Zwangels mooi kruis! nu straks 2 streepjes! mh90 geen idee wat het is...idd je kan de vk even bellen! en wat naar van je opa, sterkte! en ja nog 11 dagen!!!! .....
Nope, geen babynieuws helaas Wat naar van je opa mh90, veel sterkte! Nog tien dagen tot mijn uitgerekende datum maar we gaan toch echt proberen het wat sneller te laten gaan
Wie heeft er een portie geduld voor me? FF heeft inderdaad een mooi kruis gezet! Nu nog wachten. Ging zonet op staan van de wc en krijg het ineens in mijn rug auw! Maakte geen rare beweging ofzo... Met mijn vmk had ik ook ineens pijn in mijn rug ongeveer een week voor mijn nod. Dus hoop maar dat het nu een goed teken is, en dat het maar raak mag zijn en dat het blijft plakken. Nu ik dit typ krijg ik steken in mijn lies...oh waarom is het nog geen 10 maart!
Van mij mag het zoo 10 maart zijn hoor.. of 12 Spannend! samen geduld hebben... toch nog iets gemeen!
@mh...wat ontzettend naar van je opa...en voor jullie dat hij de geboorte misschien niet meer mee gaat maken... Ik vind het echt heel erg voor je. Misschien heb je je er toch te druk over gemaakt...ik ddnk dat je ff rustig aan moet doen...en als het niet weggaat ff de vk bellen. echt hoor!! @zwangels...dat zijn goede tekens...ik duim zo op posi...laten we hopen dat de dagen voorbij vliegen. @mamavanF....spannend hoor... ik ben echt reuze benieuwd wanneer het voor jou aanbreekt. @hier...zo slecht..maar nadat ik Noa naar school heb gebracht..ben ik mn bed ingedoken..en ben pas een half uur wakker. heerljjk...maar had eigenlijk allemaal plannen wbt opruimen hahaha...ga ik zo tovh maar mee beginnen..
Mh, sterkte met je opa ! Ik kon vanmorgen gewoon m'n bed niet uit zo,n pijn had ik aan m'n ribben. Kreeg toen spontaan een jankbui zo ellendig voelde ik me. Heb m'n bed toen helemaal omhoog gezet en ben als een oud vrouwtje eruit gestrompeld. Toen ik eenmaal stond ging het wel weer. Vandaag ook naar babydump geweest voor de tripp trapp stoel met Newborn set. M'n to do lijstje wordt iedere keer korter.
Een goede avond allemaal. Hier uit eten geweest met het werk. Eten was heerlijk, ik heb me lekker niet aan het suikerdieet gehouden. Ik heb wel 2 uur lang rug voorweeën gehad onder het eten. Bah. Zakt nu gelukkig weer af. (had ik bij de eerste ook, toen wist ik niet dat het voor rugweeën waren) De stoelen waar we opzaten, ging je kont van plakken, dus toen ik op stond, dacht ik in eerste instantie dat mijn vliezen gebroken waren (gelukkig niet het geval, ook zo raar in een vol restaurant/cafe gebeuren) Sarah: voel je je al iets beter ? Yuna/zwangels: van mij mogen de komende dagen ook voorbij vliegen MH: Heel vervelend van je opa. Probeer je wel een beetje rust te pakken ??
Deze dag is alweer bijna om hihi nu lekker op de bank met een dekentje tv kijken. Manlief is aan het werk, heeft oproepdienst. Rugpijn is nog bij vlagen, ik voel nu alleen mijn buik....oh echt he ik heb er deze keer zo'n vertrouwen in dat het raak is....maar kan hooguit volgende week zaterdag een testje wagen. Dit weekend verder weinig bijzonders dus lekker rustig aan doen.
