Sarah 18 maart is wel een speciale datum. Dat was de verjaardag van mijn oma . Hier weer vol op harde buiken en krampjes.
Jij ook al... Ik zit nu al de hele avond met krampen en onregelmatige rugweeen...ik word er niet goed van...het doet echt zeer..hoop wel dat t wegtrekt.
@Sarah, Ja siamezen kunnen echt een keel opzetten dus je hebt mazzel met die van jou. Ik vind praatpoezen erg gezellig maar de streep hier maakt er soms ook een potje van. Jeetje Sarah, wat een gezeik met de babydump! Ik denk dat bij mij stoom uit mijn oren zou komen als ik 35+5 weken zwanger zou zijn! @MamavanF, zow bij jou gaat het aftellen nu bijna beginnen! Hoe voel je je? Ohh niet lekker! De 28e zou een mooie datum zijn, gelukkig hebben we dit jaar geen schrikkeljaar, kan je dat in elk geval niet overkomen! @gebakje, beter 2 weken voor lopen dan 2 weken achterstand lijkt me! Waarom moet je plat gaan liggen.... ohh ik lees het al vanwege de navelstreng. Bahh dat klinkt ook eng! Ik heb laatst inderdaad zitten lezen dat maar bij 10% van de vrouwen de vliezen breken als eerste breken, dus hoeveel pech zou je dan hebben! Ja dat zou wat zijn zeg dat je op de vloer van de Hema zou gaan liggen.... :-D Ruim 3 kilo, dat zijn al echte cijfers! @yuna, ik voelde de baby met 18 weken ofzo een paar dagen niet meer, toen mocht ik ook niet komen, want je kon zo vroeg de baby helemaal nog niet voelen... Ik weet niet vanaf welke week het ook al weer het beste te horen is, maar misschien is dadelijk ene angelsound iets voor je, kun je naar het hartje luisteren als je ongerust bent. @Harde buiken, ik heb ze hier ook te vaak vind ik. Het gebeurd vooral om niets. Als ik van de auto naar de voordeur loop bijvoorbeeld. Kan toch slechts nog 13 weken plat blijven liggen....
Is het nu/vannacht volle maan? Spannend... Wie weet is Zwangels een baby aan het maken en zet Sarah of MamavanF er een op de wereld vannacht....
Nou aub zeg.... ik hou haar liever nog minimaal tot 37 weken in mn buik... Net wezen douchen..en lig nu in bed..de krampen, hardebuiken( steenbuiken) en rugweeen zijn helaas niet weg...ik wil gewoon slapen en hopen dat t morgen weg is... ik wil echt nog niet bevallen...
Haha vanmorgen laat al geklust, dus misschien vannacht de bevruchting Heb wel nog steeds vruchtbaar slijm....al vanaf cd9 dus morgen ook nog maar even klussen Ga nu slapen, trusten dames!
Sarah ja ik was er ook goed ziek van maar heb meteen de hap gebeld en ab gevraagd dus ik was er vroeg bij Bij mij stonden de kruikenzakken ook op t lijstje maar nee ..gewoon in een hydrofiel Nu mag Lize toch geen kruik bij haar in vanaf dag 3 maar voor het voorverwarmen van de maxicosi of kinderwagenbak gebruik ik nu natuurlijk gewoon de kruikenzakken Gebakje idd alleen vraag ik me dan af hoe ze dat willen doen in een wiegje als de kleine twee kruiken nodig heeft, twee kruiken met knoop en een beeb ertussen dat past in heel veel wiegjes niet eens.. En als de beeb met de handjes op de kruik komt, dus op de hydro waar geen knoop zit vind ik het daar veel heter dan met een goede kruikenzak eromheen Hihi die man van jou maar t wordt wel tijd om ze te schrijven idd, voor t zelfde geld komt de kleine met 37 weken achja, 50 is ook zo gedaan Fijn dat de groei er goed uitziet! Geen moorkop dus? Oh wel.. die groei.. er zit nog een flinke marche in he, van Lize zeiden ze dat ze achter liep en klein zou zijn, maar uiteindelijk was ze gewoon 3575 Chickie