Oh ja.. mamavanF is natuurlijk al veel verder... zij bevalt het eerst.. @mamavanF Fijn dat je bent goedgekeurd... en ik hoop dat als je straks je mannetje in je armen hebt.. het geluk weer jouw kant op komt... en dat je je ff goed kan laten onderzoeken... het komt vast helemaal goed! @zwangels...veel klusplezier weer!!!! komt vast goed. @hier.. ben weer terug van de vk...liep ontzettend uit.. vervolgens een stagaire die alle onderzoeken deed en er erg lang over moest doen steeds..hahaha heb er om moet lachen.. ja ruggetje ligt links..on nee rechts... echte vk ff kijken.. links... hehehehe.. Naja ben verder goedgekeurd...hartje was goed..bloeddruk was goed.. niet ingedaald helaas... maar volgens de bk maakt dat helemaal niet uit.. er is al eens een baby doorgeweest..dus dat t past weten we al... dus ik laat het nu naast me...
Pfff en weer een broek die uitscheurt. Is pas de 2de positie broek. En zo strak zat hij niet. Ik baal ervan. Want ze zijn al vrij prijzig en ik weet dat na de bevalling van de eerste dat ik ze ook nog wel even heb aangehad. iemand nog een site met goedkope positiebroeken ?
Mooie buik gebakje... Wat betreft broeken.. hier hetzelfde... ik heb bij wehkamp 2 goedkope weten te strikken.. Maar er was toen sale... geen idee of ze nog steeds goedkope hebben.... 1 van miss etam(wees gewaarshuwd..neem NIET een maat groter. En 1 van noppies...samen voor 30 euro...
Ja ik heb nu nog 1 goede, die komt ook van miss etam ( heb hem in de winkel gekocht) , en ik heb er nog 1 die ik droeg op het eind bij jasper, maar die zit 1 uur goed, en daarna eigenlijk veel te ruim. En 1 zwartem die zo versleten is, dat hij grijs lijkt ( dat is er ook 1 van noppies, ooit voor 10 euro bij de prenatal gekocht)
Ik heb nu 4 broeken die nog goed zijn... en twee weggegooit omdat ze stuk zijn gegaan..(bij de band gingen ze scheuren). En nog 1 van miss Etam nieuw..veel te groot..helaas. Oh ben benieuwd of hij bevalt...morgen heb je m iig in huis... @hier...zere voeten... maar het behang in de babykamer is nu helemaal klaar. Vl zal wel verrast zijn... hij heeft late dienst...en is pas om 1 uur thuis... Vond t leuk om het af te hebben... want hij zou het eigdenlijk morgenmiddag afmaken...( mijn boze woorden hebben m heel fanatiek gemaakt). alleen trek ik t nu niet meer om ook de rest van de babyksmer uit te pakken en te controleren en eventueel te fotograferen... dus dat doen we morgen ochtend maar...
Hopelijk zit de broek fijn gebakje! hier morgen komt mvm piesen voor het goede doel! zwangels veel plezier deze week.. en mogen het eitje en de sperma nu eindelijk eens goed met elkaar vinden!
Broek komt donderdag. Kon een dag kiezen om te bezorgen. Morgen en woensdag moet ik werken, dus donderdag gedaan. Fijn dat het nu af is het behangen sara Yuna succes met mvm
@Sarah, ohhhh jouw buik is mooi gegroeid! In een ander topic iemand die een kamer van 1500,- gekocht heeft en een nieuwe tweelingwagen (bugaboo), echt voor een kapitaal samen, en dan mag je blij zijn dat het gratis bezorgd wordt? Echt 13 dozen met onderdeeltjes ofzo.. Zij vond het normaal, nou ik niet. Als ik bij Beter Bed een tweepersoons bed koop voor 500,- komen ze het ook gratis opbouwen, maar als je 3000,- uitgeeft bij de babydump dan mag je ook nog je eigen wandeldwagen in elkaar puzzelen?! Als je bij de fietsenmaker een nieuwe fiets van 1200,- koopt wordt hij ook afgemonteerd en de remmen gecheckt enzo, maar een wandelwagen van de BD dus niet. Dus nee ik vind ze geen fijne indruk maken eerlijk gezegd. En zeggen dat ze NOOIT een gebruikt kamertje zouden afleveren, sorry maar jouw kamer is zichtbaar in elkaar geschroefd geweest. Ik hoop dat ze met een fatsoenlijke oplossing voor je komen, zou hier ook flink de balen van hebben! @MamavanF, 37 weken al! Jeetje wat vliegt de tijd! Fijn dat alles goed is en er goed uitziet. Nog even de puntjes op de i op de babykamer en de kleine man kan komen! @gebakje jij ook al zo'n leuke buik! Jullie dragen allebei zo mooi naar voren! Sorry hier nog geen positiebroek gekocht. Ik heb spillepoten, dus geen 1 broek zit fatsoenlijk tot nu toe. Heb alleen maar leggings en jurkjes aan! @yuna, ja.... geniet van de leuke zw-test van MvM, enne sterkte met de kannen! In het begin gaat dat trouwens prima, het wordt minder zodra je sterker gaat ruiken....Dan moet je maar aan die hele zachte wikkeldoek denken die je gaat krijgen van ze als je het volhoud tot het einde en aan al die stellen die je ermee helpt...
