Ja zijn moeder is net 2 en weegt nog maar 1,7 kilo dat is ene heel klein poesje zijn vader weegt er 4,5
Hey Dames! Wat een lieve kittens! Echt super, lijken een beetje op mijn kat. die is ook zoon kleurtje. Lijkt me echt moeilijk om dat af te staan. Ook al krijg je er zoveel geld voor hoor. Ik heb wel van t weer genoten. De kleuters lekker buiten gespeeld, ik ijs bij de AH gehaald. Ze vonden t geweldig.
Nod: Ingeping 11 juli (ronde 13) La Palma 12 juli ( ronde 1 ) The Cat 14 juli (ronde 1) Liftrasa 20 juli (ronde 2) ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 La Palma ..-11-83 Hollowglade 24-11-83
Inderdaad. Hier is het ook al heel warm zeg. Vraag me af hoe ik deze dag door ga komen. Gisteren nog redelijk in de schaduw, maar vandaag helaas niet. Ik was net even mijn banner aan het veranderen. Bij die ik nu heb staat precies op welke dag je zit en welke dingen er dan gebeuren in je lichaam. VInd ik eigenlijk wel handig. Houden jullie die gegevens bijvoorbeeld ook bij in een agenda ofzo? Want volgende maand hoef je me echt niet meer te vragen wanneer ik ongie ben geworden, dat vergeet ik gelijk!
Ik heb straks een workshop kinderfeest Cupcakes dus mag zo gaan bakken haha. Ik houdt bij thuis in de agenda wanneer ik ongesteld ben wanneer ik mijn folizuur heb ingenomen en geklust haha alles dus doe het met tekens zodat andere het minder snappen
Gezellig, zo cupcakes maken. Misschien ga ik ook wat bakken. Blijf thuis, had een afsluiting van het jaar met mijn werk. Maar ik blijf thuis. Ik voel me altijd zo ellendig voor de eisprong. Ik ben niet ziek ofzo, maar ik voel me slapjes. Met dit weer kan ik het echt niet hebben. Ik ga denk ik ook een kalender bijhouden. Is voor jezelf toch wel makkelijker.
Daarom hou ik het bij kan nu alles in de gate houden voor volgende maand (of het is nu al raak maar daar ga ik niet van uit) Mijn zwager is trouwens terug bij zijn ex (dom maar ja) dus hij is ook bezig met zijn beep (die is nu 12 weken nog wat). Mag volgende week zaterdag voor 16 personen taarten maken (gelukkig wel samen) dan hebben we een babyshower
Zoo inderdaad erg rustig hier, is ook niet raar met dit weer. Ik zit ook 10 keer liever buiten dan binnen met dit weer Toch af en toe handig dus zo'n laptop. Hier hebben we gisteren lekker het zwembad opgezet,en vandaag de hele dag heeft nigel er in gespeelt met zijn nichtjes. Jullie nog wat leuks te vertellen ? @la palma Is inderdaad erg handig die banner. @the cat Hoe was de workshop ? Tja en je zwager moet toch echt zijn eigen domme fouten maken....
Hey meiden, Ik heb het in ieder geval druk met werk en met genieten van het mooie weer. Heb wel de uitslag van het zaadonderzoek. Is niet heel denderend. Ga van de week naar mijn huisarts en dan hoor ik nog wel wat meer denk ik. De bewegelijkheid van het zaad is niet optimaal en verder weet ik het nog niet precies. Fijn weekend nog en geniet van het weer!!!
Nod: Ingeping 11 juli (ronde 13) La Palma 12 juli ( ronde 1 ) The Cat 14 juli (ronde 1) Natjuh026 14 juli (ronde 30) Liftrasa 20 juli (ronde 2) ICSI: Hollowglade 2 juli Zwanger: Nicky1983 Verjaardag: The cat 26-03-83 Ingeping 01-06-83 Liftrasa 06-07-83 MoniqueP 14-09-84 Natjuh026 23-09-83 Nicky1983 24-09-83 La Palma ..-11-83 Hollowglade 24-11-83
Ingeping: nou, niet leuk om te horen. Maar misschien geeft het je van de week bij de ha wat meer duidelijkheid. Succes in ieder geval. Vandaag weer heerlijk weer. Vanmiddag voetbal. Ik ben er klaar voor
The workshop was leuk vind het zelf veel leuker dan grote mensne zaterdag een van 18 vruwen een babyshower (lekker met dit weer)
Hey dames! Wat een weertje he, en Nederland gewonnen! Wat willen we nog meer Is idd een beetje stil hier, maar wat wil je met het lekkere weer!
Hey meiden, Even weer achter de computer, vind het veel te warm met dit weer. Maar wie niet Leuk he dat nederland door is, ik kan daar zo van genieten ^^ Zometeen ga ik lekker met mijn kleine man in ons zwembadje liggen. Heerlijk!!
Het is hier nu echt lekker het is bewolkt en zo nu en dan zonnetje en hebben net regen gehad moest gewoon rennen voor mijn was binnen te halen mijn wasmachine is kapot sinds gisteren alles was zeik nat heeft sinds gister buiten gehangen was nu pas droog nu dus sparen voor een nieuwe wasmachine en klaar maken om te klussen eisprong over 2 dagen woeiiiii. Voelt een van jullie een eisprong ik had van de week een paar erge steken in mijn zij en ging ff googlen en daar stond dat mensen dit kunne voelen dan haha die avond voor de zkerheid maar geklust