ja idd achja.. ik was erg vroeg bij nu bij Olaf en Liam heb ik het ook gehad dus ik had er al op gerekend dat ik het weer zou krijgen. De productie is wel wat achteruit maar dat is in mijn geval helemaal niet erg Die bellywarmer kan je na de kraamzorgtijd wel gebruiken En als je elke keer de kruiken controleert op lekken kan er weinig gebeuren Maar ik snap je gevoel, zulke hete voorwerpen in de buurt van je kleintje.. Wat een verschrikkelijk verhaal! En zoiezo laat maar huilen??? Zon klein babietje laat je helemaal niet huilen! Die moet zoveel mogelijk geborgenheid voelen! En jeetje, dan had die kz er wel met de pet naar gegooid bij het maken van die kruik zeg! Verschrikkelijk! Denk er bij de kruiken aan, altijd met de dop naar beneden leggen! Ah dát zijn die bretels, dank voor de uitleg Balen zeg van de spullen van de prenatal! Lekker dat het zo opschiet in huis! Wij hadden de box geloof ik staan met 30 weken ofzo.. met als enige reden dat hij op de veranda stond en het buiten te vochtig werd Ai vervelend die schimmel.. ik ben er ook bang voor dat ik het weer krijg door de ab stom dat je ha altjd inwendig onderzoek wil doen zeg!!! Beweerden ze serieus dat je de beeb met 18 weken nog niet kon voelen???? Wat idioot! Ik voelde Olaf met 14 weken, Liam met 13 weken en Lize weer met 14 weken! Mh90 ja de bv lukt nog wel, dit is een ab die mag met bv en de productie is wel wat omlaag gegaan maar omdat ik overproductie had is dat niet erg Luiers: voor de kleintjes de pampers.. Balen van de deur en de katten zeg!!! Zwangels haha dus jullie hebben iig goed geklust Geboortekaartjes: hoeveel komen jullie op? Wij hadden er 150 besteld en hebben er 10 over.. Kruik: NOOOIT in combinatie met aerosleep gebruiken!!!! Luiers: pampers zijn fijn! wij zijn nu over aan het gaan op de etos maat 1 die ik in de aanbieding had gekocht. Bevalt prima, zijn lekker zacht, maar iets dikker dan de pampers Liam heeft Aldi om, maar die zijn er niet in de kleine maten Bevallen supergoed Bumblies hebben we gehad voor Olaf maar hij was constant nat superirritant. En voor de kruidvatluiers zijn ze hier allergisch (iig Olaf en Liam) Bumblies verkopen ze hier bij de Deka markt Billendoekjes ik zou niet te snel gaan wisselen.. ik zou kijken wat jij graag zou willen gebruiken qua prijs, geur, vochtigheid etc en dat gewoon gaan gebruiken. Bevalt het niet, dan is er snel wat anders gekocht.. Gera die van de kruidvat vinden wij erg fijn en de prijs is ook vriendelijk (als je die voordeeldozen haalt)
@paloe.. mooi dat de bv nog wel gewoon goed gaat!! Woooooow wat veel kaartjes joh.. wij hebben er een stuk of 50.. maar hebben aan beide familie kanten met een paar geen contact.. dus scheelt alweer wat!! @hier.. gister even opgepast op de kleine vn mn vriendin, 4mnd oud en behoorlijk benauwd.. zo sneu!! Af en toe gewoon eng.. Maar we hebben t overleefd! Hihi.
Nog geen babynieuws hier, we wachten rustig af wanneer het hem uitkomt om geboren te worden Wij zijn erg selectief met de kaartjes ivm de financien dus we hebben max. 35 kaartjes.
@kaartjes... bij noa hadden wij er ook 150 en toen hadden wij er 5 over. Nu hebben wij er 60..heel veel mensen krijgen nu gewoon geen kaartje.. Die hebbenntoen geen moeite gedaan..daar ga ik nu ook geen moeite voor doen. @hier..na een nacht lekker slapen zijn de krampen weg...gelukkig. Ben wel ontzettend moe weer...terwjjl ik vorige week echt heel veel energie had.
