Chickie, tis een nieuwe wieg, tenminste heb m 5 jaar geleden gekocht bij Babypark voor m'n dochter. Maar ik hoop dat het later zo,n familiewieg wordt.
@yuna.. nog ff meid! Maar t is heel zenuwslopend.. jij hebt gewoon 1 of 2 kindjes in je buik rond zwemmen, hihi!! De tijd gaat (achteraf) ook echt heel snel! Nog ff, je kunt t!! @mamavanf.. nou k vind t trapje helemaal niet storend!! @gebakje.. haha leuk he geen stroom! Word je wel handig van met die poepluiers haha!! @sarah.. ik moet ook weer na de kapper.. eigenlijk ff highlighten maar heb gewoon geen zin om te gaan. hihi. @minnie.. mooie wieg hoor.. echt romantisch, hihi!! @hier.. vanmiddag bij mn opa geweest, hij heeft alleen maar geslapen, veel pijn en we krijgen geen contact.. erg verdrietig.. na die tijd wederom veel harde buiken en ben nou ook weer helemaal gesloopt, kan mn ogen amper open houden!
de stroom doet het inmiddels weer, we hebben 1 uur en 45 min zonder gezeten. Zat ik dan in mijn uppie, met 3 kaarsjes aan. ( Jasper lag al te slapen, en hubbie is werken). Ik denk over 9 maanden een geboortegolf in het dorp
Oei wat een straf gebakje Toch véél gezelliger met kaarsjes aan, al zit je dan alleen. Doet me er aan denken dat ik niet moet vergeten te vragen aan mijn vader of hij het kaarsje van mijn opa wil aanmaken zodra ik ga bevallen. Is een kaarsje wat we de laatste dagen van zijn leven constant brandend hebben gehouden (nouja, klein kandelaartje dan he) en ik heb dat daarna gekregen. Brand het altijd met speciale gelegenheden dus moet nu ook aan vind ik Hoop dat hij snel aan mag!
Hey dames sorry niet de tijd gehad om te reageren.... Mijn temp is deze ronde erg aan het schommelen...snap ik ook niet. Maar de ovulatietest van zondag was positief dus mijn ei is wel geweest. Dus nu wachten....nog zo'n 10 dagen. Pfff mijn geduld raakt op. We hebben het elke dag vanaf cd9 gezellig gehad nu maar hopen dat dat heeft geholpen want dit hebben we niet eerder zo gedaan. Had vandaag wel vage steekjes in mijn onderbuik....verder nog geen kwaaltjes. Ga zo slapen, morgen op tijd uit bed.
@Gebakje, succes ermee! Hier gebeurd het regelmatig dat het halve dorp zonder stroom zit als de bliksem inslaat in de hoogspaningsmast. Dan vloeit die stroom via de grond weg, en gaan alle aardpennen van de huizen af. Dus wij hebben zo'n oplaadbare werklamp. @Sarah, ja die maat 0 heb ik gekregen, dus had zoiets van ja, zet het wel in de kast, ik zie wel. Ik heb wel kans op een dysmatuur kindje door mijn medicijnen, maar tot nu toe loopt hij gewoon op schema, dus gewoon hopen dat we ze niet nodig hebben! Ben benieuwd naar de kleertjes, heb bij het kruidvat een laadschopje van de Little People gekocht voor hun zoontje als bedankje. Ze wilden absoluut niets hebben, maar vind het wel zo aardig toch? @Minnie, ja gaaf zo'n wieg die van generatie op generatie gaat! Dat hoop ik ook met mijn wieg. Die van ons is wel een oude, via MP. Heb hem zelf bekleed, tenminste ik ben met de laatste zoompjes bezig momenteel. @MamavanF, dat klinkt alsof je er klaar voor bent! Ik hoop dat het kaarsje helpt en dat alles goed gaat met jullie! @Zwangels, jaaaa geduld is ook moeilijk!! Zeker na zoveel rondes, maar..... nog 10 dagen en dan weet je het!
