Ff zeuren hoor.. Mn poes is WÉÉR krols!!! echt zoooo vervelend... ze heeft al 2 keer op Noas bed geplast...heb een extra dekbed gelukkig..maar daar is net dus weer op gepist...haar andere is nu weer droog...dus ze kan wel slapen..maar ben het zoooooo zat!!!!! al haar knuffels ook gelijk gewassen..die krijgt ze pas weer terug als dat rotbeest niet meer krols is... ik kom zo al 2 dagen niet toe aan mn normale was..en dat stapelt zich lekker op...kan daar echt niet tegen nu! Verder ook last van gemene steken onderin en veel harde buiken... Vl is met dochter gaan vissen zodat ik ff rust had...dus das wel lief...ondertussen staat de wieg helemaal klaar en is mn vluchttas ingepakt. Maar heb zo'n gevoel dat t nog wel even gaat duren voor de baby zich aandiend...
Sarah: hier ook zo'n poes gehad. Veel krols, en bleef plassen overal. Ik heb haar laten helpen, nu is het helemaal over. Of de kattenpil wil ook wel helpen.
Ze IS geholpen! alletwee..maar ze blijven krols worden..de één is maar 2*3 dagen krols en hoor je niet..die rolt een beetje over de grond en klaar..maar deze is zeker een week krols en schreeuwt zo ongelooflijk hard..het is gewoon niet normaal...de buren van 100 meter verderop dachten dat er een baby aan het huilen was... de dierenarts zegt dat ze zo blijven doen..omdatvze alletwee al een keer een nestje hebben gehad..en ondanks dat ze dus geholpen zijn..toch zo blijven doen... echt het liefst smijt ik haar van het balkon... wordt er zo onaardig van.
@Gebakje, wat is Jasper groot geworden! Wat een verschil met je profielfoto! @Sarah, hier ook een geholpen poes die af en toe krols is... Meestal kan ik haar verleiden met een mandje op de bank en een zacht (goedkoop) fleecedekentje erin, gaat ze daar liggen (ze wil toch een soort van zacht nest hebben ofzo), en als de bui voorbij is smijt ik het dekentje weg. Ik heb er laatst weer een gekocht bij de Action of de Big Bazar ofzo, bij de dierenspullen geloof nog geen 2 euro. En alle deuren van de slaapkamers dichthouden, want die van ons wil ook op de dekbedden gaan liggen helaas.... Hier staan mijn babykamerfoto's, wel even omhoog scrollen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/344405-show-babykamer-deel-2-a-289.html#post14629276
Die van ons heeft ook een nestje gehad, maar nu ze geholpen is, is ze nooit meer krols geworden. Nu 1 jaar geleden geholpen.
Wow chickie wat mooi geworden!!!!! echt super. @hier net een potje gejankt... want ze heeft net weer op Noa's dekbed geplast.. en ook op haar gymtas... Het probleem is dat Noa haar deur steeds open laat staan...en vaak doe ik m dan dicht..of vraag ikbof ze m goed heeft dichtgedaan..maar ja soms mis ik t...en nu heeft ze dus weer gepist... heb echt zo hard gehuild net..ik kan er niet meer tegen!!!! ik ben zo verdrietig... Ze ligt het grootste deel van de dag ook in haar mandje..maar ze loopt er dan als ze wakker is weer uit..staat ze hier te schreeuwen en met dr reet inbde lucht...en dus heeft ze zich weer in Noas kamer weten te bevinden...ik ben zo chago...
Mh90 gecondoleerd en sterkte meis! Chickie wat een mooie kamer! Gebakje ahhh een echt menneke aan het worden! Sarah wat vervelend zeg!! pfff ja de mijne is helemaal gestopt met krolsheid maar ik heb haar wel later geholpen.. dus toen was ze volgens mij al 1,5 jaar, maar ergens piesen heeft ze nooit gedaan.. dat kan ik niet van de andere zeggen...die heeft toen me hele bank vergalt! ze heten hier btw Vork en Lepel ;p Hopelijk kan je nog ergens een deken vandaan toveren! Nog 9 dagen!!!