@chickie: ik moest nu mijn positie kleding alweer met een week of 8 aan Toen gingen mijn gewone spijkerbroeken echt niet meer. Bij mis etam hebben ze een smal model spijkerbroek. (een hele donker blauwe is dat), misschien is dat wat? mocht je er nog 1 zoeken natuurlijk. Hij was 40 euro meen ik. (beetje ala skinny jeans)
@chickie... tis ook wel zot dat ze de dozen niet iig even uitpakken... zodat je het kunt controleren... en er is wel een optie om de montage door hun te laten doen maar daar moet je voor betalen... wel zijn bijna alle planken voorbewerkt.. dus dat je niet nog alle boutjes, schroefjes en houtjes etc erin moet stoppen... de montage vind ik nog niet het grootste probleem.. maar voel me wel genaaid... ben benieuwd wat zij eraan willen gaan doen. En betreft broeken...skinnyjeans kunnen idd goed.. maar legging metbeen jurkje ook... dat doe ik ook..alleen draag ik gewoon mijn normale leggings..en die beginnen nu niet lekker meer te zitten. @yuna..laat je ons weten hoe mvm was... Heb zo sterk het gevoel dat jij er twee in je buikje hebt groeien...(maja ik sla wel vaker de plank mis ) @hier... gister komt vl thuis..verkeerd in eensoort shock.. is hij met zn vinger in een machine gekomen... zn hele nagel doormidden..een snee totaan het bot en een grote bloeduitstorting... ze kunnen niks doen..en moet gewoon helen... Een normaal mens was ff geschrokken.. maar mijn vriend heeft ooit hetzelfde meegemaakt..en toen liep het minder goed af met het topje van een andere vinger.. dus al het oude zeer kwam weer naar boven.. heb hem de hele nacht moeten kalmeren.. hij heeft amper geslapen.. en nu is hij naar de tandarts op zn verstandskies te trekken... vind het zo sneu voor hem...
@oei Sarah dat is idd schrikken van je vriend, en nu ook nog eens een verstandskies laten trekken.... Hij heeft vast betere dagen gekent. Wbt dat 4 % op de uitgerekende dag bevalt, ik was toevallig op de uitgerekende dag bevallen, ben benieuwd of ik het nu weer voor elkaar krijg haha Jeetje en wat een klotezooi met het kamertje, echt schandalig! Wel fijn dat ze gat snel willen oplossen. Wij hadden toen we de babykamer kochten ook een hoop ellende. Hadden een kamertje besteld bij Babypark, kreeg ik na een tijde te horen dat de levertijd niet gehaald kon worden maar dat ik dan zolang een leen kamertje kon krijgen. Ja daag ik betaal geen godsvermogen om eerst een leen kamertje te krijgen om vervolgens ( als de beeb geboren is) alsnog alles te moeten neerzetten. Uiteindelijk hebben we een ander kamertje uitgezocht. Maar het brengt wel allemaal stress met zich mee, vooral als je zwanger bent. Hoe gaat het nu met Paloe en haar dochtertje? Ze waren nu toch weer thuis uit het zh? Pffff was wel ff schrikken Hier gaat ie goed, gisteren groeiecho gehad en alles zag er keurig uit, vanmiddag moet ik op controle bij de vk.
@sarah.. gatverdarrie! Wat naar en wat sneu! Ik word al misselijk als ik er alleen aan denk!! Je vriend krijgt t wel ineens te verduren.. lekker vertroetelen en uhhhh vergeet je zelf niet he!!!! Wat zei die ervan dat je al verder had behangen? @minnie.. fijn dat alles goed was bij de echo! @yuna.. mooie test! Geeft weer een goed gevoel he?! @hier.. as zondag komt de deur vd babykamer.. dan kunnen de katten s nachts mooi weer in hun eigen kamertje.. Worden s nachts en sochtends soms echt gek van ze.. maar als we ze in de woonkamer laten breken ze de boel af en gaan ze in de box liggen en als we ze alleen in de gang laten breken ze daar de boel af.. Vanmorgen weerr ff plezier gehad.. het deed sinds lange tijd geen pijn.. ook een opluchting. Vanmiddag weer naar de vk.
Wow yuna..mooie test! Nu al je wikkeldoek gehad? hahaha nou mooi... lan je gelijk stoppen..nee grapje natuurlijk... @minnie... fijn dat de groeiecho goed was... heerlijk he om dan weer ff naar je kleine te kijken... @mh...wat fijn dat de deur komt.. dat scheelt een boel stress.. zeker met katten.. ik ken het... super irritant.. haha @hier.. vl is doodziek van het trekken... hij is nu zo zielig...heb lekker een fruitsalade voor m gemaakt..(hij mag alleen koud eten). en hij ligt nu in bed te slapen... hij moet over een uur weer weg..maar betwijfel of hij dat gaat trekken.. denk dat hij beter ff een dagje thuis kan blijven... Ik ga weer verder in de babykamer... ik ben nu alles in elkaar aan het zetten.. heb alle fotos net gemailt naar baby-dump... maar als ze de kamer gaan ruilen..mogen ze de kamer zelf uit elkaar halen en de nieuwe opnieuw in elkaar zetten... en mogen ze mij financieel willen compenseren..dan staat de kamer iig al... heb geen zin meer om te wachten.
Sarah, wat rot van die vinger zeg. Hopelijk geneest het snel. En dan ook nog een kies getrokken. Als hij net zo is als de meeste mannen, gaat hij nu dood natuurlijk (tenminste die van mij wel, al bijeen schaafwondje) Yuna: mooie test
Sarah rot van je vinger! en 2!? hahaha dat zou me wat zijn, amar is mogelijk ik ben idd een van een tweeling (wel 2eiig) hier vandaag 3+ jeuj