelijk vraagt of hij mag pffff als ik hem neerzet betekend niet dat ik klaar ben haha.

Ik heb ook geen verstand van alle medische ingen op het gebied van zwanger raken maar wens je alle geluk toe.

Mijn vriend heeft zich vanmiddag versproken (maar alleen ik hoorde het) hij had het met zijn broertje over kamertjes en kinderwagens (het broertje met een kind en nu een baby op komst) en toen zei mijn vriend ja wij mogen flink gaan sparen nu over een jaar moet de baby alles hebben en zijn broertje nou als ze stopt duurt het nog wel even hoor haha hij had niks door

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hahaha, wat een goeie hey, het is ook echt makkelijk om je te verspreken! Het gebeurt zo! Ik vind t ook lastig hoor,vooral omdat je er zelf (ik wel tenminste) zo veel mee bezig bent en over nadenkt.

Goed zo!Wel de baas in huis blijven hoor! Want het is nog wel jullie huis hihi.

Vandaag weer voor groep 7 gestaan. Gelukkig worden je kinderen langzaam groot en heb je niet gelijk die leeftijd kinderen, pfff als ik die kids heb gehad begin ik bijna te twijfelen8)

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja ik ben er ook heel erg mee bezig hoor haha pfff wordt er zelfs gek van soms.
    Nee als kinderen gelijk die leeftijd hebben wil ik ze ook niet hoor haha

7. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @the cat Die versprekingen zullen nog wel vaker gebeuren ;)

@moniqueP Haha wacht maar tot je een dreumes hebt van 1,5 die alleen het woordje ''nee'' kent ;) Ik kies denk ik voor groep 7, die luisteren mischien nog

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ja dat geloof ik best die zwangere vriendin wilde het geslacht van haar baby niet geven aan iedeeen zet die muts in de www op hyves een naam aan het bedenken die haar hele leven meeblijft dus nu weet iedereen het.

Ja een lastge peuter zal ook wat worden zie het nu bij mijn neefje van 3,5 jaar maar toch is het ook wel schattig haha

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nou, die groep 7 wil je niet hoor. Als zelfs de politie erbij komt kijken is dat echt te heftig! Maar ik geloof ook wel dat zoon klein ventje/meisje van 1,5wat alleenmaar nee zegt ook heftig kan zijn. Maar gelukkig groeien we met onze kids mee. Wanneer we die dan ook krijgen;)

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat is waar gelukkig wel

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ladies.. HIer ook een jonge bloem :p uit 1983. Afgelopen mei gestopt met de pil, net mijn eerste ' echte ' ongie achter de rug, dus ik zit gelijk op een cyclus van 28 dagen ( BLIJ ).. Kijken wat de toekomst ons gaat brengen. Ik hoop een bevrucht eitje.

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Gezellig la palma welkom hier

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi La Palma, welkom! Fijn dat je nu op 28 dagen zit. Is een goed teken! :)

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    MoniqueP jij mag vandaag aan de slag zie ik haha

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja dat klopt...:D hoewel ik natuurlijk niet zeker weet of deze banner nu al klopt. Maar ik denk het wel als ik zo op internet lees en luister naar mijn lichaam. dus die banner zit er wel dichtbij. Ben ook echt benieuwd wanneer ik weer ongesteld word en of dat zo lang gaat duren.

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha spannend ik he ook de banner op de gok gemaakt hoor weet ook niet presies of het klopt maar het voelt wel goed zo alleen beetje buikpijn nu ik de pil niet meer slik maar ja dat nemen we voor lief.
    Spannend hoor we horen het vast allemaal wel je ongi of hopelijk voor jullie niet haha

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ha, ja t is zeker spannend, ik heb ook steeds buikpijn, en sinds vandaag ook een beetje bruinig spul;) Even vies praatje, maar ik snap mijn lichaam nu niet meer helemaal. Maar we zullen het wel zien...

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen betekenen ach vieze pratejes we zijn allemaal vrouw haha zijn wel wat gewent

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat is waar... Er komt nu ook op t journaal dat vrouwen boven de 21 de pil zelf moeten gaan betalen... Idioot vind ik dat trouwens.

ben jij ondetussen ook al aan t klussen? Of ben je nog 'ongi'?

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik zei dat gister tegen mijn vriend over de pil zo raar er zijn in Nederland zoveel mensen die geen pil kunnen betalen hoe moeten die nu sex hebben dan gewoon niet haha.

Ik ben al 2 dagen klaar met ongi dus aan het klussen ja vriend helemaal blij haha nu mag hij nog vaker

Deel Deze Pagina