Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mh: gecondoleerd meid! Gelukkig is hij rustig ingeslapen, misschien word jij daar ook wat rustiger van. Natuurlijk ben je enorm verdrietig, dat is toch ook niet gek. Lekker uithuilen meis en alles eruit gooien! Heel veel sterkte!!!!!

Hier: heftig weekje gehad! Donderdag stond de vk op m'n voicemail. Ze hadden mij (zonder dat ik het wist) in het vk overleg besproken omdat junior toch wel aardig groot lijkt. Met name de buikomtrek, die zit op de bovenste lijn van de curve. Vorige week bij de controle was er niets aan de hand en ineens word ik besproken! Schrok me rot!
    Moet nu ipv met 35 weken bij de vk een week later een echo laten maken in het ziekenhuis om te kijken hoe junior zich ontwikkelt.
    Omdat het me toch niet lekker zat 's middags nog een keer gebeld en gezegd dat ik me zorgen maakte. Gelukkig kon ze dat grotendeels wegnemen. Waarom junior zo groot is weten ze niet. Zwangerschapsdiabetes was het niet volgens haar, maar ik ga maandag toch vragen of ik voor de zekerheid mag bloed prikken. Als het dat wel is kan ik daar rekening mee houden!

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @mh: gecondoleerd.

@geranium: hier ook een baby met grote buik omtrek. Tenminste bij 31+4 echt in verhouding een hele grote buik. Met 36 weken was de buik iets meer in verhouding met de rest. Hier schommelt mijn suiker wel, daarom op dieet. Ik prik 1x in de week/2 weken mijn suiker thuis

3. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Gebakje: had jij behalve een groter kindje nog symptomen van diabetes dan?

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nee, verder niets. Tot ik dus moest prikken voor suiker, toen was het te hoog.. Nu met een dieet gaat het goed.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mh, gecondoleerd met je opa! Sterkte de komende dagen.

Gebakje, weet je zeker dat de Newborn set op elke tripp trapp stoel past? Heb gehoord dat dit niet zo is. Wij hebben sowieso een nieuwe erbij gekocht en die oogt ook wat groter als die we al hadden ( is 5 jaar oud).

Mamavanf, wbt sex om de bevalling op te wekken, een orgasme is om je baarmoeder te laten samentrekken en het sperma schijnt een stofje te bevatten wat het ook kan bevorderen maar dan moet je lichaam er wel al klaar voor zijn en dan is dit het laatste zetje wat nodig is.

6. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @MamavanF, je hoort het van Gebakje en Minnie. Zet hem op! Hihihihi! Al die fabeltjes heeft Barbie dacht ik ook uitgeprobeerd, en volgens mij hielp ananas enzo niet ;)

@Gebakje, dat is dan wel het overwegen waard. Een MC of wipper op de eethoek is ook zo wat...

@Mh90, Gecondoleerd meid! Wat ik al zei, laat het maar over je heen komen. Fijn dat je moeder en tante het heft in handen nemen. Zorg goed voor jezelf en de kleine, dat zou je Opa ook gewild hebben denk ik.

@Gera, wat schrikken als ze zo ineens bellen!

@minnie hoe gaat het met jou? Jij bent ook al een aardig eindje op weg ;)

@paloe, hoe gaat het met jullie? Geniet je heerlijk van je kraamtijd nu?

Heeft er hier toevallig iemand een Dreami wandelwagenbak? Er zit een wasetiket aan de stof van de kap, maar ik krijg de stof er niet af. Het lijkt of deze vastgenaaid is en er helemaal niet af kan? Maar waarom zou je er dan een waslabel aanhangen? Heb hem nu met een doek schoon gemaakt, maar als hij gewassen zou kunnen worden.... In de gebruiksaanwijzing staat niet uitgelegd of de kap eraf kan.

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De newborn set is van stokke zelf. Is alleen gemaakt voor op de stokke trip trap stoe l. Hij moet van van na mei 2003 zijn.

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @mh..gecondoleerd..gelukkig is hij vredig in znnslaap gegaan..maar ik snap je verdriet... rustig alles laten bezinken... dikke knuf.