Ik hoop het zoo voor je zwangels!!! strooit wat HCG gebakje fijn dat het eten lekker was! wel vervelend van de voorrugweeen
@hier.. Pff vanavond bij oop geweest.. afscheid nemen.. men wat heftig.. heb m verteld dat k over ong 7w ging bevallen.. wou nog veel meer zeggen maar hij kreeg zo'n treurige/verdrietige blik over zn gezicht dat ik helemaal brak! Hij kneep af en toe in onze hand maar is al best ver weg! Hij heeft nou een pompje en mag 6x per dag morfin e.. ook krijgt die dormicum.. t zal niet lang meer duren!! Vlak voordat we gingen werd die onrustig in zn bewegingen met zn armen.. kreeg duidelijk meer pijn.. vl heeft zn hand gepakt en op mn buik gelegd.. daar liet die hem liggen.. radio stond aan en toen kwam ook nog het nr van matt simons met with you.. menn wat is afscheid nemen moeilijk!! Zo fijn dat we afscheid mochten nemen maar zo moeilijk! Zijn een uurtje geweest, k kon alleen maar huilen, mn laatste opa! Mn moeder waakt vannacht bij m.. heb ook gezegd dat ik elk moment gebeld wil worden.. Doe rustig aan voor zover dat kan! Vl houd me ook wel in toom en heel gek maar ik weet zelf goed dat ik me rustig moet houden.. wil niet dat ze nou al komt! Bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden!! Doet me goed.
Mh: heel veel sterkte meid! Wat emotioneel allemaal. Wel 'fijn' dat je nog afscheid hebt kunnen nemen. Dikke knuffel!!!!
mh90, heel veel sterkte en ook van mij een dikke knuffel. Mooi dat je afscheid kunt nemen, dat is heel waardevol maar natuurlijk vooral intens verdrietig...
@mamavanF, hoe wil je de datum verschuiven dan? Gebruik je daar een huismiddeltje voor ofzo? (Sex schijnt de bevalling ook op te kunnen wekken) @Zwangels, ik zou je mijn geduld geven als ik dat had, maar ja helaas heb ook niet voor aan gestaan toen ze geduld aan het uitdelen waren... @Sarah, ik ben soms zo moe al... dan moet jij met 36 weken toch ook af en toe het loodje leggen lijkt me! Dus lekker dutje doen als je dat nodig hebt, je heb al je krachten dadelijk nodig met de bevalling! @Minnie, ik kende die new born set van de tripp trapp helemaal niet! Lijkt me handig! Past die set op elke Tripp Trapp, of moet je dan ook een nieuwe stoel kopen? @Gebakje, hoe herken je voor weeen? @Mh90, is er al bericht over je Opa? Heb je een beetje geslapen? Vast niet natuurlijk.. Afscheid nemen is vreselijk maar strakjes ga je het wel fijn vinden dat je die kans nog hebt gehad. Doe het rustig aan, laat het allemaal maar een beetje over je heen komen. Heel veel sterkte!
Juist Daarmee dus, of ananas eten of bitter lemon drinken maar ik denk dat dat uiteindelijk toch allemaal fabeltjes zijn. Sex is nog niet gelukt en ik vraag me serieus af of het er nou in zit in het alleen maar dóen of dat je ook echt een orgasme moet krijgen (sorry, ff details ) omdat de boel dan samentrekt. En of dat dan alleen voor mij geldt of ook voor mijn Lief, of zijn 'spul' nog wat kan opwekken. Ja, je ziet wel; geen verstand van, heb nog nooit gesexed tijdens een zwangerschap hihi
Voorweeen duren korter dan echte weeën. Echte weeën komen in regelmaat, worden steeds pijnlijker, en duren minimaal 1 minuut. Voorweeen hier duren maar een halve minuut en zijn allemaal even pijnlijk.
Bedankt voor jullie lieve reacties.. Hij is overleden! In alle rust gegaan en bij zn vrouw en kinderen.. verdriet en pijn is uit zn gezicht weg.. mn moeder en tante gaan m verzorgen en dan word die na huis gebracht.. Ik was na t telefoontje vanmorgen half 11 behoorlijk verdrietig en daarna is er zoveel rust over me heen getrokken! Nadat ik net telefoon kreeg was ik weer behoorlijk overstuur en verdrietig! Mn broertje (20) belde net om te zeggen dat die er altijd voor me is.. dat is dan zo lief en dat breekt me dan weer zo! Vl komt zo na huis.. komt niet veel uit handen hier.. ben ontzettend moe en ga ff mn ogen dicht doen!! Bedankt dames voor de lieve woorden!