Wat een lieve foto gebakje! Knap manneke Snap dat je hier erg gefrustreerd en boos door wordt sarah, ik zou ook de boel bij elkaar janken/schreeuwen/schelden. Is ook écht niet leuk, vooral dat plassen. Mooi kamertje chickie, echt leuk! Hier word ik steeds ongeduldiger, morgen 39 weken en met 39+3 is mijn oudste geboren dus nu begint het écht spannend te worden. Over een week is hij alweer jarig, 4 jaar wordt hij, een echte kleuter. Niet te geloven hoe snel dat gegaan is, het lijkt wel gisteren dat ik hem zelf uit me haalde en op mijn buik legde Nu maar hopen dat ik voor zijn verjaardag beval én weer thuis ben uit het ziekenhuis, of anders na zijn verjaardag (maar liever daarvoor )
Wauw Chickie mooi kamertje! Mh heel veel sterkte met dit verlies! Sarahtj knettergek kun je er van worden geloof ik best. Hier twee katers dus geen last van. Deze komen ook niet boven. MamavanF gaat snel zeg! Heel veel succes met de laatste loodjes! @Yuna hoe zit het met de kwaaltjes? Hier: ik ga denk ik zaterdag een test wagen mits ik nog niet ongi ben. Manlief zei al doe morgen maar een test....hihi de lieverd. Is natuurlijk veelste vroeg. Zegt hij ook nog ik teken er wel een tweede streepje bij Soms.....hihi.
Hier gisteren behoorlijk misselijk geweest en borsten zijn wat beurs..maar verder ben ik echt Toos symptoomloos dus mag niet klagen als alles goed zit! Hahaha 2de streepje tekenen.. lol... hopelijk is dat over een paar dagen niet nodig! Spannende dagen mamavanF
Toch nog wel een paar syptomen Yuna! En ja ik hoop dat het tekenen van een tweede streepje niet nodig is
Dikke draaiende duimen voor jou zwangels...en niks tekenen..gewoon lekker veel hcg!!! @yuna...bijna...ben echt benieuwd of er twee zitten... @hier...nog steeds/weer boos..omdat ook haar kussen ondergepist was.. ik ben echt zo ongelukkig.. Ik heb haar voor straf nu op de gang gezet met haar water en eetbakje...en daar blijft ze maar even..! vl is het nu ook helemaal zat! Ik wil dit niet als de baby er straks is... en voor Noa vind ik dit ook allemaal helemaal niet leuk... maar wegdoen om die reden vind ik ook weer te ver gaan... ik hou wel van dat beestje..als ze niet zo vervelend is.
Sarah: wat vervelend van de poes! Hoop dat het snel over is! Chickie: erg mooi geworden! Yuna: hier ook de eerste maanden weinig tot geen symptomen gehad dus maak je nietvteveel zorgen meid! Zwangels: oooeeeeehhh!!!!! Spannend! Hier: al heerlijk in bed. Nog ff tv kijken en dan lekker slapen. Morgen vk bellen voor bloed prikken. Wil toch van die onzekerheid af!
Hier straks ook naar de vk om 13:45..veel plezier gebakje... Heb zo verot geslapen...overal spierpijn en rugpijn...ik heb geen idee waarom.
Hier steeds menstruatie krampen soms gisteren avond. Ik hoop dat het wat voorwerk is, dan is het in ieder geval niet zinloos
Ik hoop t ook voor je... Dan hebben die pijntjes iig een doel. Hier sinds die twee dagen nergens meer last van gehad..behalve de standaard harde buiken..maar die heb ik al zolang... Het idee dat t nog wel 5 weken kan duren maakt me wel gek hoor.. Ik heb daar echt geen zin in...
Dag lieve dames! Gisteren niet meer geweest.. werd wakker met flinke koppijn.. en was veel te moe! Woe avond het condoleren en donderdag de begrafenis.. Ik slaap wel iets beter gelukkig! @sarah, gebakje & mamavanf.. hoop dat t niet te lang meer duurt voor jullie!! Ben benieuwd wie er als eerst gaat bevallen.. misschien gaat minnie wel als eerste.. je weet maar nooit!! @zwangels.. nog ff meid!! Hou vol, hihi wat een lieve man!! @yuna.. nog 8 dagen....... @beeb.. kleine is flink druk.. heeft veel de hik.. soms echt duidelijk dat ik er wakker van word! Ze drukt flink met dr voetjes tegen mn ribben.. Had gister weer rugpijn.. zakte na 2u wat af met een warme kruik!