Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahaja..die luier praat...tis voor mij alweer zolang terug dat ik luiers gebruikte... straks zit ik er weer helemaal in.

Wij hebben hier de box met 31 weken opgezet.. idd ook voor de katten.. en het staat zo gezellig...konden wij ook alvast wennen aan het idee dat daar straks een beebje in ligt.. maar onze wipper staat er nu in...zodat de katten ook gelijk weten dat die ook verboden terrein is... ik wil nergens haren in hebben...ook de kinderwagenbak en maxi-cosi staan uitgestald..zodat ze weten dat ze daar niet in kogen..tot nu toe gaat dat echt heel goed...

Oh bizar..nog maar 30 dagen op de teller...!!!

@gebakje..jij had morgen je echo toch? ben benieuwd... ik moet donderdag pas.

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja morgen een groei echo, en controle. Ik ben benieuwd.

Box ; staat hier nog van Jasper ;)

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @box.. die staat hier al 2weken.. hihi heb de katten er een paar x flink uit moeten slingeren, maaarrrr t gaat tot nu toe goed!

@chickie.. k duim ook op geen hoofdpijn voor je..

@hier.. Tijdens t eten om de paar minuten harde buiken, ze werden gewoon vervelend.. dacht ff dat de boel begonnen was.. maar t lijkt nou weer wat af te zakken.. schrok wel ff hoor!! Laat dr nog maar mooi zowiezo 6w zitten..

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    2 ballonnen in de box leggen, dan blijven de katten uit de buurt

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @gebakje, goed dat je het zegt van de oranje pampers! Uiteraard beginnen we hier met de new born, maar ik had zomaar die oranje mee kunnen nemen daarna. Had niet verwacht dat er veel verschil in zou zitten in de pampers onderling.

@Sarah, oeehhh spannend nog een maandje! Gaat snel! Ja ik wil de katten hier ook absoluut niet in de box/wandelwagen/MC hebben. Al die haren, brrr..... Maar ik ga er vanuit dat ze zodra ik me omdraai er toch in gaan liggen. Dus ik heb een box met la om het kleed in op te bergen, en een boxtas van de Prenatal om speelgoed e.d. in te stoppen zodat ik de box leeg kan maken als ik niet thuis/erbij ben. Vinden jouw katten de babykamer ook zo interessant?

@Mh90, spannend, zouden dat oefen weeën geweest zijn? Een weekje of 6 langer mag ze wel blijven zitten inderdaad! Ik ben hier ook echt bang dat de katten er toch in gaan liggen, zeker met zo'n zacht boxkleed er in... purrr purrr...

Hier ook nog maar 13 weken maximaal... dat vind ik ook een raar idee!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @chickie..hier ook een box met lade en een boxtas...
    Maja de box moet s nachts toch blijvennstaan..tot nu toe nog geen haar in gevonden...

De maxi cosi, wipper en wandelwagenbak neem ik s nachts weer mee naar onze slaapkamer..want vertrouw ze s nachts ook niet..maar overdag kan ikbop ze letten en tot nu toe gaat t goed...

Hier hebben wij eennsiamees die alle deuren openmaakt..dus we hebben de deurhendel naar beneden gedraaid zodat ze de deur jiet openkrijgt... daar wil ik al helemaal geen katten!! Maar ze vinden de kamer super interessant..als ikndaar naar binnen ga..rennen ze me snel voor hahaha

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. ik ben doodsbenauwd voor ballonnen, haha geen optie!!

@chickie.. ik heb echt geen idee.. t is goed afgezakt nou, gelukkig..
    Bizar om zo te denken he.. hier nog maar 8w tot aan de 40w, tijd vliegt voorbij.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Man lief vind dat ik de enveloppen van de geboorte kaartjes morgen ochtend voor de echo maar moest schrijven. (50st) . Want hij had een voor gevoel dat ik zou moeten blijven. Hij kan niet mee, moet werken. Hij kan tevens de boom in ;)

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

lol gebakje... hahaaha

10. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. hihihi wat een grapjas!! Waarom denkt hij dat je moet blijven?

@hier.. brrr nog ff proberen mn ogen dicht te doen!!

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @gebakje...hahaha grappemaker...iig veel succes vandaag.

@hier...voel me zo moe!!! ik sta als vl ochtendienst heeft altijd met hem op..dan duik ik er weer in...school is nu weer begonnen..dus begint de ochtend weer vroeg...maar heb zo last van krampen... voorweeen denk ik.
    De gedachte dat ik zo weer ruim een half uur moet lopen staat me tegen...

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah.. is t goed gegaan meid? T lopen?

@gebakje.. veel plezier straks bij de echo!! Enneee.. Succes in t zh haha.. ik lach niet te hard.. soms hebben mannen gelijk over hele rare onnozele dingen..

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Zo eerst mijn kleine ventje bij opa en oma brengen, en dan om 11.20 uur de echo, en om 11.40 uur controle vk.

Ik ben benieuwd of onze kleine meid nog steeds 2,5 week voor ligt. Als dat zo is, heeft dat dieet voor mijn suiker ook weinig zin gehad, en trakteer ik mezelf lekker op een moorkop straks :p

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @gebakje, ja die ballonnen gaan we inderdaad proberen! Dat hij lekker die enveloppen zelf schrijft, alle 50... hehehehe! Veel plezier bij de echo en hopelijk heeft hij ongelijk! Een moorkop.... jij hebt ideeën! Dat lust ik ook wel!

