Daar gaan we dan dames, de clubversie van http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/365877-verslaafd-kinderwens-zwangerschapsforum.html !
Woehoeee ons eigen maffe clubje ! Ik neem graag deel haha. Catje, jammer zeg had het zo gehoopt! Ik heb de afwas gedaan, kattenbakken gedaan, nu even stofzuigen en kleine boodschapjes doen en dan richting mijn ouders heb vriendlief vannacht op het walibi terrein afgezet voor zijn weekendje Automaxx, was erg gezellig met die hele club dus ook nog even een wijntje meegedronken en paar uur blijven hangen haha. 2 uur vannacht weg, was half 6 pas thuis.. Dus maar paar uurtjes geslapen, slaap ik vannacht lekker hèhè. Morgen ook heel dagje Automaxx. Dus morgen zal ik errrrg weinig actief zijn! Tot zondag allemaal xxxx
Welkom iedereen! Ik wil graag weten: Wat maakt jou tot een ZP-verslaafde? Bij mij is het, dat ik op dit forum alles lees wat los en vast zit. De laatste tijd is het wat minder omdat je op een gegeven moment toch veel dezelfde dingen voorbij ziet komen, maar in het begin zoog ik alle informatie (en nonsense non-informatie) op uit topics. Nu zijn er een paar mensen die ik volg omdat ze leuk schrijven of een apart verhaal hebben. Meestal reageer ik niet, ik ben dus een soort stille lurker, haha!
Haha wat leuk! Hmm wat maakt mij verslaafd.. Nou dat is niet heel erg moeilijk! Alles is nieuw voor me en ik weet nog niet heel erg veel van alles.. Dus elke vraag die ik heb ga ik hier opzoeken! En ik ben ook wel n beetje zon stille lurker hoor ik kijk overal mee! Be aware! :-D
Kijk eindelijk een zelfhulpgroep waar ik thuis hoor Mijn naam is catje en ik ben verslaafd aan alles wat met baby te maken heeft..... Wat mij verslaafd maakt: ik lees ook bijna alles wat los en vast zit en ben inmiddels een iets minder stille lurker Ik ben al bezit met hoe de baby kamer er uit moet zien, met namen voor kindjes, met hoe ga ik het wie wat waar vertellen. Heb mijn baby box op zolder, en deze barst bijna uit zijn voegen. En zo kan ik nog wel een tijdje door gaan Ik ben trouwens nog niet zo bekend met alle afgkortingen die je hier soms om de oren vliegen snap ze eigenlijk bijna nooit Mijn dag vandaag was druk, en ik maak me ook te druk Vanmorgen wat kleine boodschapjes gedaan, zoals speciaal eten voor de hond gehaald even langs de apotheek en dat soort dingen. Daarna alles bij elkaar gelegt voor morgen (thema bruiloft van een vriendin) en gekeken wat ik nog moest knutselen, wat dus nog best wel wat was. Maar eerst een beetje poetsen enzo gedaan, want ja die kabouters maken hier nog steeds niet schoon En daarna de boodschappen voor het weekend enzo. En toen ik thuis kwam was vriendlief er ook wat ik niet had verwacht TOen nog een berg strijken en kleding verven. Toen nog wat knutselen. Nu zo eerst eten, we eten loempia's en vriendlief maakt ze. Vanavond de out-fit van mijn vriend maken en mijn eigen afmaken en dan de wasmachiene weer schoon maken. Zooooooo pffffffff en dan morgen weer een druk dagje We slaan sporten vanavond over anders heb ik nergens meer tijd voor. Zo das lekker ff van je af schrijven
Zo kijk eens aan dat is echt n druk dagje he catje Ik ben de dag begonnen met n uurtje sporten met een vriendin! Lekker wakker worden! Daarna lkkr gedoucht en in huis wat rond gescharreld met een stofzuiger en n doekje, ik heb zelfs mijn auto helemaal gestofzuigd! Nu moet de buitenkant nog gewassen worden maar dat mag mijn vriend lekker doen Ohja boodschappen heb ik ook nog gedaan! Toch ook een redelijke productieve dag..
Vandaag gedaan: Kattenbakken en badkamer gepoetst, wat vrijwillgerswerk gedaan voor de cat rescue, slaapkamer opgeruimd, tevergeefs vlek uit mijn man's korte broek proberen te krijgen (ik geloof dat uiteindelijk alleen de schaar werkt). Verder ben ik een beetje lui. Het is hier dan ook bloedheet. Vraag: Wat hebben jullie al in huis wat met zwangerschap/baby te maken heeft? Ik heb: - 9 dipstick zwangerschapstesten, half jaar geleden gekocht - "piesbakje" om de testen mee uit te voeren, is een voormalig puddingbakje - voorleesboekje wat door de a.s. vader moet worden voorgelezen aan de baby in de buik, aan mijn man te overhandigen in geval van positieve test. Half jaar geleden gekocht. - uitklap-kinderboek. Dit was een ongelukje, was bedoeld voor ons kleine nichtje maar de haan bleek geen hoofd te hebben. We konden het boekje niet meer ruilen dus hebben we een nieuw voor haar gekocht en het oude bewaard. Op een dag zal ik een foto van het hoofd van mijn man op het hanenlijf lijmen! - sinds kort sla ik links op in mijn favorieten die met zwangerschap te maken hebben. Valt dus eigenlijk nog wel mee!