hellow dames! hier alles weer bijgelezen,maar geen tijd voor te reageren,dus sorry!! het is weer een drukte! mijn papa heeft hier vorige week in het ziekenhuis gelegen met een trombose,die is afgebrokkeld en er waren klein stukjes bloedklonters in zijn longen terecht gekomen,dus hij heeft heel veel geluk gehad,maar nu blijk uit de testen dat hij longfibrose heeft en zijn longcapaciteit is nog maar 40%,dus nu moet hij 2w lang testen gaan afleggen en hij mag niet alleen thuis verblijven,dus zit hij voorlopig,tot hij naar het ziekenhuis terug moet,bij mij,dan 3 dagen ziekenhuis voor de testen,dan weer een paar daagjes bij mij en dan hier naar het ziekenhuis voor nog een paar testen en dan weten we de uitslag van de testen. moesten die testen negatief uitvallen ,dan word het een longtransplantatie en anders word het verbeterd met aangepaste medicatie! dus hier nog een spannende drukke tijd tegemoed! zelf ben ik serieus aan het aftellen!mijn buik begint goed in de weg te zitten en het is een druk meisje dat mijn maag en blaas goed weet liggen! ook kan ik tegen de avond bijna niet meer lopen,want heb dan zo'n verschrikkelijke last van mijn heupen,dan kruip ik bed in en de volgende dag is het beter,maar het is een herhaaldelijk patroon en elke dag hetzelfde! bloedtest van zaterdag was goed,dus dat is al een pak van mijn hart,want bij noa heb ik een uitgebreide gehad en dat was flink balen! 18 maart heb ik de 30w echo,dus ben benieuwd!!!! in het weekend gaan we de kamer van noa egaliseren en de dag nadien ga ik verven en de dag daarna gaat vl het laminaat leggen en dan de kamer aankleden,dus binnen 2w kan die kamer af zijn,als er niks tussen komt!!!
@Sofie, zow wat een heftige situatie met je vader zeg! En dan jij in het laatste trimester en dan de zorg voor hem erbij, lijkt me erg zwaar! Hij heeft wel erg veel mazzel gehad met de trombose, dat had heel anders af kunnen lopen inderdaad... Hopen dat zijn longfunctietesten een klein beetje verbeteren en dat ze met medicijnen voldoende verbetering kunnen realiseren! @hier vanmiddag naar de gynea ik ben benieuwd hoe de kleine ligt. Hij ligt al vanaf de 21 weken op kop, en de laatste paar dagen lijkt hij ietsje lager te liggen, of hij wordt langer, want ik voel hem veel dieper onderin nu. ben gelukkig weer een halve kilo aangekomen, dus denk niet dat hij nu moeilijk doet over mijn gewicht, ik zit op +8 kg sinds de zwangerschap.
@chickie..veel plezier bij de gyn...hoop dat ie goed ligt en dat alles goed is.. @sofie..jeetje wat een verhaal zeg...je vader heeft zeker geluk gehad...lief van je dat je hem zo opvangt...zeker zo in je laatste termijn..dat zal niet meevallen...ik hoop dat je vader aan medicatie genoeg heeft. @hier...nou net terug van de echo...alles zag er goed uit.. Ze is iets minder gegroeid..haar hoofdje was wat kleiner..maar haar buikje was nog steeds 2 weken voor op de groei..wat een goed teken was..ook haar beentjes liepen een week voor...al met al wordt ze nu 2890 gram geschat.. Volgens de echoscopiste was dat op termijn...dus ik ben weer blij. Daarna zijn mn moeder en ik nog ff de stad in geweest...en heb ik de kadootjes voor de babyshower uitgezocht hahahah...en hebben we nog wat gedronken op een terrasje... nu ff bijkomen..want straks mn dovhter weer ophalen...en dan gaan we als vl thuis is ff naarhet stadhuis om de baby te erkennen.. Morgen maar ff stofzuigen en dweilen..heb er vandaag geen zin meer in.
Sofie wat naar je van je vader! knap dat je het zo hebt opgelost..hopelijk knapt hij beetje bij beetje weer op! Chickie succes bij de gyn! Sarah fijn dat alles goed was!