Ik heb 50 kaartjes. Bij Jasper ook gedaan. Had er 48 verstuurd denk ik. Gewoon directe familie, ooms, tantes, werk, huisarts, tandarts, verzekeringsman, verlosundige praktijk, en een paar goede vrienden. Als het aan mij lag verstuurde we er maar 30. Maar om ruzie binnen hubbie zijn familie te voorkomen sturen we dus iedereen ( zelfs mensen die ik niet ken daar van) een kaartje.
@paloe: groeiecho, hier meten ze wel vrij nauwkeurig, maar toch gaf ze een marche van 10% aan. Dus 8 pond, kan net zo goed 3,6 kilo zijn, of 4,4 kilo
Vandaag is mijn moeder langs gekomen ( woont hier 1,5 uur vandaan, met de trein 2 uur reizen) . Ze heeft heerlijk geholpen om de voorzolder, en de boven verdieping even lekker te soppen, stof zuigen/dweilen. Ze was alleen vergeten de deur boven aan de trap dicht te doen, dus onze kater had het bedje van de kleine meid gevonden. Die zat dus helemaal onder de haren en korstjes ( hij heeft allergie). Kon dus gelijk weer de was in.
vv79mama ja ik snap het Sarah fijn dat de krampen weg zijn!!! Gebakje hier meten ze ook nauwkeurig bij de gyn, maar idd met een ruime marche Fijn zeg dat je moeder kwam helpen! Kaartje: wij sturen iedereen een kaartje waarvan we willen dat ze het per kaartje horen Bij Olaf en Liam hadden we er ook zo veel maar die hadden we zelf gemaakt, deze alleen zelf ontworpen en besteld Ach, het was de laatste keer.......zucht..... kan me er nog even geen voorstelling bij maken, nooit meer zwanger zijn....
@gebakje...wat fijn dat je moeder is komen helpen...wel een beetje jammer van de haren en korsten in bed..gelukkig hebben wij in deze tijd een wasmachine @paloe..ja dat lijkt mij ook vreemd..het is hier ook de laatste keer..en kan mij het nog helemaal niet voorstellen. @hier...baby-dump gaat mij financieel cergoeden..ik keijg een tegoedbon om bij de babydump uit te geven..dus dat is fijn... geen zin in nog meer gehannes met dat kamertje. Morgen ga ik mn haren maar weer eens laten verven..wilde het eigenlijk ook knippen..maar dat doe ik na de zwangerschap wel. En ook heb ik morgen oudergesprekken..en daarna ff naar mn moeder..dus wordt een druk dagje.
Goedemorgen!! Gister gesprek met de laatste gastouder gehad.. voor ons was nr 2 toch t 'beste'.. Hadden echt een klik met haar/hun.. dus gister laat in de middag opgebeld en savonds zijn we nog eens langs geweest.. gevoel was nog steeds goed, wederzijds.. dus dat is ook geregeld. Ik was bij thuis komst helemaal gesloopt.. Dus hop na bed.. vl bleef film kijken met zn beste vriend en kwam rond half 4 na bed.. Heeft zn hand op mn buik gelegd en de kleine wakker gemaakt.. Haha en mij dus ook! Kreeg ze ook nog heel krachtig de hik.. vond t wel heel bijzonder!! @sarah.. beter dat ze je tegemoet komen.. compenseren ze dat met het uitzoeken van een nieuw kamertje? en kunnen ze die wel snel leveren? @hier.. k doe nog ff mn ogen dicht.. voel een flinke verkoudheid opkomen..
@mh.... ne..dat wilde ze sowieso al doen..een nieuw kamertje..ons kamertje helaas is niet meer leverbaar..dus moesten we een ander uitzoeken..vl zag dat niet zitten..die is verliefd op deze kamer...en aangezien de meeste beschadigibgen aan de binnenkant/ bij schroefgaatjes zaten...vindt hij het wel goed zo.... Dus geven ze mij nu 300 euro in babydump tegoed... daar kunnen we dan weer dingetjes voor kopen daar...daar zijn we mee akkoord gegaan. Beterschap alvast...hier ben ik ook sinds gister aan t hoesten en snotteren. En wat ontzettend fijn..dat je nu een gastoudergezinbhebt gevonden..dat geeft ook weer extra rust.