Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yuna28, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gebakje, oh je zit nu bij de vk, ik ben ook erg benieuwd of de kleine meid ingedaald is! Ja ik stem ook voor voorwerk! Heey vandaag 37 weken, gefeliciteerd!

@Sarah, ik heb ook zo'n akelige nacht gehad! Mijn maaginhoud liep terug mijn slokdarm in, zo pijnijk, "gewoon brandend maagzuur" zijn peanuts bij wat ik 's nachts kan hebben. Bahh! Dus jij ook lekker rustig aan vandaag? Misschien moet jij jezelf vandaag trakteren op een lekkere moorkop, heb je wel verdiend na alle kattenfratsen en nachtelijke perikelen!

@5 weken voordat de beebs geboren worden, ja alles kan... maar jullie krijgen alle twee een meisje, en die zijn eigenlijk altijd sneller! Dus ik gok dat jullie beiden de 40 weken niet gaan halen!

@MamavanF, en? Al nieuws? :D

@Mh90, ja dit soort weken zijn altijd zwaar meid! Doe rustig aan. Fijn dat de beeb druk is, dan heb je in elk geval de geruststelling dat alles goed gaat met haar! Hoef je je daar geen zorgen om te maken!

@Zwangels, hou je het wachten nog vol? NIET te vroeg testen he!

@Paloe, nog steeds heerlijk aan het genieten van je Lize?

@Sofie, hoe gaat het met jou? Heb jij ook weer last van lage bloeddruk af en toe? Schijnt het kwaaltje met 28-29 weken weer te zijn!

@Minnie, fijn weekend gehad?

Vanmiddag 3D pretecho! Joehoe! Ben erg benieuwd naar zijn gezichtje! :D :cool:

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Nope, geen nieuws helaas...

Zit aan mijn ontbijtje nu, lang geslapen terwijl mijn zoon op de psz was. Gelukkig speelt opa voor taxi, kan zelf niet meer rijden.

We wachten in spanning af, 39 weken vandaag...

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oh dat wachten.....echt! Maar heb me nog steeds in kunnen houden.
    Zaterdag testen! Hihi.
    Ik heb echt apart buikgevoel......nog niet eerder zo gehad.
    Heb nu ook heel veel witte afscheiding.....nog nooit zo veel gehad.
    En dan die ene dag ineens rugpijn, wat de volgende dag helemaal weg was.

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @chickie..veel plezier bij de 3d echo..post je straks een fototje?

Noa kwam trouwens 6 dagen te laat..dus die vlieger gaat helaas niet op...
    En ook geen moorkop hier...sinds een week of 10 heb ik nergens zin in...waarschijnlijk ook de reden dat ik al 13 weken niet meer ben aangekomen.

@mamavanF...wie weet begint t vanavond..ik duim voor je!

@zwangels...klinkt heel hoopvol..ik duim voor je.

@gebakje..en hoe was t bij de vk?

@hier...ben ontzettend moe vandaag...veel steken onderin..hoop zo dat dat eenteken van indalen is...we zullen zo zien of dat zo is..al is t maar een klein beetje...

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hier weer goedgekeurd... ze is een ietsiepietsie ingedaald..
    Bloeddruk was netjes..had wel de heletijd harde buiken bij de vk..die vond dat goed nieuws...maar het kon net zo goed tot 9 april blijven zitten...nou van dat nieuws werd ik niet blij..ookal weet ik dat zelf ook wel.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier was ook alles goed bij de vk. Mijn klachten kunnen duiden op voorwerk, maar dat is altijd pas achter af te zeggen :p

7. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @MamavanF: gefeliciteerd met je 39 weken! Voor je zoontje is het wel goed dat hij zo lang blijft zitten! Nog even volhouden!

@Zwangels: spannend.... *duimt *duimt *duimt

@Sarah, dat ietsiepietsie indalen klinkt goed, hopelijk zijn die harde buiken een goed voorteken....

@Gebakje, dat is fijn nieuws! We zullen achteraf wel horen of het ook daadwerkelijk voorwerk is geweest hihihi!

De pretecho is niet doorgegaan. We kwamen daar aan, alles zat potdicht, rolgordijnen omlaag... en mevrouw kwam niet opdagen. De praktijk is daar in Venray in een groot medisch centrum met HAP en de apotheek en een dietist en een orthopeed en van alles. We kregen steeds de voicemail, en uiteindelijk hebben we bij de omliggende organisaties navraag gedaan en nu blijkt dat ze binnenkort zou stoppen en ze haar daar al ruim een week niet gezien hebben. We hebben daar bijna 3 kwartier gewacht. Haar website is blijkbaar ook uit de lucht gehaald. Kijk, stel dat je failliet gaat, dat kan, zeker in deze tijd. Maar is het dan zo moeilijk om in elk geval je afspraken af te zeggen?! Dan hadden wij wat anders kunnen regelen! Wij hadden nog niet betaald voor deze 2e afspraak, dus we hebben geen reden om te zeuren over geld oid. Dus ik snap niet waarom ze geen mailtje gestuurd heeft hoor! Ik vind het zo onbeschoft. Eenmaal thuis, andere bureaus gaan bellen.... niemand nam op. Alle online agenda's zaten vol... Tot we terug gebeld werden, dus nu kunnen we woensdagavond in Oss terecht bij Pretecho Brabant | Maak een pretecho voor een blijvende herinnering Maar ben wel flink verdrietig geweest vanmiddag. Zo jammer, het was prachtig weer, ik had er zoveel zin in! Hele dag is nu naar de knoppen. Ik denk dat ik zelf maar een moorkop ga regelen.... ;)