@mamavanF..zet m op...!! laten we hopen dat het sexen lukt ;)

@gera...hier ook een baby met een grote buikomtrek..zeker in vergelijking met de rest...dat was met 31 weken..en nu met 36 weken nog steeds...(loopt 2 weken voor)
    Hier kreeg ik te horen..dat je beter een groot buikje kan hebben...dat geeft aan dat je beeb het goed heeft binnen..want als er wat mis is..valt het lichaam eerst het buikje aan..om de hersentjes te sparen..

@hier....zooo'n leuke..masr drukke dag gehad...babyshower was superr leuk..super veel gehad...en ze hadden t super leuk versierd...en er waren zoveel mensen gekomen... echt super leuk en lief...
    Ze zijn nu net 15 minuten weg..en moet zeggen..ben echt gesloopt..morgen wordt echt een rustdagje!!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Leuk hoor een baby shower. Ik zou er qua drukte niet meer aan moeten denken alleen :) ben vandaag al helemaal op na 1 wasje , stofzuigen, dweilen en een ritje naar de zeeman voor een joggingbroek en grote onderbroeken ;)

10. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja..precies...vandaar dat ik nu ook op ben..maar ze hebben zooo hun best gedaan.. en ik heb alleen maar gezeten..zij hebben alles gedaan en geregeld vandaag...echt heerlijk!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sarah, fijn dat de babyshower leuk was! Lijkt me super gezellig.

Chickie, ja hier gaat het op zere ribben na wel goed. Tis nog een beetje onwerkelijk dat het einde bijna in zicht is. Voel regelmatig gemene steekjes tussen m'n benen dus denk dat dametje flink aan het indalen is. Al met al geniet ik nog erg van het getrappel in m'n buik. Weet niet of we dit nog een keertje mee gaan maken, tot nu toe hebben we besloten voor 2 kindjes te gaan maar heel stiekem denk ik wel eens aan een 3e. Maar goed dat zien we later dan wel weer.

12. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

mh90 gecondoleerd, sterkte komende tijd!

Leuk joh sarah, zo'n babyshower!

ff snel spieken in de reclame, zit cabaret te kijken ter afleiding, vrolijkt me wat op want wat voel ik me verrot zeg vandaag BAH!
    Hoop echt dat ons mannetje snel komt maar die trucjes gaan vandaag niet werken, veel te beroerd om er maar aan te dénken :(
    Nouja, hij komt toch pas wanneer het voor hem de juiste tijd is...

13. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    :xDag lieve dames..

Pff wat een dag gister! Gisteravond zijn we naar m toe geweest, hij is thuis en ligt er zo ontzettend mooi bij!! Hij ligt niet volledig in de kist ( alleen op het onderstel ), en mooi in hun oude slaapkamertje! Ben zo blij dat die thuis is!

Straks gaan we weer ff heen.. komen dan met de fam bij elkaar! Fijn dat dit zo kan!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mh90: veel sterkte deze periode.

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @mh... veel sterkte... ben wel blij voor je dat t allemaal zo vredig gaat.

@hier..goede morgen... vl slaapt lekker uit..maar ik kan dat niet meer..dochterlief heeft ook lekker uitgeslapen...
    Vandaag gaan we de slaapkamer ff veranderen..zodat we het wiegje een goede plek kunnen geven... en ook ga ik mn vluchttas vandaag inpakken.. Dan ben ik echt klaar.

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Uitslapen, wat is dat ??? Dat kan ik echt niet meer.

Terwijl het kleine monster vandaag pas om 9.45 uur wakker werd.

Straks om half 2 de belasting aangifte doen ( doet een familielid van ons altijd, die is belastingadviseur) en als dat gedaan is, ben ik er helemaal klaar voor. En mag die kleine van mij komen :p

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    1,5 jaar alweer. Wat gaat de tijd snel.

Bijgevoegde bestanden:

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Lief gebakje...tis echt een knul! bijna geen baby meer :)

Raar is dat he..dat het uitslapen niet meer gaat...maar rond 12 uur heb ik wel altijd een inkakmoment... ;)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook hoor, en rond 16 uur weer :p

Zo dra ik dan ga liggen en mijn hoofd het kussen raakt, ben ik gelijk vetrokken naar dromenland.

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat een mooi ventje gebakje!

Deel Deze Pagina