Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    MamavanF Jullie mannetje kan nu ook elk moment komen! Spannend hoor!

Dank je ik hoop het ook!

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zwangels: klinkt als een gezellig weekend.

hier was de groei echo weer goed. Ons meisje loopt nog steeds wel 2 weken voor, maar haar buikje is nu wel meer in verhouding met de rest. Ze is vandaag geschat op 3050 gram.

Ze is nog niet ingedaald, dus mochten mijn vliezen breken moet ik gelijk plat gaan liggen.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh fijn dat alles mooi was... heb je lekker een moorkopje naar binnengewerkt? ;)

@zwangels...klinkt als een fijn weekend... hoop echt dat t deze ronde raak is voor je!

@mamavanF...voel je niet al een beetje gerommel?

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels we duimen weer!!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jaja, de moorkop staat klaar. Maar eerst even een klein ventje op bed leggen.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

dus ipv 36 sta jji nu op 38??

wel fijn dat alles goed is...

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    nee helaas verschuiven ze de weken niet naar voren :p

Het wordt gewoon een groot kind

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hahaha ok...

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. misschien stomme vraag.. maar waarom moet je dan meteen plat? Ivm infectiegevaar of te snel indalen? K vat m niet helemaal haha.
    Das al best wat gewicht.. Mooi dat ze wat meer in verhouding is!!

@sarah.. Wil je mijn mauwende kat eens lenen.. leen ik jou stille kat.. haha!!

@zwangels.. wat fijn dat t zo goed ging en er zoveel geklust is.. mijn duimen draaien weer!

@mamavanf.. you can do it girl!! Spannend hoor.. je kunt t!!!!!!

@yuna.. jij gaat eigenlijk ook best snel!

@hier.. vanmiddag ff bij babydump geweest.. 3broekjes en 2 shirtjes voor de kleine gehaald..

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dan moet ik plat omdat de navelstreng dan om het hoofdje kan zakken, of voor het hoofdje.

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ooh mh....je begint over de baby-dump...
    Net ruzie met ze gehad.... ze zouden vandaag langskomen, nou mooi niet..ze belde dat ze nog de fotos aan het beoordelen waren.
    Wel kunnen wij naar de babydump gaan en een nieuwe kamer uitzoeken..alleen is de onze niet meer leverbaar...en het duurt dan sowieso 5 weken...nou die tijd heb ik niet!
    heb echt 3x tot 10 moeten tellen om niet heel boos te worden.
    Nu gaan ze overleggen wat ze dan eventueel voor ons kunnen betekenen.

Hahaha en nee mh..die kattenruil laten we maar zitten hoor.

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. vandaar! Is dat bij elke zw. schap zo?

@sarah.. t was ook een zooitje ongeregeld vandaag! Hihi nou succes met uitkiezen. wel echt balen dat t kamertje die jullie wouden nou niet leverbaar is.. komen ze het uitgekozen kamertje dan brengen? Zal gewoon de andere meubels laten staan alleen ff in andere ruimte zetten als t kan en zorgen dat hun de nieuwe meubels in mekaar zetten.. en de beschadigde uit elkaar halen! Stelletje @#%%--%@**#+(%))&! Hihi.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    mh90 dat is alleen als je vliezen breken en je kindje is nog niet ingedaald. Maar meestal zijn ze al ingedaald, en bij 9 van de 10 begint het met weeën , ipv vliezen die breken. Dus kan je je vast voor bereiden :p

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze vertelde er wel bij dat als het in de hema gebeurd dan hoef ik niet plat te gaan liggen in de hema hoor. Dan mocht ik nog wel naar huis.

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @gebakje hahahahahah....oh toch wel? Zie je het al voor je...sorry mensen..ik moet hier gaan liggen.. hahaha...

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahhaha , nou bij Jasper hed ik maar 3 of 4 weeën gehad voordat mijn vliezen braken. Dus dan had ik misschien nog net de kassa gehaald :p

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik had de vk gemaild omdat al mijn kwaaltjes eigenlijk verdwenen zijn.. zelfs mijn borsten trekken niet meer.. en voelen nu alleen nog een beetje beurs... maar ze zei dat ze geen uitspraak kon doen.. dat ik wel het echo bureau kon bellen om te vragen voor een echo om te kijken of het hartje klopt maar dat kost me wel 45 euro.
    lekker dan...

en gebakje gelukkig mag je dan iig nog wel naar huis lopen met een natte broek!

Sarah jeetje wat ongelooflijk vervelend, hopelijk komt er nog een passende oplossing

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @yuna...och meid..tis ook zo onzeker in het begin...ik twijfelde ook zo enorm..
    Wanneer heb je je echo? 11maart? En ja..45 euro voor een echo is wel een beetje duur..kun je beter een pretecho laten maken..dat is goedkoper.

@gebakje..ik vergeet het steeds..maar mijn oude buurtjes..hebben een zoontje die geboren is op 1 september..en ze kregen een dochtertje met precies hetzelfde leeftijdsverschil als bij jouw jasper enbje meisje..die werd geboren op 18 maart... Vond het wel toevallig...
    Het jongetje wordt in september al 8 en het meisje 18 maart 6... Zou het heel toevallig vinden als jij ook op de 18e bevalt.

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Godsamme wat een gedoe met je kamertje Sarah, weet niet of ik me zo goed had kunnen inhouden.
    Je zou voor minder uit je vel springen zeg, hoop dat het snel is opgelost voor je!

Vandaag alles afgemaakt, hoef nu echt niets meer te doen dan wachten.
    Er rommelt wel wat heb ik het idee maar wat het precies is...
    Hoe dan ook, vorige week riep ik ineens dat ons mannetje de 28ste komt dus daar hoop ik dan maar op.
    Voel me sinds vanmiddag in ieder geval helemaal niet lekker, rare darmen en maag enzo, heb toch teveel gedaan de laatste paar dagen waarschijnlijk.
    Nu dus even een paar dagen echt goed rusten en dan ga ik gewoon bevallen :D

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @mamavanF.... ik hoop ook voor jou de 28e.. dan ben je al heeeel snel aan de beurt...fingers crossed...spannend hoor!!! wel fijn..dat alles nu af is..en je kleine man lekker kan komen.

Deel Deze Pagina