Wat ik in huis heb wat met baby te maken heeft oei heb je ff Uitzetlijst met wat je allemaal nodig hebt, Een lijstje met namen die ik leuk vind, Verschillende links met babyspullen, Verschillende setjes van kleding (uni-sex), twee muziekdoosjes boekjes, uhm.... Rompertjes, slaapzakjes, mutsjes, sokjes, bijtringen, uhm..... kortom veel te veel
O ja, ik heb een budget-lijst gemaakt. Een gedeelte met de "setup" kosten, en eentje met de maandelijkse vaste kosten. In het kader van een baby-begroting.
Haha meiden wet hebben jullie al veel! Ik lees al die tijdschriften wel, en kon alleen 2 sokjes niet laten staan haha hoor ik wel bij de verslaafde? Zit elke dag op z. Pagina dat wel haha en lees ook heel veel maar tot nu toe het meest bij zwanger worden en kijk de buikjes die vind ik ook altijd zo mooi! Zie overal om me heen zwangere vrouwen alsof ze me wat willen vertellen! En kijk alles wel al op internet zoek alles uit hoeveel het kost, maar kan me tot nu toe aardig inhouden! Ik was ook gewoon heel veel bezig met het fijt dat ik zo graag wil en nu thuis zit met een burn out zoals ik verteld had vooral lichamelijk, en slik nu zware medicatie voor mijn rug, de dokter vind dat ik de revalidatie moet afwachten ivm zwangerschap, en we wilde vastigheid van het UWV ( nieuwe keuring) maar toch hebben we gister besloten dat we er gewoon voor gaan!! Ik zei ook we wachten al een jaar op van alles, hor lang moet je blijven wachten!? Dus gister me laatste ring eruit gehaald en nu wachten op de ongesteldheid, en dan eerste ronde, echt wel spannend ! We gaan voor een kleine!!!
Ik heb nog niet zoveel hoor! Lijstje met namen Ovulatie testen 2 Zwangerschapstesten Rammelende eierstokken Verhoogd libido Een lieve vriend Telt dat ook mee??
nou verslaad ben ik zeker ben er elke dag te vinden en lees heel veel mee zonder te reageren. vind die banners ook leuk om te lezen. verder heb ik express een heel klein rompertje gekocht om mijn doel voor ogen te houden. en toen kon ik die kleine sokjes niet laten liggen. ik heb al een het boek oei ik groei dan 2 boeken over zwanger worden zijn en daarna het 1e deel van woezel en pip, verder nog niks ben bang dat wanneer ik dat doe ik misschien niet zwanger word. maar dat zal het zelde zijn als wanneer ik geen regenjas bij me heb het gaat regenen.
Hoi nieuwe meiden welkom gezellig hoer kun je je ei kwijt! Al gestopt met de pil? Of al begonnen welke ronde? Ik word morgen ongesteld en dan begint Onze eerste ronde heem spannend!
Dank je cat! hoe is het met jou nog wat leuks doen deze zondag? Ik heb een verjaardag van een neefje die word 4 leuk! Hij wilde een spiderman masker dus die hebben we schattig!
Whahhahaha nee vandaag voer ik echt niks uit, ik hang op de bank kijk tv en ben moe Gister bruiloftsfeest gehad van een vriendin. Super gezellig, maar we waren pas om 4 uur thuis en ik was om 7 uur weer wakker Ja ik ben dat niet meer gewend zo laat naar bed gaan En op dat feest was zo lief liep redelijk wat kindjes rond. En een vriendin van mij heeft een meisje van 3 die erg aan haar moeder geplakt zit maar moeder moest ff wat dingen doen. Dus ze had tegen haar gezegt als er wat is dan ga je maar naar cat. Dus die kinderen springen op het springkussen en op een gegeven moment zie ik het bekkie langzaam vertrekken en het onderlipje gaat trillen. Dus ik roep haar en ze kijkt me aan en er verschijnt een hele mooie brede glimlach en ze springt weer verder. En er was een baby, zooooooooooo lief mijn hartje smolt gewoon. Ik wil ooohoook
Hoo meiden! Bij de Hema.nl hebben ze die al voor je gemaakt zon lijstje die kan je uitprinten, super handig ! Ik heb er zin in maar vind het ook wel heel spannend merk ik! Nu dat we er echt voor gaan haha Deelt iemand dat gevoel met me?