Meiden van bouwjaar 1983 die zwanger proberen te raken!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeping, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Monique P: Eisprong.. Yes.. dat wordt een feestje.

Ik heb ook bijna eisprong dus ik ben maar alvast begonnen. Soort van voorpret ofzo. Hahahahaha

Veel plezier voor de meiden bij wie het bijna de dag is. :D Of de dagen natuurlijk ;)

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Maar even een vraageje: Als jullie klaar zijn hebben jullie dan ook gelijk de gedachte; ' wie weet gaat nu alles beginnen ' ? OF ben ik gek?

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, ik vind t echt raar van de pil, straks zijn er volgend jaar 3 keer zoveel abortussen... Dat is natuurlijk t gevolg.

Ja,die mannen vinden t alleen al leuk hoe vaak ze nu mogen. Die zijn helemaal blij:D Mijn vriend wil al 3 jaar aan kinderen dus die is helemaal door t dolle heen haha.

Nou, ik heb nu omdat dit pas de eerste maand is dat ik gestopt ben met de pil echt in mijn hoofd dat die kans heel klein is. Dus ik heb niet te gevoel van dit wordt t ofzo. Heel gek, maar misschien ook een beetje uit zelfbescherming dat ik niet te teleurgesteld ben als ik ongesteld word. Maar ja, hoe groot of klein is die kans dat t nu lukt? Het kan natuurlijk wel, maar ja ik weet t niet.

4. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Wete ie ook dat je nu je eisprong ongeveer hebt?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja, dat weet hij, maar ik moet vnvnd werken en ben pas laat thuis, en dan slaapt hij al:p Dus we gaan ff kijkenhoe we dat gaan fixen:D

6. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Gewoon wakker maken in de avond werken als juf of heb je nog een baan

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Haha, ja dat wordt m ook waarschijnlijk. Ja, ik moet werken als juf, elke avond deze week. Schoonmaakavond, informatie avond, afscheid van iemand die met pensioen gaat (is niet echt werk maar zo voelt t nu wel ff) enz. Dus elke avond weg:$ Schiet lekker op dan he haha.

Heb jij dat wel the Cat? Dat je elke keer denkt dit kan m wel worden of wacht jijt rustig af?

8. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik hoop het haha maar ja ga er niet van uit dat het de eerste 3 maanden raak is haha slikte 13 jaar de pil ds geen idee ben met mijn ex wel zwanger geweest dor de pil heen maar kreeg daar een miskraam van (achteraf niet eens zo erg is hard maar was net 20 en niet klaar voor ene kind)
    Pfff lekker dan ach je het bijna schoolvakantie dan kan je genoeg klussen

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Monique.. Ik wil ook graag rustig afwachten hoor. Maar ik vind het zo moelijk. Zeker omdat ik vaak hier meelees enzo. Dan zie je vrouwen bij wie het wel gelukt is terwijl ze het nog niet hadden verwacht en dan ga je toch denken ; ja waarom zou het bij mij niet zo kunnen zijn?

Ik ben ook pas gestopt met de pil hoor ( half mei ) maar ik ken verhalen in mijn directe omgeving van door de pil heen, 1x pil vergeten e.d. Dus ik geloof er zeker wel in dat het kan. Tuurlijk zeggen de statestieken andere dingen, maarja.. Het is zo moeilijk :)

10. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    De ex van mijn zwager zegt ook dat ze door de pil heen zwanger is geworden

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja! Ik weet wat je voelt hoor. Ik ben er ook wel vaak mee bezig. Ik denk er vaak aan, en als ik dan weer babykleertjes in de winkel zie ofzo... Je hoort verhalen dat mensen al 4 jaar bezig zijn en je hoort dat t de eerste maand raak is. Ik vind t moeilijk omdat je totaal geen idee hebt hoe lang t ongeveer gaat duren. En dat is lastig. We kunnen niet meer dan afwachten, maarja!.... Makkelijker gezegd dan gedaan.