@Sarah, fijn dat jij ook weer gerustgesteld bent en dat alles goed is! Alles is goed. Baby is 1026 gram nu. Gisteren in de vergadering is de optie voor een KS besproken, ze hopen nog steeds op een vag. bevalling, maar er moet wel een backup plan zijn voor als dat niet gaat. Als ik een ks moet, komen er 4 afdelingen bij kijken: gynea, cardioloog, anethesist en de ICD technicus. Want nu blijkt dat mijn ICD uit gezet moet worden ivm magnetische velden in de OK. Dat is dus wel linke soep, want dat ding moet me redden/terug halen als ik een hartstilstand krijg... en als hij uit staat terwijl het mis gaat dan moet het reanimeren handmatig gebeuren en zonder hulp van de pacemaker. Dus we hopen en duimen gewoon voor een vag. bevalling! Ik ben helemaal op nu. Belt mijn broertje net... die rijdt op de laatste druppels benzine naar zijn werk, die kan vanaf daar niet meer bij het tankstation komen... of ik helemaal naar eindhoven wil gaan (met gevulde jerrycan) zodat hij straks naar een tankstation kan rijden. Ja natuurlijk. Maar ik ben echt te moe om dat stuk te rijden nu, dus straks moet mijn man maar rijden, ga er wel naast zitten. Wat een oen is mijn broer af en toe ook!
@chickie..hoe is het afgelopen met je broer? mannen zijn soms echt zulke warhoofden... die van mij had een paar maanden terug hetzelfde... Ik hoop voor jou ook op een vag bevalling...dat scheelt volgens mij veel stress.. die ks klink namelijk wel heeel spannend..zou daar ook onrustig van worden...dus ik duim dat je mannetje lekker goed met zn hoofdje naar beneden blijft en je eenbfijne bevalling krijgt... @hier...gesloopt! na thuiskomst stond opeens de woningbouw voor mn deur met de vraag of we onze jaaropgaves het liefst gister willen inleveren...mbt tot nieuwe regels die gaan gelden voor alle woningcoorporaties...dus ik overal zoeken tussen de papieren...en heb de man gelukkig kunnen maken... daarna stond vl voor de deur..wij gelijk naar t stadhuis..we hebben serieus anderhalf uur gezeten voor we eindelijk aan de beurt waren..ik ben sinds dat moment zooo vhagrijnig geworden... thuis nog staan koken..en afwassen.. tis ff genoeg geweest...dus ik ga er nu lekker in...
Wij waren om 21.30 terug. Benzine in zijn tank gegooid zodat hij naar huis kan rijden straks. Hij was helemaal opgelucht (en schaamde zich behoorlijk). Wij hebben daarna bij de mcdrek zitten eten want had reuze honger ondertussen. Vanavond de 2e hands kleertjes uitgezocht en gewassen. Er zaten een paar leuke vestjes en 2 mooie broeken tussen. Ook wat rompertjes waar ik minder gecharmeerd van was, maar heb alles in de was gegooid en ik zie na het drogen wel even bij daglicht hoe het geworden is.
@sofie.. sterkte met je vader!! @chickie.. klinkt heftig hoor.. Duim en hoop ook voor en op een vaginale bevalling voor je!! @sarah! Knuf meid.. je bent zo druk!! @yuna.. nog maar 11dgn!!!! @mamavanf.. ennnnn? Bevallen? Hihi.. @paloe.. hoe is t met jullie?
@hoe is t met jullie allemaal dames? @hier.. Mn opa krijgt sinds gister morfine pleisters.. word zonodig bijgespoten.. hij is al aan t uitdrogen.. er word nou continu gewaakt! Vind t zo erg.. mn liefste opa.. had nog zo gehoopt ondanks zn achteruit gang dat hij ons meisje zou kunnen ontmoeten.. in ieder geval horen dat ze geboren is! Ben er echt ziek van.. Tot overmaat van ramp.. gister van 18.00 tot midden in de nacht verschrikkelijke rugpijn.. echt een zwaar weeiig gevoel.. alsof je net heel erg ongesteld bent geworden.. en veel harde buiken.. ik wist van gekkigheid niet meer hoe ik moest staan, zitten of liggen.. ik had het ontzettend warm dus moest niet denken aan een kruik of een douche.. zijn dit nou voorweeen? Of?? Pijn in de rug zat hoog en heel laag.. ook een zwaar gevoel in mn bovenbenen maar daar kon ik wel mee omgaan.. Heb dus zwaar beroerd geslapen.. net gehoord dat oop erg onrustig was maar geen pijn leek te hebben, gelukkig!! Ga straks ff na m toe.. nog ff uitrusten!! Sorry voor mn ego bericht.. moest t ff kwijt.
@Mh90, sorry kan je niet helpen met je klachten, geen idee wat dat is! Maar waarom bel je niet even je vk om advies? Het is vrijdag, als het terug komt dit weekend dan weet je of het onschuldig is, of dat je moet bellen naar ze etc? Pijn klinkt niet goed in elk geval... @MamavanF: en? Al nieuws?