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Chickie: ik vind het rond uit onbeschoft dat ze niet af heeft gemeld. Een telefoontje is een kleine moeite. Of desnoods even een briefje op de deur met excuses. Gelukkig kan je vrij vlot nog ergens anders terecht.

Ohw: ukkie lag nog niet ingedaald hier. Dus moet nog steeds gelijk bellen als de vliezen breken.

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @chickie...wat belachelijk!! ik snap je verdriet!...wat een belachelijke praktijk..zo regel je je zaken tovh niet..alss ze zo met haar klanten omging..snap ik wel dat ze failliet is gegaan...gelukkig kan je woensdag al terecht! en neem jij maar lekker een moorkop..dat heb je verdiend..
    Ik was trouwens sinds weken een kilo aangekomen... ;) komt zeker door die babyshower...hahaha

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Grote boodschap: voorheen 1x per 3 dagen , laatste dagen al 1x per dag. Vandaag al 3x. pffff Krijg er schrale billen van :p

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Chickie he jeetje snap je frustratie en verdriet echt wel! Stom mens! sommige mensen denken gewoon niet na :( hopelijk woensdag een extra mooie echo!!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yuna die zorgen om je kleine raak je vanaf nu nooit meer kwijt;)

Chickie ja inderdaad dan is je gevoel over de zwangerschap idd anders:) k vind het wel stoer van je dat je het aandurft hoor..
    Etiketten kan je maken bij vistaprint! Gratis, alleen verzendkosten:p
    Tripptrapp: hele oude stoelen (zoals die mijn ouders nog hebben van ons vroeger), daar passen nieuwe dingen niet op…
    Thnx voor het vragen, lief! Zie hieronder;)
    Mooi kamertje!!!! Super!!! Jemig wat achterlijk van die echo zeg! Slecht!

Mamavanf mooi kamertje!! Spannend hoor wanneer de kleine komt!!!

Minnie gave wieg!!!

Sarah fijn dat je t vantevoren wist hahaha;) Fijn dat het zo leuk was!!! Je mag gewoon echt bijna bevallen!!!
    Jemig die poes…. Wat ontzettend irritant zeg!

Gebakje haha zo’n korte stroomstoring is vaak te kort voor een geboortegolf;) zolang hebben mensen nog wel wat anders te doen:p en met de opkomst van internet op de telefoon schijnt het effect van een lange stroomstoring ook minder te worden;) whoo je mag gewoon bevallen nu!:D hihi wat een schatje is je zoontje!

Sofie jeetje zeg heftig met je vader zeg! Hopelijk gaat alles goed!

Mh lief dat je t vraagt! Zie hieronder;) lieverd als je iets niet weet of vertrouwt, vk bellen!!! Echt! Jeetje echt vreselijk van je opa… sterkte meid! Oh jeetje ik lees dat hij overleden is…. Sterkte meid, dikke knuffel…

Gera ben benieuwd hoe het was met de groei van de beeb!

Bevalling opwekken: Bitter lemon zit idd een stofje in maar om daar genoeg van binnen te krijgen moet je ruim 30 liter drinken en daar ga je dood van;) geen fabel dus maar niet echt haalbaar:p

Wieg: hier ook een familiewieg:) ik ben de eerste baby die erin lag;)

Luiers: maat 0 zou k niet doen hoor.. 1 is eigenlijk altijd goed en mocht je toch een heel klein ukkie krijgen dan is een pakje luiers zo gekocht;)

Meiden sorry… ik ben druk met genieten! De dagen zijn best gevuld met knuffelen, voeden elke 3 uur, verschonen, de deur uit, huishouden etc;) maar ik denk wel aan jullie en leef mee;) Vind het zo spannend dat erzoveel bevallingen aan zitten te komen, Yuna de echo en Zwangels de test… k duim voor jullie allemaal! Morgen meer, nu ga k naar bed;) Ohja, eerst voeden:) Bv gaat super trouwens:D ben zo blij ermee!:D vandaag voor t eerst in het openbaar (achterin n restaurant) gevoed tijdens de lunch, best een overwinning;)

13. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @chickie.. wat een gaaf kamertje!!!! En wat een stom echo bureau!! Grrrrr.. hopelijk woensdag een prachtige echo!!

@paloe.. fijn wat van je te horen! En petje af voor je voeden in t restaurant.. voor sommige idd een hele overwinning! Fijn dat alles goed gaat en je lekker aan t genieten bent! Is je gegund!!