@Sarah, een Siamees? Echt! Ik vind Oosterse katten geweldig! Daar zul je soms je handjes aan vol hebben ;) En hij kan deuren openen.... dat kon mijn eerste poes ook, die sprong op de klink hihihihi. Maar ze ontsnapte ook graag het balkon op, dan liep ze over de balustrade naar de buurman en daar sprong ze dan in zijn wietplant, de buurman vervloekte haar uiteraard, hele plant geknakt.... lag ze daar te rollen en te spinnen. Wij hebben nu een Somali (langharige abessijn zeg maar) poes en een gestreepte HTK kater die aan is komen lopen. Ze willen beiden steeds boven gaan kijken, gaat die streep echt oorverdovend hard zitten miauwen voor de deur, dus we doen er nog maar even mee heen in de hoop dat de interesse gauw verdwijnt. Als we er niet in mee gaan maken we het mega spannend natuurlijk.

Alle gezelligheid op een stokje... ik wist dat het zou gebeuren... AB-bom gehad en ja hoor het jeukt en brand daar beneden. Zucht. Nu blijkt dat ik de Symbiovag tabletten die ik heb liggen helemaal niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap, dus zo maar even naar de apotheek voor Canesten. Mijn huisarts wil altijd perse een uitstrijkje maken met een of andere oeroude mega grote eendenbek, voordat hij iets voorschrijft. Terwijl dat ook met een swop-stokje kan, maar goed dat we Canesten tegenwoordig zelf kunnen halen zonder recept, wel balen dat je dan zelf moet betalen. Maar heb echt geen zin in een onnodig inwendig onderzoek.

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @chickie.... bah bah bah...zo vervelend!!!! ik kreeg trouwens gyno dactarine... die mag wel gewoon tijdens de zwangerschap..maar goed..ik heb sowieso niet zoveel verstand van die medicatie..canesten werkt misschien net zo goed.

Ja is ook zo die katten... ze mogen sowieso ff snuffelen..maar wil ze er nietbinblaten...gelukkig is onze siamees heel stil...ik hoorde dat het vaak harde miauwers zijn..deze hoor je niet gelukkig...maar we hebben ook een cypers..die kan wel wat decibel veroorzaken..om gek van te worden soms...

@gebakje...hoe was het gegaan? zit je nu lekker aan een moorkop? ;)

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    #376 Zwangels, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
    Hahaha dames wat een idee in de auto, erg leuk maar deze keer maar niet gedaan. We hebben het al eens gedaan in een Fiat Punto :D die heeft het wel overleefd. Maar was wel een beetje krap.
    En Mh ik zie het al helemaal voor jij met je hoofd uit het dak :D lol!

We hebben een fijn weekend gehad. Zaterdagmiddag voordat we zijn vertrokken hebben we het nog even gezellig gemaakt:)
    We zijn heerlijk uit eten geweest met manlief zijn ouders en zondag ook een hele fijne dag gehad. Samen naar de kerk en er was een doopdienst. Wat was dat mooi zeg! Mijn schoonouders zijn ongeveer een half jaartje geleden verhuisd en nu kwamen in de kerk mensen tegen die vroegen of het beviel en of ze veel ruimte hebben. Zo kwamen we erop dat wij waren blijven slapen. Of daar wel genoeg ruimte voor was. Ja antwoordde schoonouders we hebben 3 slaapkamers. Reactie Oh dus nog genoeg ruimte voor uitbreiding!;)
    Hihihi schoonouders weten inmiddels dat we er mee bezig zijn dus ze moesten wel lachen.
    Later thuis was er ook nog bezoek, en er werd heel subtiel gevraagd of dat we met zijn tweetjes waren of...? Hahaha die man kreeg een rode kop! Want was niet zijn bedoeling om het zo te zeggen:D
    Manlief had bijna geantwoord met nou dat weten we nog niet :p
    Gisterenavond thuis hebben we het ook nog weer gezellig gehad:)
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en toen had manlief ook nog weer zin dus hoppa! We hebben nu 4x preseed gebruikt nu maar hopen dat het geholpen heeft.
    Oja en mijn ovulatietest was gisteren knalpositief! Heb de test wel bij mijn schoonouders kunnen doen zonder dat ze het gemerkt hebben.

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga de lijst updaten en ik haal bij het bevallingslijstje de dames (LBlue en MamaJens) weg die al een hele poos niks hebben laten horen.

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje Bevallen op 11 - 02 - 13 Lize Lynn
    11 maart 2013 mamavanf (34 jaar), 2e kindje Jongen
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje
    2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Geheim
    21 april 2013, Mh90 (22 jaar), 1e kindje, Meisje
    23 mei 2013, Chickie (34 jaar), 1e kindje Jongen
    26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Meisje
    30 augustus 2013, 79mama79 (33 jaar), 2e kindje
    18 oktober 2013, Yuna28 (27 jaar), 1e kindje

Afsprakenlijst
    4 maart 2013 Chickie 3D pretecho
    21 maart 2013
    79mama79 Geslachtsbepaling
    23 maart 2013
    Yuna28 Verloskundige

♥ NOD- lijst 2013 ♥

Lavina (30 jaar), 1e kindje, Pauze
    Zwangels (30 jaar), 18e ronde (9e na vmk), 1e kindje, 10 maart 2013

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oew, volgens het lijstje ben ik de volgende :D
    Vind het zó spannend worden nu, nog twee weken maar ik zei vorige week ineens dat het de 28ste gaat worden, da's nog maar 3 dagen.
    Heb serieus de zenuwen maar alles is er klaar voor na vanmiddag, hij mag komen!!!

Ik lees trouwens wel mee hier maar reageer niet heel veel meer, sorry daarvoor!

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik hoop trouwens zó voor je dat het deze ronde lukt/gelukt is zwangels!!!
    Ik duim voor je :)

Deel Deze Pagina