Achteraf kan je zoiets wel zeggen the cat, denk ik. Als je er toen nog niet klaar voor was betekend dat waarschijnlijk dat je dat nu wel bent. Sommige dingen gebeuren misschienwel voor een reden...

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    gelukkig hebben we elkaar hier nog haha merk wel dat ik er meer mee bezig ben dan mijn vriend nu ook ik heb een babyshower workshop 3 juli dus moet nu alles voor taarten aanschaffen in baby (wil ik nog niet haha) en die vriendin van mij vroeg voor haar visite Cupcakes te maken in baby dus mag alvast oefenen

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh dat is wel heel erg leuk! Kan je vast een beetje oefenen! Misschien is je vriend er wel mee bezig maar uit hij het niet zo. Dat is bij mannen wel vaker, dus dat zou wel kunnen.

Vooral nu je hier over praat met anderen gaat het helemaal leven. En als ik iemand zie die zwanger is vind ik dat echt heel mooi. Vinden jullie dat ook? Heb ik altijd al gevonden hoor, maar sommige vinden dat niet mooi. Ben benieuwd.

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. We hopen op het beste voor een ieder.
    Veel mensen lopen ook met grote buiken niet alleen op straat maar ook in mijn omgeving. Het doet me verder geen pijn of verdriet ofzo hoor en ik heb het er gelukkig ook niet moeilijk mee.

Ik ken ook iemand in mijn omgeving die al een tijdje aan het proberen is ( zo'n 2 jaar ) en het wil nog helemaal niet lukken. Vervelend is dat. Je zou wensen dat je zo iemand kan helpen, maar dat gaat natuurlijk niet. Een zwangerschap is zowieso een hele onzekere tijd. Niets is zeker, en er kan nog van alles gebeuren. Dat is in het normale leven natuurlijk ook zo, dat weet ik wel, maar gedurende die 9 maanden wordt het allemaal wat duidelijker.

Leuk the cat.. Kun je inderdaad alvast oefenen!

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind zwangere vrouwen prachtig. Ze stralen meestal en het blijft bijzonder om zo'n wonder te mogen aanschouwen ( ook al ken je die persoon misschien niet )

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    2 jaar is al lang inderdaad. Moet er nu nog even niet aan denken dat wij er ook2 jaar over doen, dan word ik een beetje depri. Maar we zijn nog maar net begonnen... Die zwangere vrouwen vind ik ook mooi, maar gelukkig ben ik ook niet jaloers ofzo of verdrietig. Tuurlijk wil ik t ook heel graag! Maar kan t relativeren.

Het is inderdaad allemaal onzeker. Het is gewoon gezond leven en hopen dat t je gegund is en goed gaat.

17. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    #137 liftrasa, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Nod:

Ingeping 11 juli (ronde 13)
    The Cat 14 juli (ronde 1)
    Liftrasa 20 juli (ronde 2)

ICSI:

Hollowglade 2 juli

Zwanger:

Nicky1983

Verjaardag:

The cat 26-03-83
    Ingeping 01-06-83
    Liftrasa 06-07-83
    MoniqueP 14-09-84
    Natjuh026 23-09-83
    Nicky1983 24-09-83
    Hollowglade 24-11-83

@La Palma
    Welkom, gezellig dat je hier komt mee kletsen. Als je het leuk vind mag je jezelf toevoegen op de lijst ;)

Ik vind zwangere vrouwen ook erg mooi om te zien, maar dat heb ik al jaren.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hey, de lijst groeit al zeg! Ja, dat heb ik ook al jaren hoor. Maar nu lijkt het dat je heel veel zwangere vrouwen ziet, omdat je er zelf zo mee bezig bent.

19. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    ja leuk he die lijst zo, heb je een beetje beter overzicht wie er allemaal meekletst.

20. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik wil mijn nod dag uitrekenen moet ik dan tellen vanaf de eerste ongi dag of de laatste? vind het wel leuk als die er ook tussen staat

Deel Deze Pagina