Sarah, mamavanf, gebakje.. ik gok t in die volgorde!
    Maar ik denk dat minnie ons ook nog wel gaat verrassen!! Hihi spannend hoor!!

14. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, aha waar die babyshowers allemaal niet goed voor zijn! Heb trouwens Bossche bollen (moorkoppen) meegenomen bij de AH! Geen echte dus, maar wel een berg slagroom met chocola!

@Gebakje, het rommelt dus bij jou.... hihihihi! :D

@Yuna, ja als je je bedenkt dat die echo als sinds 16 november gepland staat.... dus al bijna 4 maanden, zo asociaal van d'r!

@Paloe, fijn dat je nu zo'n heerlijke kraamperiode hebt! Lekker van genieten! Voeden in een restaurant? Ga ik ook gewoon doen. Stoer he? Fles in die mond en gaan met die banaan! LOL! ;) Ik vind het knap van je, zou het zelf denk ik ook een flinke overwinning vinden!

@Mh90, ik denk een andere volgorde: MamavanF, Gebakje, Sarah, Minnie, Geranium en dan jij!

Blegh, ben helemaal misselijk van al die slagroom nu hihihi! Wat een rotdag zeg! Morgen weer een hele drukke dag: fysio, werken, les 1 pufcursus met partner... En dan maar hopen dat het snel woensdagavond is en junior een beetje mee wil werken!

15. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Nou ik twijfelde tussen mamavanf of sarah als eerst! Dames.. jullie kunnen ook allen op dezelfde dag bevallen, idee? hihi!!

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @paloe...wat goed van je!..ik vond dat bij Noa echt moeilijk..maar goed ik was toen ook een stjk jonger...ben blij voor je dat je bv goed loopt...en ik snap dst je er wat minder bent..je hebt t super druk met 3 kids..waarvan 1 een pasgeboren beebje...

@mh...nee toch..ik eerst..ik zou het wel graag willen...maar denk zelf ook in de volgorde die chickie aangeeft..maar ik hoop dat jij gelijk hebt..;)
    .hoe voel je je verder nu? al iets tot rust gekomen?

@chickie..hahaha ja je bent idd makkelijk misselijk van de combinatie slagroom en chocola...doe jij ook een beetje rustig aan..goed aan jezelf denken he...

@hier...al de hele avond harde buiken...lag lekker te slapen..maar ben al de heletijd aan het hoesten, proesten en niezen...ik denk door de kattenharen..die zijn namelijk lekker aan het verharen...ga weer proberen verder te slapen..morgen weer vroeg dag!

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Hier niet zo lekker geslapen. Elke keer als ik sliep begon man lief te klagen, van: doe je neus is snuiten, wil je op je andere zij gaan liggen, bla bla bla, bla bla bla. En toen hij eenmaal sliep vannacht, lag hij te snurken en helemaal op mijn kant van het bed. Bah.

Ik had gehoopt dat het door zou zetten vannacht maar uk zit nog steeds lekker warm. Wel nog steeds krampen.

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah ja ik word nu ook nog aangekeken van gut wat jong.. en dan denk ik: hihi, k heb de andere 2 niet eens bij me nu en nu vinden ze me al jong met alleen een beeb;)

Gebakje spannend hoor! Mja, 38 weken is echt beter dan 37 weken:p

daar ben ik weer even, zoals ik al zei, voeden gaat super maar kost wel veel tijd zeg… ze komt elke 3 uur (soms minder tijd ertussen), dus zegmaar om 12 uur, dan een half uur voeden, dan komt ze om 15 weer… en soms komt ze 10 min na de voeding al weer, heeft ze blijkbaar nog niet genoeg gehad.. Vannacht bijvoorbeeld 4 keer gevoed, als je de 2 keer dat ik weer moest voeden 10 minuten na de voeding niet meetelt.. best vermoeiend;) gelukkig staat ze in de wieg naast me.
    Ik ben nog steeds bezig met de ab voor borstontsteking en heb dr weer wat leuks bij, k heb mn rechter grote bilspier ontstoken… Pff man wat doet dat veel pijn zeg!!! Gelukkig mag ik nu sinds gister twee keer daags ibuprofen slikken. Zondag wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest.. heb t al sinds donderdag. Hopelijk is het snel weer weg;)

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @gebakje..ook niet lief van 'm... Maja ik doe dat ook altijd bij mn vriend. maar goed jij bent hoogzwanger...ik hoop voor je dat t ook doorzet.

Hier ook weer lekker vanaf dat ik opstond(met heel veel zonlicht!!! :)) last van veel harde buiken..gister tijdens het "gezellige samenzijn" kreeg ik tussendoor een milde wee die ik wel ff weg moest blazen...zelfs mn vriend voelde het..
    Maar daar is het bij gebleven...

@paloe een bilonsteking? hoe kom je daaraan? Lijkt me heeel naar...
    Ja hier wordt ik met Noa vaak ook nog aangekeken...maja..ik ben niet anders gewend... :)

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahaha dat is wel vervelend, tijdens het gezellige samen zijn.

Deel Deze Pagina