Liefst gaat ie weg voor we gaan verhuizen dus over 4 weken, heb je dan al een echo gehad? Of gaat het daar niet om?
wss geen echo maar gaat het niet om... ik heb geen auto en misschien koop ik wel een kinderwagen die een maxicosie erbij heeft.. maar het leek me z'n handig ding ook al heb ik geen auto.. hahaha
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje 11 maart 2013 mamavanf (34 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Geheim 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Jongen 21 april 2013, Mh90 (22 jaar), 1e kindje, Meisje 23 mei 2013, Chickie (34 jaar), 1e kindje Jongen 26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Meisje 30 augustus 2013, 79mama79 (33 jaar), 2e kindje 18 oktober 2013, Yuna28 (27 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 9 februari 2013 Yuna28- intake verloskundige 12 februari 2013 Mh90 -kraamzorg & gesprek gastouder 14 februari 2013 Chickie - Gyneacoloog 19 februari 2013 Mh90-Verloskundige 4 maart 2013 Chickie - 3D pretecho 18 februari 2013 79mama79 Termijnecho 21 maart 2013 79mama79 Geslachtsbepaling ♥ NOD- lijst 2012/2013 ♥ Lavina (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje, Pauze Zwangels (30 jaar), 17e ronde (8e na vmk), 1e kindje, 13 februari 2013
vSarah die sneeuw viel hier ook opeens!:S ai die incontinentie, lijkt me vervelend! maar ach meid niet schamen, je kan er niks aan doen! MH90 heerlijk dat wassen ik werd er echt helemaal blij van Wow je sm doet de rest, fijn zeg! Zwangels ja megaspannend!!! maandag de grote dag... zaterdag en zondag familieweekend) waar we niet slapen uiteraard.. dus wel afleidingᷰᷰ Gebakje auuuuuuuh ik ken de pijn.. succes!!! Chickie wees gerust, niet iedereen heeft last van incontinentie dit is mijn derde en heb er nog nooit last van gehad t gaat echt hard nu met jullie kamertje, herkenbaar! superleuk! En JA ik wil haar zoooooo graag ontmoeten!!!! enne... 34 weken is weeeer een stuk beter Sofie wat een drukte zeg!!! Haha ja ik snap het! za en zo zal ik er nauwelijks zijn door familieweekens.. maar chickie mag me altijd appen hoor Yuna als ik jou was zou ik wel eerst proberen hoe het is... misschien valt het heel erg mee en als het niet meevalt kan je je keuze om te stoppen en verder te zoeken beter motiveren.. en die steekjes zijn normaal en doodeng 70mama waarom verkoop je m? Ik zou er persoonlijk nooit een 2e hands kopen maar hopelijk raak je m kwijt! t is een cabriofix toch? er zijn typenummers die niet meer veilig zijn, de dempende vulling droogt uit.. k zal vanavond even kijken of ik de site kan vinden waar dat op staat..
Ik heb een mail gestuurd dat ik het niet ga doen. Ik vind het echt belangrijk dat er goede communicatie is en afspraken wroden nagekomen en niet : hier heb je een rooster en kijk maar waar je moet zijn en bij wie... eerste contact is het belangrijkste en ik kan gewoon niet met zulke mensen door 1 deur...
Ja gevonden!!!! Pfff wat een week zeg onvoorstelbaar! Ben best moe! Heb alleen hier teruggelezen, maar ff geen puf meer om te reageren. Nog wel wat voor de lijst: 12 feb groei echo 20 feb controle vk Nu ff bij vrienden badje ophalen! En dan languit op de bank!
oh en meiden ze waarschuwen ervoor dat een inleiding 2 dagen kan duren hoor, denken ze bij mij niet maar het kan wel... dus ik reken er niet ten volste op dat we onze kleine meid maandag al kunnen knuffelen
Ja das waar...maar dat geldt toch meestal als je nog potdicht zit...en jij hebt al een cm ontsluiting... dus denk dst jij wel al maandag je kleintje hebt...ik duim voor je...
@paloe.. nou k duim dat je gewoon maandagmiddag je meisje in je armen hebt! Of eerder natuurlijk, hihi!! Veel plezier op t familieweekend, mooi wat afleiding, hoop dat je een beetje slaapt! @sarah.. ben erg benieuwd na jullie kamertje.. nog ff meid!! @yuna.. jammer dat t zo moet gaan.. je moet wel doen waar je je prettig bij voelt, hoop dat je wat anders leuks vind!! @hier.. Ik had zin aan taart.. hup na de winkel en spullen voor kwarktaart gehaald.. bodem helemaal mooi gemaakt, glijd zo dat blik uit mn hand.. gelukkig alles op t aanrecht.. nou wachten totdat die klaar is.. ik gooi er zo nog een wasje in en dan doe ik helemaal niks meer!
paloe: bij mij zat alles pot dicht bij de eerste, en toen kwam het 's avonds gelijk de eerste dag al op gang, en volgende ochtend om 6.43 uur had ik hem in mijn armen. Dus ik denk dat het bi jou wel sneller zal gaan hoor
@Sarah: incontinentie heb ik bij de eerste helemaal niet gehad gelukkig, nu bij de 2de is het gelukkig tot nu toe pas 2x mis gegaan ( en dan een klein beetje maar) Maar er zijn er die echt elke dag last hebben.